Obchvat Havířova vyvolává odpor v okolních obcích, ŘSD si najalo komunikační agenturu

Pohled na Těrlicko Zdroj: www.terlicko.czPohled na Těrlicko Zdroj: www.terlicko.cz

Za komunikační podporu stavby zaplatí ŘSD 870 tisíc, firma má "eliminovat skepsi a nepodložené negativní zprávy".

78 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Chose

Taky mi jde R48 pod domem v Beskydech. Nikdo nechce dalnici pod domem ale kazdy po ni chce jezdit.

jkjk

Koukám do té smlouvy a jsou tam i „online služby“ mj. „moderování diskusí na internetu (sociální sítě, online komunikační kanály, online média, online diskuse). Platit trollí farmy z veřejných peněž je trochu zvláštní.

Istropolitan

Uživatel Ic540 už dostal evidentně zaplaceno. Tolik příspěvků jednoho člověka pod jedním článkem se jen tak nevidí…

Martin

Přesně. Zhruba 5 let pan Kohut dělá tuhle špinavou práci pro ŘSD a trollí. Za mě by mu měli zaplatit i zpětně…

Ic540

Kdybych byl placen někým tak při prezentaci na magistrátě nesedím pár metrů od Vás, ale pomáhám třeba prezentovat magistru Pšeničkovi ze společnosti City Traffic studii která byla loni poprvé veřejně zveřejněna. Vy prostě nemůžete skousnout že i občané v centru chtějí aby vozidel Havířovem projíždělo třeba o třetinu méně. Aby se Hlavní třída bezpečnější a podobně. A trolením může být považováno i Vaše omílání toho že Havířovu nepomůže když jim projede třeba o 10 tisíc vozidel méně. Časem to bude podstatně více. 12,13 či 15 tisíc? To by Vás určitě potěšilo. Co by Jste pak zastupitel navrhl? Asi podchody co… Číst vice »

Martin

Víte pane Kohut, opakovaně jsem Vám posílal odkaz k samostudiu na technicko-ekonomickou studii stavby preložky I/11, kterou zpracoval v roce 2021 Ing. Kotas a která sloužila resortní komisi MD ke schválení záměru projektu. Bohužel jste studii jak vidno nečetl. Kdyby ano, tak by jste věděl, že doprava v centru ani po výstavbě tohoto dopravního nesmyslu nepoklesne. Místy dokonce výrazně vzroste (například Dlouhá třída a lokace Podlesí).

Dovolím si jednu osobní otázku na Vás. Byl jste někdy i mimo Havířov a pozoroval jste, jaký mají provoz v centrech jiných měst?

Lelek

Jste proste takovy Vsudybyl a Vsechnoznal, predevsim Baron Prasil 😀

Ic540

Zaplaceno nic opravdu nemám. Nepotřebuji jako občan žijící v centru města který se denně s hustotou dopravy potýká za něco platit. Ani nepotřebuji nikoho s jiným názorem či pocitem urážet. Počet příspěvkům je dán tím co popisuji a snahou každému odpovědět. I na obvinění že jsem někým placen…

Ic540

Rád bych uvedl mnohá pozitiva obchvatu na Slezský kříž do Třanovic k dálnici D48. Občané Havířova a celé spádové oblasti s cca 100 tisíci obyvateli získají mnoho pozitiv. Nyní se ve směru Praha respektive kamkoliv ČR jezdí přes věčně ucpanou Ostravu až do Svinova k nájezdu na D1 kdy cesta ve špičku trvá i kolo 45/50 a více minut. Nově se všichni napojí nejbližší trasou na obchvat a plynule dojedou k D48 do Třanovic na Slezský kříž. Dále po D48 plynule obchvatem FM. Dále až do Bělotína a k D1. To vše za cca 50/55/60 minut. Za tu dobu budou… Číst vice »

Jezdič

A na to se všichni obyvatelé těch obcí, předměstí Havířova těší, až se jim bájným „Slezským křížem“ sem přivalí doprava, včetně kamionové…

Bludné představy pana Kohuta nemá cenu jednu po druhé vyvracet.
Komunikační agentura se může učit…

Ic540

Vaše obavy jsou liché. Vzhledem k tomu že obchvat nebude napojen na dříve plánovanou 1/67 která je/bude vyškrtnuta z územního plánu. Žádné kamiony zde projíždět nebudou. Nemají nejmenší důvod. Zde zamíří jen kamiony které zde mají cíl a již nyní jezdí. Obchvat poslouží zejména IAD aby zbytečně nedocházelo k vzájemnému se obtěžování projíždění měst a obcí ke kterému dochází z důvodu absence obchvatu. 50 tisíc lidí se denně potýká s s šílenou 1/11 vedoucí skrze celé město od velkého kruháče u vlakového nádraží až po Bludovický kopec respektive dále. MHD místy kolabuje a při drobné nehodě kdekoliv je ucpán Havířov… Číst vice »

Jezdič

Součástí přesvědčování pro obchvat musí být lež?

