- Cestovní ruch •
- Město •
- Zprávy
Obrazem: Novou vyhlídkovou tramvaj T3 si lze pronajmout za 7700 korun na hodinu
Tramvaj T3 Coupe. Autor: DPP
Dopravní podnik hlavního města Prahy přidal do svého vozového parku unikátní tramvaj. Vůz s označením T3 Coupé vznik kompletní přestavbou
Nedotažené v detailech…takže designový paskvil. Jak někteří zmínili, je fajn pít pivko, ale kam si odskočit – to jako budu močit z okna nebo jak…možná proto je část vozu bez prosklení 🙂 ? Sedačky za sebou jsou totální blbost. A není se kde držet…
Přitom třeba v Krně tuhle věc zvládli celkem obstojně – https://www.youtube.com/watch?v=8ZZzqWsrhuw
Jenže „klóbák“ je větší, takže se tam i nějaký chemický záchod vejde snáz – navíc to v Krně asi do značné míry (spolu)financoval výrobce těch patoků, které tam nabízejí.
Na „Aktuálně.cz“ píší o designérce, která se na projektu té přestavby podílela, toto: „Anna Marešová zaujala především designovými erotickými pomůckami. Za kolekci Venušiných kuliček získala i prestižní ocenění Red Dot. Za bakalářskou práci v rámci projektu Tramvaj pro Prahu obdržela cenu Národního technického muzea.“ …
Pivko je v ceně pronájmu?
Těžko – to byste za 250 Kč na osobu a hodinu nájmu (při plném obsazení) chtěl příliš …
čekám uražený 4ruce a 2 hlavy ročně od protější tramvaje až se lidé budou nahýbat z oken
Interiér mi připadá neútulný, uspořádání sedaček nevhodné. Lepší by bylo uspořádání do čtyřky se stolkem, samozřejmě záclonky, zatmavená okna a klimatizace.
Mě se to líbí.Kdyby každá rekonstrukce ze 60tých let byla takhle supr, nemám nic proti.Jestli to vydělá,to uvidíme.Dobry nápad! 🙂
Maj tam bar s pipou, ale zachod chybi 😀
To je dobrý postřeh. Já tedy jezdím převážně vlakem a když jedu z nějaké „pořady“ je záchod to nejdůležitější. Když je náhodou vyluka a musím busem, je z pulhodinove cesty utrpení
počítá se asi s pronájmem na hodinu cestou do hospody, ale možná jsou bažanty pod sedačkami
budou fasovat tohle 🙂
http://www.traveljohn.com/products/disposabale-urinal/
Zajímalo by mě, kolik celý projekt stál a kolik toho po dobu své životnosti opravdu vydělá.
Celý projekt byl nakonec levnější, oproti původním předpokladům. Chtěl by jste takovou tramvaj taky, nebo proč Vás ta cena tolik zajímá?
U organizací hospodařících s veřejnými prostředky mě docela zajímá účelnost jejich vynakládání. Obzvlášť pokud se jedná o profláknuté dojné krávy.
návratnost údajně do 5ti let
Ono se to vrací přímo i nepřímo. Je to taky skvělé PR do světa, vyhlídkové a speciální jízdy mají dlouhou tradici, každý den vyjíždí několik historických souprav, sám jsem si objednal T1 na svatební jízdu. Na rozdíl od běžného jízdného si Střešovice na svůj provoz vydělávají bez doplatků z městské kasy.
Vyhlídková tramvaj se sedlama do uličky – to se někdo hodně zamyslel. Místo kolem sebe budou lidi čumět na sebe.
U 13T/14T to každý kritizuje a tady to máme zas.
Tak ona je to spíš party tramvaj, s tím barem. Mě se to líbí, ale dotaz – bude nějaká možnost zakrýt i zadní – otevřenou – část?
Mluvčí DPP v televizi tvrdil že mají i zimní variantu zasklení.