Obrazem: Jak přežít 22 hodin v letadle. Qantas představil podobu interiéru pro ultradálkové lety

Ekonomická třída v A350-1000. Foto: QantasEkonomická třída v A350-1000. Foto: Qantas

Qantas na vývoji interiéru pracoval čtyři roky.

Australský dopravce po prvních vizualizacích prémiových tříd ukázal i zbytek interiéru Airbusu A350-1000 pro dálkové lety mezi Austrálií a Evropou a východním pobřežím USA. Vývoj interiéru trval čtyři roky.

Zatímco v případě první a byznys třídy už podle vizualizací bylo patrné, že let nabídne veškerý komfort, velkým otazníkem byla podoba ekonomické třídy a sedaček Premium Economy.

140 míst v ekonomické třídě bude v uspořádání 3-3-3, 40 míst v Premium Economy 2-4-2. Rozteč v ekonomické třídě bude 33 palců, v Premium Economy 40 palců. V dremlinerech je rozteč o dva palce menší. Každá sedačka bude mít konektory USB-C pro dobíjení, v případě Premium Economy také bezdrátové nabíjení. Na palubě bude zdarma wi-fi.

Na palubě bude první třída, kde bude šest kabin. V těch se mají cestující cítit jako v luxusním hotelu. V byznys třídě bude 52 míst. Šéf Qantas Alan Joyce uvedl, že přípravou interiéru pro ekonomickou třídu a Premium Economy strávil dopravce stejně času jako pro byznys a první třídu. „Celý projekt dává příležitost úplně proměnit vnímání komfortu na palubě,“ uvedl Joyce. Qantas bude mít na palubě výrazně méně lidí, než je u tohoto typu běžné, většina dopravců létá s A350 s více než tři sta sedačkami.

Součástí letadla pro celkem 238 cestujících bude i zóna pro odpočinek a protažení. Qantas ji nazval Wellbeing Zone. Bude umístěna mezi třídou Premium Economy a ekonomické třídy. Budou zde například obrazovky, kde poběží instruktážní videa na cvičení a protažení, zásobníky nápojů a občerstvení.

Qantas ultradálkové lety označuje jako Project Sunrise. Dopravce dlouhodobě uvádí, že cestující by měli mít maximální komfort na palubě, aby nemuseli po dlouhém letu strávit další den regenerací.

Qantas počítá se zahájením letů s novými letadly A350-1000 v roce 2025. Detailně jsou letadla a uspořádání interiéru popsány zde.

A350-1000 pro ultradálkové lety. Foto: QantasUspořádání A350-1000 pro Qantas. Foto: QantasUspořádání cestovních tříd v A350 pro ultradálkové lety. Foto: QantasTřída Premium Economy pro ultradálkové lety. Foto: QantasTřída Premium Economy pro ultradálkové lety. Foto: QantasTřída Premium Economy pro ultradálkové lety. Foto: QantasTřída Premium Economy pro ultradálkové lety. Foto: QantasTřída Premium Economy pro ultradálkové lety. Foto: QantasTřída Premium Economy pro ultradálkové lety. Foto: QantasTřída Premium Economy pro ultradálkové lety. Foto: QantasTřída Premium Economy pro ultradálkové lety. Foto: QantasTřída Premium Economy pro ultradálkové lety. Foto: QantasTřída Premium Economy pro ultradálkové lety. Foto: QantasEkonomická třída v A350-1000. Foto: QantasEkonomická třída v A350-1000. Foto: QantasWellbeing Zone na palubě A350-1000 pro ultradálkové léty. Foto: QantasByznys třída pro ultradálkové lety. Foto: QantasWellbeing Zone na palubě A350-1000 pro ultradálkové léty. Foto: QantasByznys třída pro ultradálkové lety. Foto: QantasPrvní třída pro ultradálkové lety. Foto: QantasPrvní třída pro ultradálkové lety. Foto: QantasPrvní třída pro ultradálkové lety. Foto: QantasPrvní třída v A350-1000. Foto: QantasPrvní třída v A350-1000. Foto: Qantas

 

Tagy A350-1000 Airbus A350-1000 Project Sunrise Qantas Ultradálkové lety
55 komentářů