Na obchvat nezamíří kamiony, když bude součástí vámi vysněného „Slezského kříže“?
Žádný zákaz vjezdu nákladních vozidel na obchvatu se pokud je mi známo nechystá (naopak po silnici 1/11 přes Havířov je odjakživa zákaz vjezdu nad 3,5 t mimo dopravní oblsuhu).

Tranzit nákladních aut přes Havířov je proto dnes nulový, i osobní tranzit tvoří minimum – zvláště nyní po nedávném zúžení Národní třídy za 4pruhu na 2pruhovou…

Jezdič

Dopravu z centra Havířova, ale i Bludovického kopce atd. mohou částečně odvést jen přeložky a nové komunikace, které jsou už řadu let v plánu, měl by být k dohledání na stránkách města – ale o jejich realizaci není slyšet: především – prodloužení ulice Před tratí (propojení ulice U Skleníků podél trati do Horní Suché) – nová Petřvaldská (navazující na výše uvedenou) – přeložka ul. Frýdecké – spojka do D. Datyně od kruhového objezdu a asi 10 dalších menších nových komunikací a úprav (např. mírné rozšíření ul. U Stromovky a myslím že části ulice Na Nábřeží apod.) – viz „plán mobility… Číst vice »

Ic540

Vámi pojmenované akce jsou dlouhodobým plánem města který je i na stránkách města a jsou návaznou či spojitou součástí výstavby obchvatu města Havířova. Vše je dlouhodobým zmíněným záměrem včetně obchvatu. Všichni o tom vědí. Dlouhodobě se o tom hovoří i píše…

Není pravda že všichni jsou proti…

https://karvinsky.denik.cz/zpravy_region/terlicko_nova_silnice20071213.html

Martin

Vytáhnout patnact let starý článek, to chtělo odvahu pane Kohut… apropo, zkuste se třeba zeptat stávajícího starosty Těrlicka, co si o koridoru myslí. Požene vás vidlema!

Istropolitan

Smyslem obchvatů je vést tranzitní dopravu mimo hustě osídlené oblasti. Ale přes Havířov žádná tranzitní doprava neprochází!!! Takže, Váš pohled vidím takto a chápu správně – abyste si o víkendu pohodlně zajel do Beskyd a 1x ročně na dovolenou na Slovensko, budeme Vám stavět pod nosem novou cestu. Perfektní!

PetrD

tak jistě 😀 ty kolony před 8 z Bludovičaku, to jsou všechno Havířováci co se vrací z noční že 😀

Honza

Manipulace, Městu a okolním obcím ten pseudo okružní nesmysl tzv. obchvat nepřinese NIC, dosavadní zátěž je z 90 ℅ místní doprava, tam má město konat a napravovat průjezdnost ve městě, podporu cyklo apod. Ne hovadiny, jde vám o výkup pozemky že!!!

Ic540

Já bydlím v centru Havířova. Když dojdou argumenty podsová se manipulace s pozemky. Blahopřeji…

Výše jsem vše popsal. Přeji hezký den.

Místem obeznámen

Říkáte, že bydlíte v centru Havířova ? Tak jsou dvě možnosti. Buď jste byl mimo smyly, když jste si koupil jeden z mála družstevních bytů okolo I/11 v Havířově, pokud vám vadí doprava ve městě, anebo bydlíte v nájmu u Heimstadenu a pak mi není jasné, proč si nepronajmete byt v klidnější části Havířova. Havířov byl koncipován na daleko silnější dopravu a že jste si z komunikací vytvořili parkoviště, které uměle zahustily dopravu. To už je váš problém. Původní trasování nemělo být pře Bludovický kopec, ale okolo Merkuru po dnešní Dlouhé třídě. Ale to už se nám nehodí připomínat. Jenom… Číst vice »

Ic540

Mám soukromý byt cca 100 m od hlavní třídy. Dle vás všichni jsme mimo smysly co bydlíme obecně řečeno v centru. To je tedy názor…

Jiná možnost není než dělat parkoviště z komunikací kde to jen jde. Nejsme v tom sami. Stejné věci se dějí i v jiných městech. Neděje se zde nic co by neřešili dopravní odborníci a neposvětila PČR jako jinde.

