Obrazem: Silničáři betonovali most na křižovatce Rádelský mlýn v noci
Betonování mostu na křižovatce Rádelský mlýn. Pramen: ŘSD
Práce v noci jsou na českých dálnicích stále zřídkavým úkazem, ačkoliv se o nich v debatách o urychlení staveb často mluví.
Ze zkušenosti .. V noci vše na ploše je klid na techniku a praci. Vše mimo- úroveň terénu a tech složité rozhodne za vhodných podmínek, 1.za denního světla a vyhov. povětrnostních podmínek. Dík. MKD ES AETR
Při úplné uzavírce má noční betonáž smysl. Jinak je to zbytečně drahá kravina a plýtvání lidskými zdroji. Obsesi nočními opravami nechápu, když pak stejně musí přijít technologická přestávka.
Tady byl podle všeho klíčovým nerušený dovoz betonu.
V Praze se z podobného důvodu betonovala estakáda nad Masaryčkou vždycky v sobotu (s výjimkou první betonáže, kdy se zjistilo, že to s dovozem ucpanou Prahou fakt není ono).
No, je to asi všepovídající vizitka země, když se noční práce na infrasktuře bere jako něco převratného…
Ono je na to ve dne líp vodět. Dokonce i v Německu raději dělají plánované opravy ve dne.
Kvůli takové „blbosti“ tolik rozorané krajiny. 🙁
Dobrý článek i fotky, diky!
Jen technická.. v tomto směru žádný původní most nebyl – odbočení od Liberce na Jablonec bylo podjezdem.
Stavařina je umění. Fotograf : 1+