Obrazem: Falcon 6X poprvé vzlétl, premiéru firma věnovala zesnulému Olivierovi Dassaultovi

První let Falcon 6X. Foto: Dassault AviationPrvní let Falcon 6X. Foto: Dassault Aviation

Nový letoun má dolet přes 10 tisíc kilometrů, využívá technologie ze stíhaček.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jaaa

To vypadá jako super platforma pro spoustu úkolů s požadavkem na dlouhou výdrž, jako AEW&R, SAR, a zároveň s krátkou přistávací dráhou, což zvyšuje akceschopnost.
Pokud mají dost prostornou kabinu a dostatečnou nosnost.
Očekávám tedy hodně specializací.

Honza D.

Hezký éro, ale nepůjdu do něj. Měřím rovné dva metry, synek má o 12 cm víc a nechci, abychom měli omlácené hlavy. 😁😁

Pavel Q

To asi máte problémy v jakémkoli letadle 🙂

anonym

2m a 12cm to vám opravdu nikdo nesežere :))) navíc musíte mit problémy v jakemkoliv letadle

Honza D.

Fakt neke, anonyme. Máme to v genech. Už děda byl při vojenské přísaze (ročník 1893, přísahal na Vyšehradě ještě císaři Frantovi Pepovi jedničce) se svými 185 cm o hlavu vyšší než ostatní.
Synkova matka měří 185, dcerka má asi 187 cm, zkrátka život na vysoké noze je nám vlastní. 🤣🤣🤣

anonym

No dva metry bych Vám ještě uvěřil ale 2m 12cm to už mi přijde přes hranu, ale věřím že se na ostatní lidi musíte hrbit aby vás viděli :)))

Ryk Mat
Martin Csabo

To jsou extremy ale osobně nikdy jsem neviděl člověka vyššího jak 2 metry

G700

Chápu ekonomiku, ale bez toho 3. motoru, to tak nějak není ono :-/…

Jindra

Krásný stroj, ovšem chybí mi tam ten 3. motor (minimálně z estetického hlediska). To je pro mě neodmyslitelná součást každého Falconu.

anonym

Vím že by to bylo neekonomické, ale ten třetí motor jak píše Jindra mi tam prostě chybí ale i tak je to krásné letadlo. Je to něco jako mít pohlavní styk se sestrou, je to dobré ale není to ono :)))

Jirka
Jiří Kocurek

Repose en paix, M. Dassult