Obchvat Velké Bíteše postaví Eurovia, zakázku za 69 milionů vyhrála o 333 tisíc korun
Dokončování obchvatu Nového Veselí. Foto: Kraj Vysočina
O zakázku s evropskou dotací bojovalo jedenáct firem a sdružení.
O zakázku s evropskou dotací bojovalo jedenáct firem a sdružení.
Metrostav Infrastructure, je úplně jiná firma než ten Metrostav, který má zákaz účasti ve výběrových řízeních. A jaký model byl použit tady A, B nebo C (A= prohraju, ale dáš mi z toho číst prací, B= prohraju za odstupný, C = prohraju, ale příště prohraješ ty o 333)…
Metrostav Infrastructure je dcerou Metrostavu. Metrostav stále nebyl pravomocně odsouzen, proto zákaz účasti nemá. S koliky z dalších 10 účastníků se měl na variantách A, B, či C podle Vás domlouvat?
No, to je teda objev, takovj obchvat. To snad nikoho nenapadlo, že by si Velká Bíteš zasloužila hlavně obchvat s napojením na D1 ???
Tak takovej miniobchvat z jihu se stavěl ještě za socialismu. Původní trasa I/2 vedla přes náměstí. Před ním se spojovala s I/37.
Náhodou,nestavěla eurovia zvlněnou dalnici u Ostravy??????? CHA CHA
Ne, stavěla ji společnost ODS – Ostravské dopravní stavby. Eurovia tuto firmu (už po dokončení dálnice) koupila. CHA CHA.
Mýlíte se pane Sůra … společnost ODS – DSO Dopravní stavby Ostrava, s. r. o., byla majetkově ( akciově ) prodána v průběhu výstavby D47 alias D1, takže lze hovořit o tom , že to stavěla Eurovia … Dálnice D47, stavba 4708 – Ostrava, Rudná – Hrušov, zhotovitelé = ODS-Dopravní stavby Ostrava a.s., Stavby silnic a železnic a.s.= dnes EUROVIA a OKD Doprava a.s. = dříve Bakalovo AWT, které dostal zdarma od státu v rámci privatizace OKD ( nebylo oceněno ) = dnes PKP CARGO INTERNATIONAL a.s., do 2. října 2019 Advanced World Transport a.s. (AWT), do 30. dubna 2010… Číst vice »
Ano, lide kteri pracovali pro ODS – dopravni stavby ostrava, ted pracuji pro Eurovia. Chacha se budu smat ja, az se nova stavba bude taky vlnit 😉
Tahle firmička má na triku i ten spadlý most ve studénce a několik mrtvých. Prostě odborníci na slovo vzatí a je jedno, jak se přejmenují (tohle už je myslím potřetí, co se tahle partička přejmenovala) – u mě bych jim nenechal udělat ani obklad v koupelně !!!
Slusna sleva oproti predpokladane cene. Je jasne, ze firmy vyhlizeji krizi a snazi se ziskat co nejvice zakazek, pokud se zakazky hojne vypisuji.
Zrovna ta nesmin nutna cast odklonu dopravy ve meste…
Díky za každý obchvat! Stojí to sice nemnoho a půlku navíc zaplatí EU, ale stejně přemýšlím, co tento konkrétní, všechno jenom ne, obchvat řeší a nemůžu na nic přijít.
Řeší to, že od Žďáru na Tišnov se muselo objíždět centrum jihem, případně se jezdilo přes náměstí. Takže místo 3/4 kruhu po městě pojedete jenom 1/4 kruhu mimo zástavbu.
Pro člověka, který jezdí trasu Tišnov–D1 exit 153 Lhotka, by to měl být obchvat jako dělaný… Nicméně každý, kdo tu trasu zná jako já, jezdí kolem vlkovského nádraží přímo do Osové Bítýšky a na dálnici. Nevím, co by mě v budoucnu mělo přimět jet skoro až do Bíteše a po novém obchvatu. Myslím si, že efekt tohoto obchvatu bude pro město jen velmi malý.
Ano, ale většina jede prostě po hlavních, a napadá mě třeba tranzit . Ten, pokud jede na Tišnov, tak musí odbočit z hlavní ke kruháči, který je dost utažený, potom přes práh u školy a motá se v zástavbě. Ano, efekt nebude žádná bomba, ale nevidím důvod, proč to nepostavit.
No dobře, tak Eurovia. Z těch „ušetřených“ 330 000 Kč by to chtělo zaplatit kvalitní stavební dozor.
Pokud odhadovaná cena byla 85M Kč, tak se ušetřilo výrazně více 🙂