Oblouky Negrelliho viaduktu prověří zatěžovací zkouška, potrvá do neděle
Negrelliho viadukt. Pramen: Správa železnic
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu postoupila do další fáze. Je dokončená pokládka kolejí a na řadě je zkouška zátěže, při které bude
Trochu mimo téma – to hradlo/stavědlo je fakt parádní prvek, mírně vyosená vertikála vyrůstající ze zdiva, díky za záchranu!
Vždy se dělala zatěžkávací zkouška parními lokomotivami a to i v roce 2018 například v Plzni. Dělala se tak před časem i zatěžkávací zkouška na mostu u Prahy hl.n. Proč ne v tomto případě? Ví to někdo z případných diskutujících?
Uvidíme, čím to budou zatěžovat tentokrát, ale umím si představit, že zatěžování pomocí vagonků definovaného a stálého rozložení hmotnosti bude snazší a levnější, než cirkus s parníma lokomotivama, které se ještě během měření „vypařujou“.
Tady je možné, že potřebují „krátkou“ zátěž vzhledem k relativně „malým“ mostním obloukům… A parní lokomitiva může být pro tento případ jednoduše dlouhá a její hmotnost příliš dobře rozložená do delšího úseku, než je žádoucí…
Nebo použít několik dieselových Mašín .popř si půjčit vagóny od carga
Otázka jestli ty Sergeje použité v jižních Čechách nejsou taky moc dlouhé.
A kde v jiznich cechach prosim vas?
Jiří 3 myslel v západních – no a co… https://www.youtube.com/watch?v=U4XmaeiLywQ
Není pravda, že vždy parními lokomotivami, dokonce ani ne vždy lokomotivami. V některých případech se používaly kolejové jeřáby.
A vzhledem k současné situaci je to spíš dobře, protože by nikdo neudržel šotouše doma ani párem volů…
Srot patri do sbernych surovin. A zeleznicarske „vzdy se to tak delalo“ si nechte do hospody…