Obrazem: WYNX Pool rozvíjí kutnohorské depo. Získala licenci dopravce a zachránila žehličku
Lokomotiva 110.021 společnosti WYNX Pool po generální opravě. Autor: Filip Pech
Česká železnice má nového dopravce, když licenci získala společnost WYNX Pool. Ta vznikla loni v březnu; za jejím založením stojí
Řekl bych, že nejzajímavější a hodně říkající o současné české společnosti jsou informace z posledního odstavce článku.
A co je tam tak sociologicky zajímavého?
Zjevně jsou to daňoví optimalizátoři. Český byznys registrovaný v NL.
I když teď koukám, že to tak asi jen působí, protože tam pan Kováčik je dle justice pouze usazen jako fyzická osoba. Článek působí, jako by tam byla nějaký nizozemský B.V. nebo stichting, ale není to tak. Takže to může být složitější, a informace v článku je zavádějící. Možná by byo nejlepší, kdyby se daly komentáře na zdopravy mazat, protože předchozí tvrzení je tím pádem nepravdivé, a kdybych mohl, tak ho smažu.
I kdyby to bylo B.V., tak to není nic vypovídající specificky o české společnosti, jak avizuje Milan.
PS: mínus není ode mě:-)
No a? Je to snad zakázané? Škoda jako dvorní dodavatel ČD je zase registrovaná na Kypru.
Přečtěte si můj nový koment, ten článek je zavádějící.
Holandsko je na Kypru?
Zachránili žehličku ? Vždyť je to starý střep.
V každém druhém textu se plýtvá slovy jako ekologie a efektivita a pak se opraví 40ti letá odporová lokomotiva… Trochu schizofrenní, ne? 🤔
Je neekologické ukvapeně věci vyhazovat po pár letech.
Asi těžko by se jim splácela nová lokomotiva.
Jinak teda je velice zajímavé, že odporově řízené jednotky 460 nikomu vůbec nevadí. Ale jakmile si soukromník pořídí posunovací mašinu na šoupání vagonu po areálu, tak je oheň na střeše. Nespíš bude motivem nenávist a ekologie pouze zástěrkou.
Na občasný posun? To je jako se vzetkat nad tím, že dobrovolní Hasiči mají Tatru 148, která ročně najezdí sotva 200 km.
Ale ten starý střep se dá využít na posun, nebo to vytápění. Z orchestrionem by nic neutlačili ani nevytopili.
ČD ano🤣🤣
810 a 460 (pouze dopravců ČD a ŽSSK) jsou moderní, nadčasová a hlavně ekologická vozidla!
Jo a přesně proto má 810 (přesněji její modifikaci) i GWTR.
Škoda že ta žehlička neskončila u regiojetu
Čím teda budou vytápět?
Nevíte, co za zázračný díl vytahujou jeřábem z banglády v čase 2:25 a co se s tím dál dá dělat?
Tak v článku píšou, že rozebírají 742 ČDC pro CZ loko
Spalovací motor. A podle toho, jak ho nakládaj, tak do šrotu ještě nepůjde 😉
Na fotce vytahují ze 742 část kde jsou uloženy chladiče a ventilátory .
Co to tam stojí na těch leteckých záběrech jak useknutý Desiro, to je ten Jančurovo Modus Wagen?
Zvonku to tak vyzerá.
Určitě.
nějaký známý plány s ním?
Docela mě překvapuje, že se po pár měsících provozu dělala vyvazovačka LE Linta. To ji nemohli udělat před GVD, když ty LINTy stály odstavený bez práce?
Pár městíců. Kolik to najede za měsíc? Jestli 400 km děnně, tak za pár měsíců to bude 25.000 km.
Co ty belgické vozy? Dělají na nich?
Podle průletu ve videu vozy minimálně odstrojili.