Obrazem: Firma Swietelsky Rail nasadila v tuzemsku nejmodernější podbíječku

Podbíječka firmy Swietelsky Rail. Autor: Swietelsky RailPodbíječka firmy Swietelsky Rail. Autor: Swietelsky Rail

Na koridoru mezi Zábřehem na Moravě a Olomoucí byly v minulých dnech k vidění při práci unikátní stroje. Společnost Swietelsky

Zpět na článek
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honza

Na kolik takováto mašina vyjde? Je pravda, že SŽDC nemá ani jeden kus? To se na zakázkách na údržbu asi prodraží…

Radek Janata

Pokud zvládne 2000m za hodinu a je vhodná pro hlavní tratě, tak si stadno spočítáte, že by ji SŽDC nevládla vytížit.

Michal

Ostatně to, že i Swietelsky má jednu tuhle mašinu v Německu a jednu v Rakousku, o něčem svědčí.

To samozřejmě neznamená, že by SŽDC neměla mít ANI JEDNU podbíječku… 🙂

Šalinář

Spolu s tím pluhem se do půl miliardy možná vejdete.

petr.r

paráda, pokrok techniky. Ještě vzpomínám na KUFku s vidlema. Popojíždí mezi pražce nebo to má automatiku?

jirka

Je to kontinuál. Mašina jede furt, zastavuje jen ten modrej satelit. TSS má 3X, ta dělá 3 pražce naráz a za hodinu těch 2000 metrů dáme taky 🙂
Pluh SSP 2005 SW tak rychlej není, ale ten jejich taky ne. Výhodou je stabilizace u 4X, u nás je to DGS, ale je to mašina navíc,
Nicméně KUFka je v kurzu pořád, protože podžlábky ty mašiny neumí 🙂