Obrazem: Mosty přes kanál jsou hotové, na komoře Hořín se poprvé spustil retromost
ŘVC chce příští rok zvýšit podjezdnou výšku i u mostů přes plavební kanál Troja – Podbaba v Praze.
ŘVC chce příští rok zvýšit podjezdnou výšku i u mostů přes plavební kanál Troja – Podbaba v Praze.
A už se podařilo ke zdvižným mostům přivést elektriku?
Krásná práce která se do budoucna projeví nárůstem hlavně u lodí které vozí turisty do Prahy ,, už nebudou muset končit v Mělníku a projedou opravdu všichni ,,, přijdou i jiné firmy a Praha bude lépe dostupná ,,, až si myslím že tam bude časem problém s místem na uvázání – parkování ,,, přeci jen ty moderní parníky mají 110 metrů
Asi drahá investice (nemyslím ale, že předražená), pro leckoho jistě zbytečná, ale ten ať si uvědomí, kolikrát sám v duchu „poděkoval císaři pánu“ za to, co a jak se postavilo před více než 100 léty a co v pohodě využíváme dodnes mnohem náročněji, než jak to bylo využíváno (= potřebné v takové podobě) v době, kdy to generace našich předků prosadili a vybudovali. Zdá se, že se v tomto případě podařilo bez zbytečných sporů a nekonečných dohadů vyhovět všem, tedy jak potřebám „moderních vodníků“, tak podmínkám památkářů, a samozřejmě i pohodě těch, kdo žijí v okolí nebo se tam kdykoli… Číst vice »
To je pozoruhodné kritérium, pod kterým by z prachů sebraných daňovým poplatníkům šlo postavit prakticky cokoliv.
Mimochodem, co pod tím patetickým „generace našich předků prosadily“ máte na mysli? Národní divadlo?