Obrazem: Noční práce na D1 u Přerova zastavily železniční koridor, dělníci osazovali nosníky estakády
Pokládka nosníků na rozestavěné D1 u Přerova. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Takto zásadní estakády jsou na rozestavěné D1 dvě, druhá vede kromě koridoru ještě také přes řeku a průmyslový komplex.
Když jeden nosník váží zhruba 50 tun, tak celé soupravě do 80 tun moc nechybělo. Kdy se objeví příspěvek, že se to mělo vézt po železnici a zvlášť, když je to estakáda nad tratí? 😆
Já bych takový příspěvek nečekal – každého logicky uvažujícího člověka musí hned napadnou, že pod zatrolejovanou tratí by se ten nosník z vagónu zvedal hodně špatně.
Na estakádě D1 přes koridor v Dluhonicích již byly v minulém týdnu za nočních výluk nosníky také položeny:
https://youtu.be/PsCrIj3Fomk
A už jsou osazené i nosníky dálnice přes trať v Dluhonicích. Časově to dělali o jednu noc dříve.