Obrazem: Škoda nechala ve Vídni zmrazit a zasněžit první tramvaj pro Bonn

Testování tramvaje Škoda ForCity Smart (41T) v klimatickém tunelu ve Vídni. Pramen: Škoda TransportationTestování tramvaje Škoda ForCity Smart (41T) v klimatickém tunelu ve Vídni. Pramen: Škoda Transportation

Škoda nechala mimo jiné otestovat funkčnost systémů vozidla při mrazu -25 °C.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Elvis

Jen nechápu, tu šalinu na podvalu. To tam nejde dopravit po kolejích? Bonn by měl mít rozchod 1435 mm.

Jan

Tak to je dobrý fór. 🤣 Zkuste použít mozek a přijít na to, proč je podval ideální řešení.

Elvis

Omlouvám se, je mi jasné, že i po kolejích by to muselo jet na vagónu. Myslel jsem to s pohledu logistiky, že na podvalu je to nadměrný náklad a musí se řešit mosty, křižovatky atd. V Bonnu se proplétá síť tramvají, železnice a příměstské dráhy v podstatě ve stejné trase. Vozovna Dransdorf je vedle stanice Bonn – West a je tam vlečka. Tak mi přišlo logičtější doprava po železnici a nakolejení v některé stanici. Vůbec mi při té úvaze nedošlo, že při té délce by to byl nadměr i na železnici, řešili by se podobné problémy a hlavně, že to… Číst vice »

Jiří

Nechápu, proč v Praze jezdí tak hnusné tramvaje a pro zahraničí se vyrábí pěkné a lepší. Dále nechápu jak je možné, že se v Praze tvrdí, že se nevyrábějí oboustranné tramvaje a proto se rekonstruují staré.

dopravopat

Ktovie či budú testovaťe aj +45°C. Myslím že v Bonne bude skôr dosiahnutý tento extrém a nie -25°C.

Ondřej

Zmrazit a zasněžit? To zní skoro jako spálit a zakopat 💁‍♂️😃

Jiří Kocurek

Vyrábějí tramvaj a ne bojový šalinotank.