Měření jasně ukázalo kolik vozidel jen projíždí a o kolik by se provoz snížil. Tisíce vozidel tady vůbec nemusí projíždět a zahušťovat problémy, ale to jistě víte když jste s místem obeznámen…

digi

Meření??? sdílejte link pls…

Ic540

Měření, to poslední dělala zřejmě společnost Citty Traficc. Bylo to veřejně prezentováno na magistrátě města loni. Zastupitelé i zde diskutující (Martin) ho mají k dispozici. Na stránkách jsem ho zatím nenašel. Věřím, že v dohledné době se toho ohledně různých měření a průzkumů dozvíme více…

Ic540

Ano.
Víme všichni kudy to má vést. Kolik má být napojení a kde…

Petr

Takze ta placeba propaganda uz timto zacala? 🙂

Petr

Takze ta placena propaganda jiz timto prispevkem zacala? 🙂

Místem obeznámen

Nevím tedy čím jezdíte vy, ale mě to z Havířova trvá do Svinova na sjezd na dálnici ve špičce maximálně 30 minut. A to i se zdrženim přes rekonstruované mosty ve Vítkovicích. A mám li být hnidopich a zjistím-li že je Rudná zasekaná z důvodu třeba nehody, tak jedu do Bohumína (25minut) na sjezd na dálnici a do Svinova (10minut). Neboli, maximálně 35 minut a pár kilometrů navíc.

Ic540

Jasně. Směr ČR z Havířova do Bohumína přes obce Petřvald, Rychvald, případně Orlovou, Lutyni a Skřečoň včetně Bohumína. Je li zasekáno v Ostravě jiné volby nebylo… Dnes je výhodnější přes Třanovice na D48( bude li obchvat tak to bude v pohodě mimo obce). Obchvat FM už je v provozu. A dále D48 k Bělotínu. Stavba je z části hotova a zbytek bude v dohledné době… Já jsem přes Bohumín směr ČR také jednou jel. Byly hlášeny komplikace v Ostravě a tradiční občasný totální kolaps ve FM v té době ještě bez obchvatu… Cesta z Havířova do Bohumína je stále cestou… Číst vice »

Michal 460

Mnohá pozitiva? Myslíte například zcela nesmyslnou dopravní indukci, nebo s ní spojené snížení již tak chabého využití VHD v oblasti (protože po této pseudodálnici beztak nic trasováno nebude)? Dluhy i do budoucna kvůli nákladné údržbě?

Martin

Naprosto nesmyslná stavba, která nemá žádný významný dopravní význam, pouze pomůže spekulantům, kteří si koupili pozemky pod stavbou. A že to jsou zajímavé jména, například jeden poslanec za ANO a jeden europoslanec za ODS…
Kde chybí argumenty, nastupuje PR 🙁

Ic540

Vidím že už Vám docházejí argumenty.

Nejpotřebnější stavba v regionu kudy vede 1/11.
I vzhledem k plánovanému oživení okolí Havířova a Horní Suché v rámci projektů POHO 2030. A dalších desítek projektů s tím spojených které plánuje po skončení těžby stát ve spolupráci s krajem.

S pozdravem a přáním hezkého dne.

Radek Kohut.
Občan města žijící v jeho centru.

Martin

Pane Kohut, upřímně, máte podíl na tom skoromilionu za PR? Nebo kromě bytu 100m od Hlavní třídy společně s europoslancem Tošenovským a poslancem Frydrichem vlastníte nějaký ten hektar půdy pod stavbou? Neexistuje důvod, proč ničit okrajové části Havířova a okolni obce kvůli tomuto nesmyslu…

Ic540

Já to vždycky říkám. Dojdou argumenty proč by Havířov jehož středem od začátku až na konec vede něco takového jako je silnice 1/11 neměl mít obchvat. Nebo že by měl vést ve směru Stonava a k Chotěbuzi jak navrhujete místo na Slezský kříž. Dojde na obviňování, podezřívání a podsouvání. Pane městský zastupiteli kdybych byl někdo jako pan Tošenovský (slyšel jsem o tom že tam něco vlastní) či Frydrich (doteď jsem nevěděl že tam něco vlastní ani že je poslanec neboť mě to nezajímá) tak ani zdopravy.cz nečtu. Nebo možná čtu neboť se tu i sem tam nějaký politik objeví jako… Číst vice »

