Obnovená mochovská lokálka nevozí jen vzduch, zájem roste

Motorák řady 810 KŽC Doprava. Autor: KŽC DopravaMotorák řady 810 KŽC Doprava. Autor: KŽC Doprava

Obnovená středočeská lokálka z Mochova do Čelákovic má za sebou první celý týden fungování. A přes některé kritické hlasy se

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš

„Šukafon, hurá!“

Zajímalo by mě, za kolik tam tenhle bolševismus jezdí, přesněji řečeno, kolik za jeho provoz dostává KŽC zaplaceno. Na S34 je ve špičkách slušně vytíženej, to jo, jinak v něm ale není skoro ani noha. Za 180 Kč/km je to dost drahá sranda. A to se samozřejmě vůbec nebavíme o tom, že takováhle ostuda je vyloženě k smíchu (orgasmy šotoušů s 3MPx foťáky a zmaštěnou hlavou jdou stranou, pro ty se hromadná doprava nezřizuje).

Přeji pěkné husákovské svezení a nevyleťte na výhybce do uličky. 😀

Petr CDC

TO si zorgasmoval, promiňte , zorganizoval Augusta…..víc není třeba dodávat.

VRT

Za 180 Kč/km bych všechny 3 cestující odvezl z Mochova na dráhu autem. A ještě bych na tom proklatě vydělal.

železničář v důchodu

VRT:
Vy možná – ale to by nevydělal ten „jediný správný“ (a o to jde především) …

Jakub

A to nemůže k nádraží v Čelákovicích tyto počty cestujících svézt z Mochova autobus? Je stejně kapacitní a mnohem levnější, navíc může jet z centra. A cestující se tím pádem úplně stejně vyhnou D11 a přestupu na Černém Mostu. Na mě to působí jako šotohrátky…

jančurobijci

Vzhledem k tomu, že jsou na Ropidu šotoši určitýho druhu, tak „musí“ jet šukafon.
Je to hrozně moderní, levný, nízkopodlažní a éékologický….

Milan

Autobus z Čelákovic do Mochova dokonce už jezdí (linka 662), stačilo by, aby zajel i k čelákovickému nádraží.

VRT

Může, ale ROPID. Šoutouši prostě musí mít šukafon za každou cenu.

železničář v důchodu

VRT:
Ještě Vám tam vypadlo označení dopravce, jemuž bylo provozování přiděleno – tento konkrétní je totiž pro ROPID tím nejdůležitějším důvodem pro obnovení provozu.

Petr CDC

TO železničář v důchodu
JOjo, Augusta si s ním došáhne (a nejen to) opravdu daleko (hluboko).

VRT

Ano, Augustu netřeba zmiňovat, ale bez těch tajtrlíků v ROPIDu by si mohl ty šukafony honit maximálně po zahradě.

Milan

V průměru 24 lidí snad nejezdí ani Pražským Semmeringem do Hostivic. Do Mochova to teď jsou spíš šoto jízdy než pravidelní cestující. Můj odhad je 3-5 cestujících, víc tomu nedávám. A obnovení provozu vlečky do tamního areálu býv. mrazíren je zřejmě taky utopie, takže jednoho dne doprava zřejmě zase tiše utichne, ačkoli rád bych se mýlil.

Tomáš Záruba

Podstatné plus by mohla být zastávka zde: https://mapy.cz/s/2yhTk

železničář v důchodu

Tomáš Záruba:
O vhodnosti zřízení zastávky někde v tom místě jsme se bavili mnohokrát už kdysi „za bolševika“ – tehdy na to „nebyly finance“, a tak tam není dodnes …

ondřej

Po týdnu nemužou dělat závěry.Samožřejmě že sem rád , že se vrací provoz na lokálky a pujedu si trat projet .

Petr CDC

No on se bude chtít ze začátku svézt každý….ze zajímavosti. Jde o to, jestli to vydrží a budou i nějací pravidelní cestující.

Ondřej

No jel sem s tím včera v 1654 z Celakovic a jeli jsme 3, takze se mi těch 16 až 24 zdá nějak hodně.

VRT

Lokálkáři mají vždycky trochu velké oči. Když hrozí zrušení naženou do šukafonu nějaké šotouše a pak se chlubí fotkami, jak je ten vlak nabitej.
Samozřejmě pro vyhodnocení dopravy je potřeba tak rok. V případě Mochova je fakt, že situace na s dojížděním vlaku nahrává. Ale jestli se (snad, konečně) rozkope 231, bude to stejně jedno.

K.S.

Vlakům bude pokaždé nahrávat, i na lokálkách, pokud je souběžná silnice rozkopaná a výrazně tak zkrátí jízdní dobu.