Obrazem: Silničáři betonovali most na křižovatce Rádelský mlýn v noci

Betonování mostu na křižovatce Rádelský mlýn. Pramen: ŘSDBetonování mostu na křižovatce Rádelský mlýn. Pramen: ŘSD

Práce v noci jsou na českých dálnicích stále zřídkavým úkazem, ačkoliv se o nich v debatách o urychlení staveb často mluví.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Ze zkušenosti .. V noci vše na ploše je klid na techniku a praci. Vše mimo- úroveň terénu a tech složité rozhodne za vhodných podmínek, 1.za denního světla a vyhov. povětrnostních podmínek. Dík. MKD ES AETR

Greta

Při úplné uzavírce má noční betonáž smysl. Jinak je to zbytečně drahá kravina a plýtvání lidskými zdroji. Obsesi nočními opravami nechápu, když pak stejně musí přijít technologická přestávka.

Hajnej

Tady byl podle všeho klíčovým nerušený dovoz betonu.
V Praze se z podobného důvodu betonovala estakáda nad Masaryčkou vždycky v sobotu (s výjimkou první betonáže, kdy se zjistilo, že to s dovozem ucpanou Prahou fakt není ono).

Facepalm

No, je to asi všepovídající vizitka země, když se noční práce na infrasktuře bere jako něco převratného…

Jiří Kocurek

Ono je na to ve dne líp vodět. Dokonce i v Německu raději dělají plánované opravy ve dne.

Jaaaa

Kvůli takové „blbosti“ tolik rozorané krajiny. 🙁

Michael

Dobrý článek i fotky, diky!

Yellowhammer

Jen technická.. v tomto směru žádný původní most nebyl – odbočení od Liberce na Jablonec bylo podjezdem.

lakes

Stavařina je umění. Fotograf : 1+