Obrazem: Správa železnic zahájila demontáž starého koridoru u Ješetic

IV. koridor, křížení staré a nové trasy u výjezdu z tunelu Deboreč. Pramen: Správa železnicIV. koridor, křížení staré a nové trasy u výjezdu z tunelu Deboreč. Pramen: Správa železnic

Stará trať bude snesena s výjimkou krátkého úseku ve Střezimíři, kde obec počítá se zbudováním železničního muzea.

Stará trať mezi Sudoměřicemi a Voticemi se po sobotním zahájení výluky stává minulostí. „Začala demontáž původní koleje v okolí Ješetic, kde se kříží stará a nová stopa. Postupně dojde k úpravě železničního spodku a postupnému pokládání svršku,“ uvedl šéf Správy železnic (SŽ) Jiří Svoboda.

IV. koridor, křížení staré a nové trasy. Pramen: Správa železnicIV. koridor, pokládání nových kolejí. Pramen: Správa železnicIV. koridor, snášení staré trati u Ješetic. Pramen: Správa železnicIV. koridor, křížení staré a nové trasy u výjezdu z tunelu Deboreč. Pramen: Správa železnicIV. koridor, křížení staré a nové stopy nedaleko severního portálu tunelu Deboreč. Zde rychlík jede ještě po starém. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářIV. koridor, tunel Deboreč. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Přerušení provozu na 90 dní je podle SŽ nutné proto, aby bylo možné odstranit kolize původní a nové trati. Během nepřetržité výluky se také zrealizuje napojení celého traťového úseku do nové stopy.

Stará trať bude snesena s výjimkou krátkého úseku ve Střezimíři, kde obec počítá se zbudováním železničního muzea a provozem turistických drezín. Budovy na trati patří Českým drahám, které počítají s jejich převodem na obce.

 

Tagy IV. koridor Správa železnic Sudoměřice - Votice
55 komentářů