Obrazem: Stavbaři propojili celou stavební délku prvního úseku metra D

Prorážka v levém staničním tunelu mezi neveřejnou a veřejnou částí stanice Olbrachtova. Na snímku 1. náměstek primátora hl. města pro dopravu Zdeněk Hřib a šéf DPP Petr Witowski. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýProrážka v levém staničním tunelu mezi neveřejnou a veřejnou částí stanice Olbrachtova. Na snímku 1. náměstek primátora hl. města pro dopravu Zdeněk Hřib a šéf DPP Petr Witowski. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Prorážka v levém staničním tunelu mezi neveřejnou a veřejnou částí stanice Olbrachtova propojila nejvzdálenější staveniště.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Twl už i prorážka je falešná. Uměle postavená tenká stěna místo skutečného proražení posledního kusu zeminy… 🤦

Jiří Kocurek

Jasně, od začátku stavby tam byl ten tunel hotový…

Martin

Nic takového jsem nenapsal. Jen si pamatuji záběry, kdy ta technika skutečně odebrala poslední vrstvu zeminy. A pokud ne, alespoň to laik nepoznal. Tady je při prorážce vidět, že je to tenká armovaná slupka a je to jen divadlo. To jsem komentoval a nic jiného…

mne

No já nevím. Tenká armovaná slupka se dělá standardně i u TBM, aby nelítaly kusy do prostoru před. Není to tak, že by za tou slupkou nic nebylo, je tam skála …

Martin J

Máte pravdu „dnes“ to opravdu nebylo 😀

Mickey

Bude Olbrachtova první dvojlodní stanice?

Haxor

Ano, potvrzuje to Hřib na videu ze stavby.

Swarrior

„Pankrác D na náměstí Bratří Synků“ to je jako z černých baronů kde soudruh Lenin zmátl politicky zatuchlý carský režim když pokyn k zahájení velké říjnové revoluce vydal v listopadu:-). Pan Donutil je tam výborný……