Obchvat Lotouše na dálnici D7 postaví nejspíš Silnice Group. Cena klesla o třetinu
D7 u Panenského Týnce. Foto: Ministerstvo dopravy
Stavba bude zhruba z poloviny znamenat rozšíření současné silnice I/7 na dálnici, do nové stopy bude odkloněna v podobě obchvatu obce Lotouš.
Tak až bude komplet dálnice tak snad už ta situace se trochu zlepší. A ten kdo nesežene v místě bydliště práci si za ní bude moci v přijatelném čase dojet.
No to bylo ale taky chtělo, aby měl kde zaparkovat, třeba P + R terminál Dlouhá Míle
Terminál ještě dlouho nebude a spojení do centra na úrovni zřejmě nikdy…
Silnice železnice stavět nechtěli. To se jim nechtělo (prý nejsou peníze apod.).To jim nevonělo (ale těžit uhlí a inkasovat za něj desítky let to jim nevadilo) Ale udělat po revoluci exekuce na lidi (cca 20% obyvatelstva UL kraje je nebo resp. ještě nedávno bylo v exekuci) to uměli okamžitě a hned. Stát okradl a poškodil lidi kteří žijí/žili v Ústeckém kraji. Udělal si u Ústeckého kraje splachovací záchod.
To, co pisete, je jednotlive celkem pravda, ale trochu mi kulha ta souvislost. Stat udelal exekuce na lidi? Tak nejdriv se ty lidi museli sami zadluzit. Tim nechci rict, ze se na Severu zije snadno, a ze tam aktualni i ten predchozi stat neselhal. Ale je dobry rict, ze kazdej ma zodpovidat tak trochu i sam za sebe…
Komunisti kteří lákali pracovní sílu do fabrik a dolů na severu. Prostě nechtěli aby jim Ti lidé které tam pracně nalákali (třeba i z východního Slovenska) utíkali nebo odjížděli někam jinam. Ta snaha držet lidi na severu (aby nikam nemohli – jen do fabriky nebo do dolu) byl komunistický přežitek.
Tohle už mělo být dávno, před 10 – 15 lety.
Vytěžili, vyfutrovali miliardy tun uhlí které se dodnes těží a spaluje v elektrárnách které zásobují celou republiku elektřinou. A postavit přímou rychlou silnici a železnici byl téměř (nepřekonatelný) problém.
Pecka, ten region si to prostě zaslouží, respektive je to dluh na infrastruktuře, který se konečně začíná splácet. Palec nahoru👍