Martin

Víte pane Kohut, já Vám už nevěřím bohužel vůbec nic. Za těch posledních 5 let trollení jste ztratil u mě objektivitu.
Ale připojuji jeden tip pro Vás. Nebylo by lepší silnici 1/11 přejmenovat na III/xxx a nově označenou 1/11 vést tam, kde už dnes tranzit jezdí? Ušetřili by jsme klidovou zónu města Havířova, domy, sady, životní prostředí a k tomu navíc minimálně 10 miliard… Popřemýšlejte 😉

Ic540

Tranzit přes Havířov jezdí :
Těrlicko, Životice, Soběšovice, Domaslavice, Hradiště, Třanovice, Hnojník, Komorní Lhotka, Střítěž, Smilovice, Řeka. Ti všichni využijí či mohou využít obchvat. Dále, Třinecko, Bystřicko, Jablunkovsko a Slovensko. Tedy ti/my všichni mohou využít obchvat. Dalo by se napsat více a podrobněji…

Pavel

Už aby to bylo. Bludovický kopec ve špičkách neprujezný. Nedá se projít ani k lékaři a na poštu. A co se týče pozemků tak se více než 40 let ví že tam povede cesta.

Marek C.

Většina obyvatel kterých se to má týkat vozí děti do škol školek na kroužky cestou z práce jedou přes Havířov aby si mohli nakoupit vyzvednout poštu, zajít k lékaři do lékárny atd. Takže doprava na bludovickém kopci zůstane taková jaká je i po stavbě obchvatu. Ve většině civilizovaných zemí se obchvat města staví před městem ne za ním. Vedení města záměrně mluví jen o obchvatu, ale tento pseudo obchvat propojí dvě dálnice. Které už dávno propojený jsou Bohumín Karviná Chotěbuz. Nejen obyvatelé okolních obcí jsou proti i obyvatelé městské části Havířov Životice jsou proti. Nikdo z těch co tuto stavbu… Číst vice »

Ic540

Ne všichni obyvatelé Životic jsou proti. stejně jako nejsou proti všichni ve zbývajících obcích. Lidé hlavně žijí v nesmyslných dezinformacích o tom co obchvat způsobí. Právě naopak. Uleví se naprosto všem v trase na Slezský kříž. Či opačně směrem do Ostravy pro ty kteří tam pracují. Ani zmíněný Bludovický kopec si nezaslouží být neustálou apokalypsou dopravy…

Uleví se i jednotkám možná desítkám lidí kteří vozí z Těrlicka/Životic do Havířova děti do školek a do škol. Nebudou v kolonách na Bludovickém kopci postávat či popojíždět…

Martin

Neznám nikoho ze Životic, kdo by byl pro. Mystifikace ve Vašem podání je čistá lež.

PetrD

Já jsem obyvatel Životic a jsem pro !!! Nejsměšnější jsou ti dezoláti co mají před barákem dva SUV a transparent „Stop dálnici“ 😀 Ti by potřebovali permanentní BAN na průjezd Havířovem.

Martin

Nejhorší jsou dekozoláti, kteří parkují na chodníku před domem a maminky s kočárky musí vstupovat díky těmto arogantům z chodníku do vozovky. I takoví tu jsou…

Ic540

Přesně tak. Napsal jste to stručně a přesně. Dal jsem Vám palec nahoru…

Istropolitan

Škoda, že žádná pošta na Bludovičáku není… Ty kolony co popisujete, to jsou z 90% místní občané, kteří dojíždějí za prací do okolí a přesedli z MHD/VHD do aut.

Ic540

Já jako občan Havířova vím že na Bludovickém kopci pošta je. Vám stačilo pokud nejste z Havířova použít strýčka Gůgla…

Je na ulici Jurije Gagarina což je jedna z ulic odbočujicich vlevo když jedete z křižovatky pod Bludovickým kopcem ve směru na kruhový objezd na Bludovickém kopci po té věčně ucpané Těšínské. A tam se opravdu mimo brzké ranní, pozdně večerní nebo noční hodiny přejít nedá…

Pan Pavel má pravdu…

Istropolitan

Přichází doba, kdy bude stát muset rozmýšlet nad investicemi a jejich efektivností. Obchvat Havířova je jedna z nejzbytečnějších plánovaných staveb v MS kraji. Kamionovou dopravu neodvede z města žádnou, tranzitní osobní dopravu jen minimálně. A mám silné pochybnosti o síle přepravního proudu směr Třanovice a s tím právě související efektivitě vynaložených prostředků. Kdyby raději ŘSD alokované finance na stavbu investovalo do severních části kraje (Bruntálsko, Krnovsko) a nějakého smysluplného spojení např. s Jesenickem…

