Na Vysokově😉 Ono je tam toho víc, např. neúplná MÚK I/33 s I/14 a křižovatka u hranic je taky řekněme podivná. Ale už ať to stojí, Náchod je peklo už přes 20 let a dost blbě se objíždí, i když se tam přímo nejede. Všude jsou zákazy.
Kvůli bezpečnosti provozu se v civilizovaných zemích stavějí mimoúrovňové křižovatky, skrz které všichni přímo jedoucí řidiči profrčí ustálenou rychlostí.
České upšoukané ŘSD bohužel do extravilánů prská kruháky, kde musí KAŽDÉ vozidlo brzdit z 90 na 40 a zase se pak zdlouhavě rozjíždět. Greta pláče.
Peacmaker
9 měsíců
Stejně velký je i Mělník, který také nemá stále obchvat a ta kamionová doprava je také šílená
Miroslav
9 měsíců
To fakt nebude obchvat mít přímý sjezd na II/303 směr Hronov, jak je to v té mapce v článku?
Bravo, konečně! V Náchodě při průtahu městem to už mnoho let není k žití.
Gawain
9 měsíců
Už se těším až pojedu ke kamarádovi na chalupu na trase Brandýs n. L – Broumov a budou hotové obchvaty Jaroměře a Náchoda, to bude jiné poježdění než to martyrium doposud (které se výrazně zlepšilo protažením D11 před Jaroměř).
Bohužel, já také ne… OK jsou slabým bodem snad veškerých důležitějších silničních staveb u nás. Skoro si myslím, že na ŘSD je to buď mantra nebo obcese, zvláště v protikladu s euforickými výkřiky ve stylu: „Vítězná nabídka je ve výši 72% odhadu“. Takže, co kdybychom přešli k modelu, že to bude jen 92%, ale bude to s mimoúrovňovkou, dlouhými připojováky, či širší krajnicí, kam se dá skutečně uchýlit v případě nouze a nezašpuntuje se jízdní pruh, typicky porouchný kamión na „38“ v úseku Hlízov – Hluboký Důl. Za poslední 2 roky jsem měl to štěstí alespoň 5x 🙁 .
Jan
9 měsíců
Stavba má začít ještě letos? Tuhle větu nemám 10. ledna rád…
Úřad zvládl vyřešit odvolání během necelých dvou měsíců od podání? Odvolání jsou podaná v červnu, ministerstvo obdrželo spis v srpnu. Nějak ty počty na půl toku staré odvolání nesedí.
Silnice smrti místo bezpečných a rychlých 4 pruhů
9 měsíců
Opět práce na půl a místo čtyř pruhů jen dva. Jsem zvědavý kdy to rozšíří na čtyři a kolik to bude stát
Před obchvatem od Jaroměře dva pruhy, od Bělovsi do Polska dva pruhy… něco sice přijede po od Nového Města a něco jede směr Kostelec a Hronov, ale na druhou stranu část dopravy začíná a končí v Náchodě a obchvat nevyužije, takže po odklonu kamionové dopravy po D11 by byl čtyřpruh předimenzovaný.
Nicméně dělené 2+1 s MÚK by se mezi Náchodem a Jaroměří rozhodně uživilo i po stavbě Vysokovské spojky. Ani jedno ale v nejbližší době nehrozí.
martin hodek
9 měsíců
No, bohudíky. Tak se toho snad po 40 letech, co o tom slyším skoro každý den, snad i dožiju.
Otto
9 měsíců
Náchod je jedním z největších měst v zemi, přes které dosud jezdí veškerá tranzitní doprava… totez lze bohuzel konstatovat i o Znojme, ktere je jeste vetsi a na obchvat ceka dobrych 40 let
Zlin nemá problém s tranzitní dopravou. Téměř vše po I/49 kolem centra je místní či zdrojova/cílová doprava… Tranzit mezi západem a východem je pouhých 2000 voz/den, což je méně než 10% z celkového počtu co projíždí kolem centra… ukazoval to již genere dopravy a potvrdil to nedávný plán udržitelné dopravy Zlína na základě směrových průzkumů. Najdete online http://www.zlinvpohybu.cz
Na to si musite stezovat u automotive subdodavatelu jako treba BOSCH, kteri dokazali presvedcit vyrobce i verejnost, ze existuje neco jako nesmrdici diesel…
Tedka pres zimu je to proste spatny, penetrace naftaku je tady hrozna a kdo jede s takovym traktorem jenom par kilaku do prace, nestihne se to ani poradne zahrat a smrdi to jeste vic.
