Obrazem: Miliardová stavba obchvatu Havlíčkova Brodu míří do poloviny, překonává hlavní trať do Brna

Stavba jihovýchodního obchvatu Havlíčkova Brodu. Foto: ŘSDStavba jihovýchodního obchvatu Havlíčkova Brodu. Foto: ŘSD

Dokončuje se také výstavba provizorních komunikací v místech budoucích mimoúrovňových křižovatek Skalka a Termesivy, provoz bude převeden do konce měsíce.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Luke

To bude docela mazec na tom kruhaci pred MOLkou tj. kde se potka I/38 s I/34 a navic jako casto cestujici dopravni laik cekam, ze po dostavbe dalsich useku D11 a D35 zacne byt tranzit S/J jeste vic exponovany a tenhle obchvat nebude kapacitne stihat. Nekdy mam pocit, ze to projektuji lide, kt v dane oblasti nebyli vickrat nez 1x :-/

Frantisek

Tak nestavět dálnici, a provoz bude nadále OK. 🙂 Na to netřeba žít v oblasti… (Kromě toho, ten bordel z dálnice tam zatím teď stejně nevidíte.)

Jiří Kocurek

„Obchvat bude postaven v kategorii 11,5/70“

Nechápu proč ne 11,5/90 zas tolik by se nestalo.

Kebab

Nakonec můžeme být rádi, taky to mohlo být 9,5/70.

Matěj

Škoda že obchvat nebude tří pruh či ještě lépe ctyrpruh. Ty úrovňové křižovatky a rychlost 70 km = ubohost pro naše století.

Alibaba

Kde by jste pro 3 natož 4 pruhy sehnal dopravu? To by byly vyhozené peníze. A 70 plynulá je lepší než 50 přískokama skrz město.

Frantisek

Naopak. Naše století by již nemělo dále zvyšovat objemy IAD, nýbrž konečně zajistit přiměřenou kapacitu na železnici, a spíše se soustředit na zefektivnění lidských a materiálových toků. Levná energie tu nebude věčně.

Lumpy

Pri takove intenzite dopravy mel but obchvat minimalne kompletne MUK a nebo 2+2
Ty kruhace to zabiji ze pres centrum to bude stale rychlejsi

On:

Nebude, semafory se postarají aby se nevyplatilo.

Jiří Kocurek

Jestli je potřeba doprasit intervaly na světelných křižovatkách, aby se pořád stálo, tak je ten obchvat navržený špatně.

Jiří Kocurek

Ona to ttoiž odskáče také MHD ve městě. Doslova. Takže prohra na obě strany.

Kluk z Pankráce

Nedávno jsem jel přes Deutsch Brod a koukal jsem na to, docela se to pohlo. Nicméně ještě by to chtělo obchvat na Humpolec.

Jan P

Tušíte někdo proč je na jihu pouze kruhac a 2 krásně MUK jsou na východě? To tam na jih taky nemohli muk dát?

Kalanis

A co teprv na té hotové severovýchodní – úrovňová křižovatka na II/344 do Chotěboře. Taky mňamózní. O ostatních úrovňových se radši ani nebavím.

Jarda Š.
Honza Sz

No právě začala… Uvedení do provozu cca 6 let od dokončení zmiňovaného JV obchvatu – do té doby bude napojení na starou I/38 peklem pro všechny řidiče… Plus je možné, že to nikdy nevznikne v tomto formátu, protože je to naprosto megalomanské (ale vzhledem k místní situaci asi jediné správné) – za 1200 metrů skoro miliarda je fakt dost (ale asi oprávněně – drsně řešená estakáda). Uvidíme a budeme doufat. 👍

Kzl

Je pravda že dnes už se s tím současným řešením nedá nic moc jiného dělat než postavit další kus obchvatu o kousek vedle. Za nejslabší místo současného řešení považuji křižovatku pod hřbitovem. Tam to bude zasekané asi hodně často. Ale kruhák už se tam po tom co tam město povolilo stavby z jedné strany čerpací stanice a z druhé strany nákupního parku už prostě nevejde.