Tomu říkám prozákaznický přístup při řešení výměny vozového parku. Jenom mírně omezí takt a nejdřív otestují jeden nový vůz mimo běžnou provozní dobu a po jeho nasazení do ostrého provozu vymění i druhý vůz. U nás by určitě celou trať zavřeli aspoň na 3 měsíce, aby mohli oba vozy vyměnit naráz a vychytat všechny mouchy. A substrát ať si jezdí NAD. 🙁
No nevím co to vlastně je, Byl jsme tam před 6 týdny (ještě oba staré vozy), odpolední špička a vozy ne zrovna plné, z toho přes 95% „vycházkářů“. Pro ZDO funguje spíše trolejbus po úbočí kopce jako přípoj k tramvajím. Tím ovšem netrvrdím, že si nová vozidla nezaslouží.
To lanovka na Rigiblick to bylo jiné kafe, interval po 6 min. a stále plné lidmi z tramvaje na kopec, všechny zastávky bezbariérové, na znamení.
Šotóš kolejový by ale trojebus zrušil – on by tím nejel, čímž je celoplanetárně popřen smysl existence trolejbusu. A ještě by se tetelil blahem, jak to zavařil šotóšovi trolejbusovému, který je pro něj nižší životní forma. Substrát nemá nárok na projevy vlastní vůle, natož na názor.
No vidíte, existují lidé, pro které je cíl dostat se na kopec a kochat se výhledem.
A tak tam jezdí, íkdyž na kopec žádná zubačka nevede. Troufám si tvrdit, že právě kvůli nim tu zubačku/lanovku stavěli.
Tomu říkám prozákaznický přístup při řešení výměny vozového parku. Jenom mírně omezí takt a nejdřív otestují jeden nový vůz mimo běžnou provozní dobu a po jeho nasazení do ostrého provozu vymění i druhý vůz. U nás by určitě celou trať zavřeli aspoň na 3 měsíce, aby mohli oba vozy vyměnit naráz a vychytat všechny mouchy. A substrát ať si jezdí NAD. 🙁
A kde se to stalo?
Krásné barevné. Tam by asi šedý mor nenechali pohltit jejich lanovku, jako to bude u nás pod vedením strany, která má zločin přímov názvu.
Kde je u nás která lanovka pod vedením KSČM?
Ještě je pár měsíců čas. S moderními vozidly to už nemá smysl projíždět.
Njn, ale ono to tam není pro to, aby si někdo udělal pár fotek, nebo se projel.
Naopak má. Tohle je dopravní prostředek ne retro atrakce.
No nevím co to vlastně je, Byl jsme tam před 6 týdny (ještě oba staré vozy), odpolední špička a vozy ne zrovna plné, z toho přes 95% „vycházkářů“. Pro ZDO funguje spíše trolejbus po úbočí kopce jako přípoj k tramvajím. Tím ovšem netrvrdím, že si nová vozidla nezaslouží.
To lanovka na Rigiblick to bylo jiné kafe, interval po 6 min. a stále plné lidmi z tramvaje na kopec, všechny zastávky bezbariérové, na znamení.
Šotóš kolejový by ale trojebus zrušil – on by tím nejel, čímž je celoplanetárně popřen smysl existence trolejbusu. A ještě by se tetelil blahem, jak to zavařil šotóšovi trolejbusovému, který je pro něj nižší životní forma. Substrát nemá nárok na projevy vlastní vůle, natož na názor.
Berte s nadsázkou
Mně se líbí i ty nové.
No vidíte, existují lidé, pro které je cíl dostat se na kopec a kochat se výhledem.
A tak tam jezdí, íkdyž na kopec žádná zubačka nevede. Troufám si tvrdit, že právě kvůli nim tu zubačku/lanovku stavěli.