Ale jsou i vehikly, ktery nesmrdi, takovej zplynovanej atmosferickej benzinak, tam jdou z vyfuku v podstate kyticky.
nerozumíte mému příspěvku, ano souhlasím že Zlín má obrovský problém se silniční dopravou (I/49 kolem centra), ale ta doprava není tranzitní, v drtivé většině je to doprava místní vnitroměstská a pak zdrojová/cílová, tj. taková co ve Zlíně začíná či končí. Na vjezdech do Zlína od východu i od západu jsou intenzity kolem 20tis. voz/den, z toho ale jen 10% tím Zlínem projede skrz….
Takže ani kompletní dálniční obchvat Zlína ve formě D49 nijak zvlášť dopravě ve Zlíně neodlehčí. Náchod je naopak úplně opačný případ…
Byl, celkem pravidelne… ale jak pise PetrN, problem Zlina neni ani tak tranzit, jako spis charakter zastavby, kdy na I/49 se realizuje vicemene veskera mistni doprava… uvidime, jak tomu pomuze D49, ale obavam se, ze ne prilis 😐
Tak D49 po dokončení od Hulína po Lípu (III. etapa) opravdu odvede jenom těch asi 2000 tranzitujících a k tomu i nějakých až 1000 jedoucích od Niv, Vršavy a časti Jižních Svahů. Dopravní problémy Zlína tak úplně nevyřeší.
Teiwaz
9 měsíců
Skvělá zpráva. Jen malá technická – odvolání nezamítl ministr (nešlo o rozklad), nýbrž Ministerstvo dopravy, konkrétně Odbor pozemních komunikací…
Volejte sláva a tři dny se radujte! 🥳👏
Vidím dobře na Vyškově kruháč? Dělá si ŘSD srandu?
To jste trochu jinde…tak o 250 km.
Na Vysokově😉 Ono je tam toho víc, např. neúplná MÚK I/33 s I/14 a křižovatka u hranic je taky řekněme podivná. Ale už ať to stojí, Náchod je peklo už přes 20 let a dost blbě se objíždí, i když se tam přímo nejede. Všude jsou zákazy.
odhadoval bych, že to je kvůli bezpečnosti – výjezd z Náchoda x obchvat. Podobně jako na obchvatu Jaroměře.
Kvůli bezpečnosti provozu se v civilizovaných zemích stavějí mimoúrovňové křižovatky, skrz které všichni přímo jedoucí řidiči profrčí ustálenou rychlostí.
České upšoukané ŘSD bohužel do extravilánů prská kruháky, kde musí KAŽDÉ vozidlo brzdit z 90 na 40 a zase se pak zdlouhavě rozjíždět. Greta pláče.
Stejně velký je i Mělník, který také nemá stále obchvat a ta kamionová doprava je také šílená
To fakt nebude obchvat mít přímý sjezd na II/303 směr Hronov, jak je to v té mapce v článku?
Ne, poněvadž souběžně s obchvatem se bude stavět přeložka třistadvojky, která mine zástavbu Malého Poříčí. Na tu sjezd z obchvatu bude.
*Třistatrojky
Bravo, konečně! V Náchodě při průtahu městem to už mnoho let není k žití.
Už se těším až pojedu ke kamarádovi na chalupu na trase Brandýs n. L – Broumov a budou hotové obchvaty Jaroměře a Náchoda, to bude jiné poježdění než to martyrium doposud (které se výrazně zlepšilo protažením D11 před Jaroměř).
my ke známým jezdíme z Moravy do Broumova přes Kladsko 🙂
Z Moravy to má smysl, ale z Brandýsa n. Labem ne 🙂
Já nerozumím proč to začíná kruhacem a není tam MKU.. až v Polsku dostaví 2+2 pod kopce , bude ten kruhac zbytečným špuntem..
Bohužel, já také ne… OK jsou slabým bodem snad veškerých důležitějších silničních staveb u nás. Skoro si myslím, že na ŘSD je to buď mantra nebo obcese, zvláště v protikladu s euforickými výkřiky ve stylu: „Vítězná nabídka je ve výši 72% odhadu“. Takže, co kdybychom přešli k modelu, že to bude jen 92%, ale bude to s mimoúrovňovkou, dlouhými připojováky, či širší krajnicí, kam se dá skutečně uchýlit v případě nouze a nezašpuntuje se jízdní pruh, typicky porouchný kamión na „38“ v úseku Hlízov – Hluboký Důl. Za poslední 2 roky jsem měl to štěstí alespoň 5x 🙁 .
