Obrazem: Ruzyně jako Vantaa. Finnair přesunul do Prahy 17 letadel
Odstavené Airbusy A320 Family společnosti Finnair v Praze. Foto: Rosťa Kopecký / Flyrosta.com
Dceřiná společnost Letiště Praha jedná o dlouhodobém parkování na jiných českých a slovenských letištích pro další dopravce.
50.000/měsíc. Tak to ale nebude konečná cena, to mi přijde extrémně levné
Redakce: máte tam na konci celkem vtipný překlep. Poškodit počasí, to by nám ještě chybělo. 😉
„Jednotlivé části, například motory či podvozky jsou chráněny před poškozením počasí.“
škoda že sem neodstaví i A330 a A350
Pak že se letiště v Ostravě a Budějicích nevyplatí!
To tam mají víc letadel jak naše domácí ČSA, akorát že u nich je to jen odstavená část.
To je bohužel smutná pravda.
Nebylo by lepší nevyužívané plochy na letišti nabídnout kamioňákům? Ti si taky furt stěžují, že nemají kde parkovat… Jo aha, oni by za to parkování museli vlastně taky platit, tak nic.
Jestli tohle byl pokus o vtip, tak velmi špatný.
naopak, celkem vydařený
Proč? Jako vtip náhodou dobrý.. 😀
Záleží na úhlu pohledu. Pro mě, jakožto člověka, který je velmi zainteresovaný do letectví a zároveň jej i studuje to vyvolává spíše údiv, že to někoho napadlo. Pak se zamyslím, jak by se tam ty kamiony dostaly a odpověď zní nijak – letiště není odpočívadlo pro truckery.
Beton jako beton a je jedno jestli na pumpě nebo na letišti. Kamionová doprava na rozdíl od letecké prosperuje.
Dovolím si nesouhlasit s tím, že beton jako beton a je jedno kde a, že kamionová doprava prosperuje. Ale váš názor vám neberu.
Když prosperuje tak proč je chcete odstavovat?