Obrazem: Škoda nechala ve Vídni zmrazit a zasněžit první tramvaj pro Bonn
Testování tramvaje Škoda ForCity Smart (41T) v klimatickém tunelu ve Vídni. Pramen: Škoda Transportation
Škoda nechala mimo jiné otestovat funkčnost systémů vozidla při mrazu -25 °C.
Jen nechápu, tu šalinu na podvalu. To tam nejde dopravit po kolejích? Bonn by měl mít rozchod 1435 mm.
Tak to je dobrý fór. 🤣 Zkuste použít mozek a přijít na to, proč je podval ideální řešení.
Omlouvám se, je mi jasné, že i po kolejích by to muselo jet na vagónu. Myslel jsem to s pohledu logistiky, že na podvalu je to nadměrný náklad a musí se řešit mosty, křižovatky atd. V Bonnu se proplétá síť tramvají, železnice a příměstské dráhy v podstatě ve stejné trase. Vozovna Dransdorf je vedle stanice Bonn – West a je tam vlečka. Tak mi přišlo logičtější doprava po železnici a nakolejení v některé stanici. Vůbec mi při té úvaze nedošlo, že při té délce by to byl nadměr i na železnici, řešili by se podobné problémy a hlavně, že to… Číst vice »
Nechápu, proč v Praze jezdí tak hnusné tramvaje a pro zahraničí se vyrábí pěkné a lepší. Dále nechápu jak je možné, že se v Praze tvrdí, že se nevyrábějí oboustranné tramvaje a proto se rekonstruují staré.
Ktovie či budú testovaťe aj +45°C. Myslím že v Bonne bude skôr dosiahnutý tento extrém a nie -25°C.
Zmrazit a zasněžit? To zní skoro jako spálit a zakopat 💁♂️😃
Vyrábějí tramvaj a ne bojový šalinotank.