Obrazem: Průkopník levného létání oslavil 50. narozeniny speciálním nátěrem

Boeing 737-800 ve speciálním nátěru. Foto: Stephen M. Keller / Southwest AirlinesBoeing 737-800 ve speciálním nátěru. Foto: Stephen M. Keller / Southwest Airlines

Americký dopravce se stal jedním z průkopníků levného létání.

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Otik

Len pre info porovnávať Southwest a Ryanair je ako porovnávať jablká a hrušky. Ryanair sa síce inšpiroval Southwest ale t o aj končí. Za veľa veci keď letíte so Southwest neplatíte ako je batožina, Ema termínu letu, občerstvenie na rozdiel od Ryanair u. Keď dvaja robia to isté nie je to isté.

Tomas

ano. zejmena posledni odstavec clanku je ukazkou neznalosti 🙂

Otik

Len pre info posledny odstavec. O´Leary byl v Southwest Airlines v osmdesátých letech, kam ho poslal zakladatel Ryanairu Tony Ryan, aby se inspiroval, jak proměnit ztrátovou aerolinku v ziskovou. Od Kellehera se možná naučil i jisté prostořekosti a ochotě udělat prakticky cokoliv, co by mohlo zaujmout média. Nenaučil se od něj ale vztah k zaměstnancům: zatímco Southwest má jednu z nejnižších fluktuací v oboru a Kelleher si zakládal na spokojenosti svých lidí, O´Leary čelí vlně stávek a o zaměstnancích se často nevyjadřuje zrovna nejlépe. Rozdílů mezi oběma dopravci je už více: Soutwest například dosud nabízí přepravu až dvou odbavených zavazadel… Číst vice »

Mad_Majk

Ono hlavně Kelleher razil heslo, že zaměstnanec je na prvním místě, protože spokojený zaměstnanec = spokojený zákazník.