Oblouky Negrelliho viaduktu prověří zatěžovací zkouška, potrvá do neděle

Negrelliho viadukt. Pramen: Správa železnicNegrelliho viadukt. Pramen: Správa železnic

Rekonstrukce Negrelliho viaduktu postoupila do další fáze. Je dokončená pokládka kolejí a na řadě je zkouška zátěže, při které bude

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Rochličák

Trochu mimo téma – to hradlo/stavědlo je fakt parádní prvek, mírně vyosená vertikála vyrůstající ze zdiva, díky za záchranu!

Kubík

Vždy se dělala zatěžkávací zkouška parními lokomotivami a to i v roce 2018 například v Plzni. Dělala se tak před časem i zatěžkávací zkouška na mostu u Prahy hl.n. Proč ne v tomto případě? Ví to někdo z případných diskutujících?

Kubrt

Uvidíme, čím to budou zatěžovat tentokrát, ale umím si představit, že zatěžování pomocí vagonků definovaného a stálého rozložení hmotnosti bude snazší a levnější, než cirkus s parníma lokomotivama, které se ještě během měření „vypařujou“.

M H

Tady je možné, že potřebují „krátkou“ zátěž vzhledem k relativně „malým“ mostním obloukům… A parní lokomitiva může být pro tento případ jednoduše dlouhá a její hmotnost příliš dobře rozložená do delšího úseku, než je žádoucí…

Jerry

Nebo použít několik dieselových Mašín .popř si půjčit vagóny od carga

Jiří 3

Otázka jestli ty Sergeje použité v jižních Čechách nejsou taky moc dlouhé.

Jaroslav

A kde v jiznich cechach prosim vas?

Pavel

Jiří 3 myslel v západních – no a co… https://www.youtube.com/watch?v=U4XmaeiLywQ

Hajnej

Není pravda, že vždy parními lokomotivami, dokonce ani ne vždy lokomotivami. V některých případech se používaly kolejové jeřáby.
A vzhledem k současné situaci je to spíš dobře, protože by nikdo neudržel šotouše doma ani párem volů…

Nekdo

Srot patri do sbernych surovin. A zeleznicarske „vzdy se to tak delalo“ si nechte do hospody…