Obrazem: Viadukt z Buštěhradské dráhy je pryč, v neděli ho převezou do Národního technického muzea
Demontáž železničního mostu u Výstaviště. Foto: Metrostav
Most má být částí nové expozice NTM na Masarykově nádraží.
Most má být částí nové expozice NTM na Masarykově nádraží.
To už proběhlo kolokvium?
Byla prověřena možnost přenýtování a výměny 2/3 konstrukce?
A co rozšíření o druhou kolej při výměně kolejového roštu, to taky bylo prověřeno tím Švýcarem?
Ne?
To je divné, to je divné, to je divné …
….a nebude ta nová hnusoba kazit ten historický výhled na Výstaviště?
No a teď tu Výtoň. Dost bylo nostalgie…
Přesně. Konec blbnutí a stavme už konečně tratě pro příštích 100 let.
Tady nikdo neprotestoval že by se to mělo opravit místo výměny?
Přitom by na něm oceláři mohli natrénovat opravy únavových trhlin, poté co jim znalci ukážou jak se dají opravit. Když tak vehementně tvrdí, že to jde, tak určitě vědí jak na to a problematiku za ten rok-dva nastudovali.
Jen aby ho oceláři nevzaly do hutí, tak se totiž unavená ocel opravuje…
Nikdy není na škodu si připomenout, jakou nádheru si dovolil předložit náš milovaný mistr, slunko jasné, Patrik. Brána do Mordoru ještě nikdy neměla tolik skleněných ploch a míst pro holuby. Kdyby tento vybroušený klenot z pera Velkého mistra skutečně vznikl, měl by to Saruman u Saurona asi docela blbý, protože by se ukázalo, že proti našemu milému Patrikovi je to opravdu jen totální honibrk – no, a kdo ví, jak by pak snaha Společenstva dopadla! https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/zeleznicni-spojeni-letiste-ruzyne-zahajeni-stavby-zeleznice-projekt-praha.A180516_203655_domaci_dtt
A snad pro dokreslení obskurnosti celého tohoto pokusu si vzpomínám, jak se tady někdo před lety v diskusi čertil. A že jako návrh sice jó, dobrý, ale když už teda hned za tím máme to výstaviště, jó, tak co takhle tu novou stanici ještě doplnit nějakou secesní věžičkou?
Dostal v diskusi solidní sodu, ale stál si za svým. Zkrátka a jednoduše, bez secesní věžičky to nikdy nebude vončo!
Jo, vždycky když vidím tyhle debilní malůvky, tak si říkám, jak je dobře, že ta stavba má 20 let zpoždění. To je podobný jako u 171, kde ty původní sudopíčoviny byly fakt úplně surreálný. (a to i v těch 90. letech, kdy se jely fakt velký bomby).
Jinak, s tou věžičkou si to pamatuju. Ovšem zase, né že by si tu v diskusích člověk nepřečet podobný velemoudra od nějakýho zoufalýho blba pokaždý, když je řeč o aechitektuře.
Měl byste nějaký odkaz co mělo být na 171?
To bude vážně vypadat takhle? 😯🤦
Ne, naštěstí ne.
Jo, někdy je nedostatek peněz tím nejlepším, co nás mohlo potkat.
Úžasná je ta točna s vlajkoslávou a bazénkem po obou stranách. To jako fakt? ⚡⚡
Tuší někdo, do kterého oddělení NTM tato záležitost patří = jaké další věci budou někdy vystaveny pohromadě s tímto mostem?
Když vezmu aktuální dokument NTM, tak mě napadá některé z těchto oddělení NTM
a) Muzeum architektury a stavitelství (pan PhDr. Ebel)
b) Muzeum železnice a elektrotechniky (pan Mgr. Ksandr)
c) Železniční muzeum (pan Mgr. Novotný, PhD.)
d) Muzeum dopravy (pan Mgr. Zmeškal)
Bude součástí budoucího muzea železnice.
Takové oddělení v NTM není. Možná někdy bude.
Ale momentálně plánují expanzi o novou expozici pivovaru v Brandýse. Tož nepředpokládám, že by v brzké době se opět rozšířil počet oddělení NTM.
Vážený pane Sůro,
domnívám se, že Vám ve větě „Na Masarykově nádraží bude umístěn provizorních podpěrách.“ chybí předložka „na“.
Přeji hezký den.
Dekuji
Na kdy je plánován další díl – na Výtoni ?
To by muselo být hodně velké muzeum, aby se do něj vešel celý…
Kovošrot bude stačit
Jelikož ten první díl proběhl hladce a spořádaně, byla by škoda toho v dalším díle nevyužít.
Kus mostu z Výtoně si snad chtějí nechat v developmentu Šemíkův břeh. To by mohlo milovníky starých nytovanych mostů trochu uklidnit.
Bude se zvysovat trolejove vedeni na standardni vysku?
Ještě, že už tam nejezdím. To bylo tak 2× za rok…
Přesnou výšku nevím, ale dle vizualizace v odkaze to vypadá, že to bude o něco lepší. Od oka bych tomu ale standard nehádal.
https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2021/11/bubny7.jpg
To hlavně vypadá, že to bude široké, takže náklaďáky nebudou jezdit po trati a strhávat jí troleje
To nemusely ani teď, bylo mezi chodníkama 16 metrů. Max výška 3,2 stejně jako u elektrárny, kde to úzké opravdu je a po kolejích se jezdí. Nový bude min. 4,5 ..
Ze stránek Metroprojektu https://www.metroprojekt.cz/public/files/gallery/111/03-rez-mostem-dukelskych-hrdinu1.png