Obrazem: V Brně vyjel první Drak s netradičním šupinatým polepem
Tramvaj EVO2 pro DPMB ve speciálním polepu. Foto: DPMB
Dopravní podnik města Brna (DPMB) zahájil zkušební jízdy s novou tramvají EVO2, kterou si sám montuje ve svých dílnách. Nová
Aspoň se mají čím chlubit – se zpožděním.
nezáleží na tom jestli budou mít zpožděná nebo ne, hlavně ať to udělají pořádně 🙂
Miluju zalepeny okna a čučet ven jak včela z úlu . Ten polep draka mi připadne spíš jak krokodýl , ještě že to tak nezůstane . Ale už vím , proč to Donald obletěl .
Koukám, že vy jste asi neviděl draka v Brně na starý radnici. 🙂
I že ho zabili nehašenym vápnem vím . Ale i ten stropní mi připadne spíš jak krokodýl
No ty seš materiál 😀
Píšu tady zas a znova.Blbec je blbcem a blbcem zůstane…
Taky mi to připomíná spíš krokodýla, s tím Donaldem mě to taky napadlo🤣🤣🤣
Asi pujdu proti proudu, ale me se ten polep libi. Zrejme uz na me leze podruhe infantilita.
Zalepená okna jsou odporná.
Nebojte, z jedné šaliny ten polep sloupnou celej, z druhé z oken 😉
Tak upřímně, designově je to strašný. EVO není nejhezčí tramvaj v Brně, ale za tohle by měli být autoři polepu těma parodiemi na zuby pozvolně rozžvýkáni.
Je to jen na dobu zkušebního provozu, 26. 3. to sundají.
https://www.facebook.com/Tram.vcr/photos/a.172450280818/10157203962475819/?type=3&theater
A já myslel, že ty zuby mají lekat chodce v pěší zóně. 🙂
No počkejte až uvidíte Evo v DP nátěru, to budete na polep ještě s láskou vzpomínat!
Tady ho máte už v nátěru DP těsně před dokončením.
https://www.facebook.com/brnenskamhdaktualne/photos/a.1455585261346661/2481918505379993/?type=3&theater
Je to dočasná kamufláž podobně jako nedávno na T2 v Praze jen tentokrát přes celý vůz aby lidi neviděli vybrané barevné schéma
Docela nechápu modu, kdy se musí dávat polepy i přes okna. Mne jako cestujícího to často irituje a stěžuje výhled ven.
Me i boli oci, taky me to vadi…
Že tohle třeba není definitivní podoba povrchu pro veřejnost, to vás nenapadlo?
Případně že ty polepy oken jsou zevnitř průhledný?
Zatím vevnitř veřejnost nebyla.
Dobře, tohle je možná dočasné, jenže já na to často narážím i „nedočasně“. Resp. že je to třeba nějaká reklama a je to na té tramvaji měsíce. A to omezení výhledu ven mě fakt štve. Až se nebudu chtít koukat ven, pojedu třeba metrem… I když v Brně tedy asi ne…
A polep, který zevnitř bude průhledný a zvenčí ne, to jsem tedy asi také ještě neviděl.
musite jezdit linkama, kde je neco pekneho vevnitr, pak neni nutno cucet ven.
je tam překlep ve zkratce názvu podniku: „První dvě nové tramvaje najednou zhruba 200 – 300 kilometrů bez cestujících, po vydání průkazu způsobilosti DPMP…“ 🙂
To snad nemyslí vážně. Kolik to stálo? Plýtvání penězi. Tramvaj je málo viditelná a tím i nebezpečná.
Zeptal bych se ve Štýrském Hradci, kolik již mají přejetých.
https://de.wikipedia.org/wiki/Stra%C3%9Fenbahn_Graz#/media/Datei:Tramway_graz38.jpg
Oprava linku:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/Tramway_graz38.jpg
Proč se tímto nemůžou inspirovat v Brně a Renenská vypadá jak vypadá?
No vidíte. Kdyby se poučili ve Štýrském Hradci. Jistě by to zvýšilo bezpečnost. Jako bezpečák to mohu posoudit.
Jakožto bezpečák byste neměl pracovat s nulovými daty, ale napřed si to sám ověřit.
Nějaká historická tramvaj z 50. let. Pěkná.
Každá maličkost, která přispěje k bezpečnosti, je dobrá. Patří sem i dobrá viditelnost vozidel. Dobré byly třeba žluté pruhy na lokomotivách ČSD v 70. letech. Dobrou noc.
Bezpečák! Teď už chápu ty myšlenkový pochody ve vašich komentářích. Bezpečák to je něco jako lampasák. 😂
Tak tohle byl ten důvod proč AF 1 uhýbal 🙂 Za mě ten polep vypadá šíleně.