Obrazem: Vedle Hanákovy Zastávky se v Nižboru zaskvěla v novém i nádražní budova

Nádraží Nižbor. Autor: SŽDCNádraží Nižbor. Autor: SŽDC

Správa železniční dopravy cesty dokončila opravy nádražní budovy v Nižboru. Stavební práce zabraly přes půl roky a vyžádaly si investici

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

cesta pod tratí z Nižboru proti proudu řeky se změnila k horšímu. Je zasypaná kameny , betonovými sloupy ,šrouby i se tam válí pražec a pod. Trať se opravuje a nikoho nezajímá kudy lidé mají chodit-

Tomáš Záruba

Tak teď ještě, aby „prokouklo“ samotné kolejiště, nejlépe celá trať…

železničář v důchodu

Shodou náhod jsem Hanákův nižborský podnik v neděli (12. t.m.) odpoledne krátce navštívil a s potěšením jsem mohl konstatovat, že stále úspěšně funguje, a i provozovatel se tvářil spokojeně (takže podnik asi i stále prosperuje) – návštěvu mohu jen doporučit ( http://www.zastavkanizbor.cz/ ).

Georg

mne na zprave nejvic prekvapuje fakt, ze tam je vypravci…

JiVe

rekonstrukce za 6,5 milionu korun. Ano budova pěkně opravena včetně zázemí a ostatních prostor, ale nástupiště pouze sypané a tak když se sejdou 2 spojené regionovy v jeden čas vkaždém směru, tak část vlaku spadá při výstupu na půlmetrový rozdíl mezi zemí a vozem, což např. s kočárkem je trochu problém. Ale i tak palec nahoru a přeji dobré umístění v soutěži o nádraží roku. J. Veselý Nižbor

Petr

Bohužel to je problém, celé Rakovnicko-Protivínské. Opravy budov SŽDC jde, ještě by to chtělo věnovat se i kolejím.

Romanero

Paráda! Jen víc takových nádražích a hospůdek. Jen škoda při pohledu na sypaná nástupiště. Ideální stanice pro realizaci poloostrova pro bezbariérový nástup, zejména s koly. Myslím, že ne nutně by muselo být vybudováno z betonových prefabrikátů, ale z přírodních materiálů nebo aspoň obkladů a žulové dlažby. Ale to je z kategorie sci-fi, jsem rád i za tohle.. 🙂