Stavba má začít ještě letos? Tuhle větu nemám 10. ledna rád…
Úřad zvládl vyřešit odvolání během necelých dvou měsíců od podání? Odvolání jsou podaná v červnu, ministerstvo obdrželo spis v srpnu. Nějak ty počty na půl toku staré odvolání nesedí.
Opět práce na půl a místo čtyř pruhů jen dva. Jsem zvědavý kdy to rozšíří na čtyři a kolik to bude stát
Nikdy, bo D11&S3 😎
Počty pruhů se projektují podle očekávaných intenzit provozu. Po D11 tam těch aut bude výrazně méně a na obchvat se vejdou.
Před obchvatem od Jaroměře dva pruhy, od Bělovsi do Polska dva pruhy… něco sice přijede po od Nového Města a něco jede směr Kostelec a Hronov, ale na druhou stranu část dopravy začíná a končí v Náchodě a obchvat nevyužije, takže po odklonu kamionové dopravy po D11 by byl čtyřpruh předimenzovaný.
Nicméně dělené 2+1 s MÚK by se mezi Náchodem a Jaroměří rozhodně uživilo i po stavbě Vysokovské spojky. Ani jedno ale v nejbližší době nehrozí.
No, bohudíky. Tak se toho snad po 40 letech, co o tom slyším skoro každý den, snad i dožiju.
Náchod je jedním z největších měst v zemi, přes které dosud jezdí veškerá tranzitní doprava… totez lze bohuzel konstatovat i o Znojme, ktere je jeste vetsi a na obchvat ceka dobrych 40 let
Cha, a už jste byl někdy ve Zlíně 🙂
Zlin nemá problém s tranzitní dopravou. Téměř vše po I/49 kolem centra je místní či zdrojova/cílová doprava… Tranzit mezi západem a východem je pouhých 2000 voz/den, což je méně než 10% z celkového počtu co projíždí kolem centra… ukazoval to již genere dopravy a potvrdil to nedávný plán udržitelné dopravy Zlína na základě směrových průzkumů. Najdete online http://www.zlinvpohybu.cz
Zlín přes den extrémně páchne splodinami z výfukových plynů. Zkuste se tam někdy defakto kdekoliv projít.
Na to si musite stezovat u automotive subdodavatelu jako treba BOSCH, kteri dokazali presvedcit vyrobce i verejnost, ze existuje neco jako nesmrdici diesel…
Tedka pres zimu je to proste spatny, penetrace naftaku je tady hrozna a kdo jede s takovym traktorem jenom par kilaku do prace, nestihne se to ani poradne zahrat a smrdi to jeste vic.
Ale jsou i vehikly, ktery nesmrdi, takovej zplynovanej atmosferickej benzinak, tam jdou z vyfuku v podstate kyticky.
nerozumíte mému příspěvku, ano souhlasím že Zlín má obrovský problém se silniční dopravou (I/49 kolem centra), ale ta doprava není tranzitní, v drtivé většině je to doprava místní vnitroměstská a pak zdrojová/cílová, tj. taková co ve Zlíně začíná či končí. Na vjezdech do Zlína od východu i od západu jsou intenzity kolem 20tis. voz/den, z toho ale jen 10% tím Zlínem projede skrz….
Takže ani kompletní dálniční obchvat Zlína ve formě D49 nijak zvlášť dopravě ve Zlíně neodlehčí. Náchod je naopak úplně opačný případ…
Byl, celkem pravidelne… ale jak pise PetrN, problem Zlina neni ani tak tranzit, jako spis charakter zastavby, kdy na I/49 se realizuje vicemene veskera mistni doprava… uvidime, jak tomu pomuze D49, ale obavam se, ze ne prilis 😐
Tak D49 po dokončení od Hulína po Lípu (III. etapa) opravdu odvede jenom těch asi 2000 tranzitujících a k tomu i nějakých až 1000 jedoucích od Niv, Vršavy a časti Jižních Svahů. Dopravní problémy Zlína tak úplně nevyřeší.
Skvělá zpráva. Jen malá technická – odvolání nezamítl ministr (nešlo o rozklad), nýbrž Ministerstvo dopravy, konkrétně Odbor pozemních komunikací…
Díky, máte pravdu.
Kasační stížnost je také nesmysl, proti správnímu rozhodnutí se podává žaloba. Kasační stížnost se podává až proti rozsudku.
Ministr zamítá rozklad; naopak odvolání se k ministrovi prakticky k rozhodnutí nemá jak dostat.