Obrazem: Aerolinie Swiss představily novou třídu Premium Economy. Umožní cestovat se dvěma kufry

Boeing 777-300ER společnosti Swiss. Pramen: SwissBoeing 777-300ER společnosti Swiss. Pramen: Swiss

Ve srovnání s Economy dostala nová třída například vylepšená sedadla, která lze nastavit bez vyrušování sousedů.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pepan

Popravdě tento styl prémiových sedadel s pevnou boční částí mezi jednotlivými sedadly, respektivě uličkou není úplně pohodlný. U zámořských letů kdy po pár hodinách už nejde sedět jen rovně, tak se chcete vytočit řekněme bokem, to velmi omezuje. Loketní opěrku prostě zvednu nahoru, tohle je napevno, je to můj postřeh z poslední cesty, KLM: B787-10 mají tak první řadu v sekci Premium Economy, (na nohy ok, u nich je to díky stolkům a monitoru mezi sedadly, vím že je to nemoc všech prvních řad) ale SWISS to tak má u všech sedadel, toto vše platí samozřejmě jen když sedíte vedle… Číst vice »

Aleš

Lufthansa i Austrian premium economy už mají, Swiss v rámci skupiny nějak zaspal. A nejen v rámci skupiny…

Gogo

Sice se létalo nesardinkově, ale za ceny že si běžný občan mohl nechat o cestě letadlem jen zdát.

soumar

Chválím, vypadá to sympaticky. Tak trochu se vracíme do 60. – 90. let, kdy se ještě létalo nesardinkově.

Zdenek

Chytrá křídla by si měla vzít příklad…..

Tomas

jako ze nabizet premium econom na charterech do heraklionu? 😀 😀

Adam

Cestujúci dostanú to za čo si zaplatia. Ak letíte do Turecka alebo Bulharska za 430€ All inclusive nečakajte luxus a kaviár a homare na palube. Je to charter model tak je tomu prispôsobené aj lietadlo. Ak si zaplatíte 25000€ za cestu okolo sveta dostanete adekvátny komfort v lietadle. A osobne za 430€ za dovolenku by som tie 2 hodiny vydržal aj na drevenej lavici

Y.K.

Hmm, kolik lidí si připlatí nějakou tisícovku za premium economy na dvouhodinovém čistě turistickém letu?

Zdenek

Ale já myslel třeba delší lety Dubaj Kanary Madeira a tak tam by se premium ec.hodila.

Y.K.

Jedna věc je co lidi říkají že by se jim líbilo nebo hodilo, druhá věc je, kolik lidí pak v reálu zaplatí (o dost) vyšší cenu.

Ne nadarmo je to třída typická pro dálkové letouny (do Asie, Ameriky), kde se dá s kombinacemi tříd více pracovat a existuje relevantní poptávka po dražších třídách.