Obrazem: Škoda Auto představila čtvrtou generaci nejúspěšnějšího českého vozu, cenu ještě tají
Nová Škoda Octavia, verze Liftback. Foto: Škoda Auto
Automobilka Škoda Auto dnes v Praze ve světové premiéře představila novou podobu vozu Škoda Octavia. S více než 6,5 miliony
Ta nová Oktávie vypadá moc hezky. A jak vidno je plná zajímavých technických řešení. Jistě se bude dobře prodávat. Jsem zvědavý, tak to všechno bude fungovat, jak se změní jízdní vlastnosti i projev oproti stávající generaci.
Z toho má být jako člověk odvázaný? Široká paleta motorů? Tyhle ukvílený přeturbovaný jednapětky až dvoulitry??? Koncernové auta, jak jedna z mnoha bílých lednic v řadové prodejně Elektra. Funkční, neurazí, nenadchne. Naprosto bez emocí
Tak urcite, 100let se budou delat stejmy motory 🙄 klasika v Cesku, vse co je nove, je samozrejme horsi 😂😂😂
Ta auta, neandrtálče…
nenadchne, neurazi… a nebude to prave ten duvod, proc jsou ta auta megauspesna?
zajimalo by me, co za motor by sis predstavoval….
2,5 litr atmosférický benzíňák z Mazdy, pak by to bylo ideální auto 🙂
ted premyslim, jestli je to jen ironie , nebo to myslíš vážně 😀
Dobrý motor to auto nespraví. Elektronika, řízení, podvozek….
A rozhodně není MEGAúspěšná.
Až bude mít historii jako brouk, golf, mx-5, tak pak můžeme říkat že je MEGA. Je to auto, které neurazí, dobře odslouží to, k čemu je určeno.
Jj, další auto pro škodováky…..
Krásný auto.
Jako pěkný ale nemůžu si pomoct. Prostě zepředu Mondeo, z boku Superb a zezadu Tipo…
a co ma byt?
vsechno v auto prumyslu uz bylo vynalezelo – stejne jako v letadlech. taky nikdo furt neprudí, že se airbus podobá boeingu, a boeing airbusu.
Kámo podal jsi to skvělé. Auto pěkně, ale měli by si najít už konečně designery, kteří nebudou „opisovat“ a vymyslí něco echt Škoda.
a tlačítka pod radiem a to samotný radio zase evokují některý Mercedesy. Ale pokud má držet krok s konkurencí a nějak vypadat, navíc v době kdy má každá automobilka x modelů, tak tam podobnosti s něčím budou u všeho. Auto co je samo sebou je třeba Mercedes G, ale to je zase zcela jinej level. Už trojková Octavia až no to co si dovolili nabízet v základu a zařadit to do střední třídy, až na příplatkovou výbavu z vyšších cenových pater navázanou na další výbavu z ještě vyšší cenových pater to bylo fajn auto. A tadle zejména v tý modrý… Číst vice »
Ale jo, je to designově povedené autíčko, ostatně jako všechny poslední škodovky. Vím že je to subjektivně hodnocené, ale je to zhruba to, co většina lidí očekávala. Může na to blrblat kdo chce co chce, ale tak to prostě je, škoda má určitý designový jazyk a ten se dodržuje už pěknou řádku let, samozřejmě s určitou evolucí. Tak to funguje dnes už všude, mě osobně se to líbí více než styl minulého století. Další velké změny se pravděpodobně dočkáme buďto zase u Superba nebo u nějakého čisté elektrického modelu.
Čumák trošku připomíná designově Model S od Tesly
Ta posedlost automobilek obřími dotykovými displeji je strašná. Na úpravu teploty, nebo změnu klimy, aby člověk pak zastavil. Koukat za jízdy na dotykáč a „lovit“ nejaký menu je stejně vražedný, jak na jiným dotykáči psát SMSky…
Právě proto jsou ty displeje „obří“ 😊
Hlavně mě překvapují ty tlusté rámečky kolem obrazovky. Kolik zabírá místa v prostoru a jak je ve skutečnosti malá ta mapa uvnitř. Kolem by se vešla spousta alespoň kapacitních tlačítek.
Ja jsem tyhle integrovane navigace nikdy nemel rad. Mame jednou auto s klasickou na predni sklo a jednu integrovanou. Ta integrovana je peklo, kdyz si potrebuji nastavit nejakou trasu, tak musim sedet v aute jak nejaky pubertak, navic je na blbe videt. Klasickou si vezmu pekne do obyvaku treba k filmu, vklidu a pohodli vse zadam a pripravim pred cestou. V tomto aute mame ale take dotykovy panel a vlastne jsem se ho nikdy nedotkl protoze nevim co bych tam hledal (krome couvaci kamery, ta se ale nastesti zapne sama pri razeni). Jeste ze klima je na cudliky a radio… Číst vice »
Pokud budete využívat aplikaci od škodovky tak může taky dělat z pohodlí obýváku na mobilu pak jednom ráno nasednete a můžete jet
Ale od toho má Škodovka skvělou hlasovou asistentku Lauru přece. Nemusíte za jízdy na nic šahat, nikde šmátrat. Prostě řeknete, jakou teplotu a intenzitu chcete a Laura se o to postará.
a fakt to funguje?
Teda mít v autě asistentku Lauru, asi bych raději šahal a šmátral. Druhá věta nevyžaduje komentář 😀
Lauro vykouřit!!!
Jo a z výdechů klimatizace, se začnou valit výfukové spaliny. Škoda simply never.
To auto umí hlasové povely, tzn. řeknete je mě zima nebo zvýšit teplotu a to auto to udělá samo – asi jen u nejdražších verzí 🙂
Zepředu Kia, zezadu Fiat Tipo.
To Tipo sedí!!! jak by mu z oka vypadl.