Obrazem: V Brně vyjel první Drak s netradičním šupinatým polepem

Tramvaj EVO2 pro DPMB ve speciálním polepu. Foto: DPMBTramvaj EVO2 pro DPMB ve speciálním polepu. Foto: DPMB

Dopravní podnik města Brna (DPMB) zahájil zkušební jízdy s novou tramvají EVO2, kterou si sám montuje ve svých dílnách. Nová

33 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jedine vlaky

Aspoň se mají čím chlubit – se zpožděním.

stanislav

nezáleží na tom jestli budou mít zpožděná nebo ne, hlavně ať to udělají pořádně 🙂

Petr

Miluju zalepeny okna a čučet ven jak včela z úlu . Ten polep draka mi připadne spíš jak krokodýl , ještě že to tak nezůstane . Ale už vím , proč to Donald obletěl .

Alibaba

Koukám, že vy jste asi neviděl draka v Brně na starý radnici. 🙂

Petr

I že ho zabili nehašenym vápnem vím . Ale i ten stropní mi připadne spíš jak krokodýl

eon

No ty seš materiál 😀

Ne Hanakovi

Píšu tady zas a znova.Blbec je blbcem a blbcem zůstane…

Martin

Taky mi to připomíná spíš krokodýla, s tím Donaldem mě to taky napadlo🤣🤣🤣

R2R2

Asi pujdu proti proudu, ale me se ten polep libi. Zrejme uz na me leze podruhe infantilita.

navratp

Zalepená okna jsou odporná.

Luke P

Nebojte, z jedné šaliny ten polep sloupnou celej, z druhé z oken 😉

Jussi

Tak upřímně, designově je to strašný. EVO není nejhezčí tramvaj v Brně, ale za tohle by měli být autoři polepu těma parodiemi na zuby pozvolně rozžvýkáni.

Pražák

Je to jen na dobu zkušebního provozu, 26. 3. to sundají.
https://www.facebook.com/Tram.vcr/photos/a.172450280818/10157203962475819/?type=3&theater

Martin V.

A já myslel, že ty zuby mají lekat chodce v pěší zóně. 🙂

Vendelin

No počkejte až uvidíte Evo v DP nátěru, to budete na polep ještě s láskou vzpomínat!

Pražák
Luděk

Je to dočasná kamufláž podobně jako nedávno na T2 v Praze jen tentokrát přes celý vůz aby lidi neviděli vybrané barevné schéma

Jiří 3

Docela nechápu modu, kdy se musí dávat polepy i přes okna. Mne jako cestujícího to často irituje a stěžuje výhled ven.

Martin

Me i boli oci, taky me to vadi…

Dalibor

Že tohle třeba není definitivní podoba povrchu pro veřejnost, to vás nenapadlo?
Případně že ty polepy oken jsou zevnitř průhledný?
Zatím vevnitř veřejnost nebyla.

Marek Turnovec

Dobře, tohle je možná dočasné, jenže já na to často narážím i „nedočasně“. Resp. že je to třeba nějaká reklama a je to na té tramvaji měsíce. A to omezení výhledu ven mě fakt štve. Až se nebudu chtít koukat ven, pojedu třeba metrem… I když v Brně tedy asi ne…

A polep, který zevnitř bude průhledný a zvenčí ne, to jsem tedy asi také ještě neviděl.

dada

musite jezdit linkama, kde je neco pekneho vevnitr, pak neni nutno cucet ven.

Anonym ze severu

je tam překlep ve zkratce názvu podniku: „První dvě nové tramvaje najednou zhruba 200 – 300 kilometrů bez cestujících, po vydání průkazu způsobilosti DPMP…“ 🙂

Mirvald

To snad nemyslí vážně. Kolik to stálo? Plýtvání penězi. Tramvaj je málo viditelná a tím i nebezpečná.

Jiří Kocurek

Zeptal bych se ve Štýrském Hradci, kolik již mají přejetých.
https://de.wikipedia.org/wiki/Stra%C3%9Fenbahn_Graz#/media/Datei:Tramway_graz38.jpg

K.S.

Proč se tímto nemůžou inspirovat v Brně a Renenská vypadá jak vypadá?

Mirvald

No vidíte. Kdyby se poučili ve Štýrském Hradci. Jistě by to zvýšilo bezpečnost. Jako bezpečák to mohu posoudit.

Jiří Kocurek

Jakožto bezpečák byste neměl pracovat s nulovými daty, ale napřed si to sám ověřit.

Mirvald

Nějaká historická tramvaj z 50. let. Pěkná.

Mirvald

Každá maličkost, která přispěje k bezpečnosti, je dobrá. Patří sem i dobrá viditelnost vozidel. Dobré byly třeba žluté pruhy na lokomotivách ČSD v 70. letech. Dobrou noc.

David

Bezpečák! Teď už chápu ty myšlenkový pochody ve vašich komentářích. Bezpečák to je něco jako lampasák. 😂

Weselan

Tak tohle byl ten důvod proč AF 1 uhýbal 🙂 Za mě ten polep vypadá šíleně.