Ic540

Havířov jehož středem jakož úplně celým městem prochází silnice 1/11 obchvat potřebuje stejně nutně jako Přerov a jiné města trpící dopravou. Díky zbytečnému tranzitu IAD kolabuje MHD do které jdou nemalé peníze z města a slouží všem občanům města a i okolních obcí. Zbytečně tady projíždí více než 10 tisíc vozidel a než bude obchvat hotov(2032?) budou to další tisíce navíc. Jak tady máme žít. Sám bydlím v centru města nedaleko 1/11. Osudy desítek tisíc lidí jsou Vám zřejmě u zadele když píšete že je to nejzbytečnější stavba v Msk. Opravdu zbytečná není. Je více než potřebná pro Havířov i… Číst vice »

Istropolitan

Nezlobte se na mne, ale srovnávat Přerov a Havířov je absolutní nonsens. Přímo do Přerova ústí dálnice, do Havířova nikoliv. Přes Havířov žádná tranzitní nákladní doprava neprochází, ta jezdí po D1 (přes Ostravu), resp. D48 (přes F-M). Vjezd pro vozidla nad 3,5 tuny je do města kromě zásobování zakázán. A ty kolony co popisujete, to jsou z 90% místní občané, kteří dojíždějí za prací do okolí a přesedli z MHD/VHD do aut. Ano, chybnou politikou kraje a ODIS, ale to je jiná písnička. Kdybyste se podíval na dopravní toky, pro většinu IAD je Havířov cílové místo. Obchvat nic nevyřeší, jeho vytížení… Číst vice »

Petr

Vy to tady drtite jako traktor. Sama pozitiva a jistoty. 😀 Ze by uz to zacalo? 😀

Granja

Díky zbytečnému tranzitu IAD kolabuje MHD….

To je ta správná věta! Řešením je návrat do VHD, tím se odstraní ten zbytečný tranzit IAD a nebude kolabovat MHD. Řešení prakticky zadarmo a stavět se může tam, kde je to potřebnější.

superhero

Není tam překlep? Nemělo by to být manipulační agenturu?

Dachs

Spíš mediační. Kolik veřejně prospěšných dopravních staveb stojí kvůli tomu, že komunikace je vedena přesvědčenou zabejčeností nebo objevují se nepravdy, i ve smyslu fám? Nebo může chybět vhled do místních detailů.

Blzx

To jako fakt nemá na tohle ŘSD dost lidí na tiskovým?

Facepalm

Doufám, že ne, protože by jí (tedy nás) to vyšlo pěkně draho. 870 litrů, za který dostanou profi strategii, se rovná tak půlročním nákladům na jednoho pracovníka toho vašeho „tiskovýho“, kterej za ty prachy nevypotí nic.

Kubrt

Od koho jiného získat objektivní informace, než od spindoctora 🙂

Michal 460

Ach bože.. zajímalo by mne, kdo má na tom takový zájem 😀

asdfasdf

Spíš nezájem a odpověď je v článku: Obyvatelé okolních obcí, kterým to nic moc nepřinese. Možná trochu rychlejší cestu do Ostrava, ale jinak za ty prachy nic moc.

PetrD

Ale přinese, napojení na D48 + směr na Slovensko. Napojení na dálnici v Třanovicích mělo být dávno. Místo toho se musí jezdit přes kotěhulky.

Jan Tarný

Taková hovad. i na, ani nemusí být odborník aby viděl, že obchvat můžou dělat západní stranou, v polovičním profilu v délce 7 km, tento plán již byl navržen před 35 lety jako ideální varianta bez zátěže okolních obcí. Vůbec nechápu, proč twn ten brutální nesmysl město vůbec podporuje, v ligovém skupiny? Určitě ten původní plán někde mají zastrčený v šuplíku, .. Občané nedejte se!!!

Granja

No uvidíme, zda zvítězí asfaltérsko-betonářská lobby nebo občané.

Jirka

To uz je tady v cr takovy evergreen. Musi se vzdy stavet ta nejdelsi a nejdrazsi varianta, aby stavebni firmy napojene na vlivne lidi mely co nejvetsi prasule. Staci si prozkoumat mapu cr a tenhle trend je jasny zamer.

Místem obeznámen

Tak to jsem fakt zvědav, jakým medem budou mazat lidem huby. To si fakt mysli, ze lidi začnou vnímat novou komunikaci, která jim zničí les, louky, sady a přinese hluk k jejich domovům, pozitivně? Havířov byl navržen jako průjezdní. Město tuto čtyř pruhou komunikaci záměrně změnilo na dvojpruhou. Paradoxně ji nechtějí ani obyvatelé Havířova. Proč? Protože jim na Podlesí přivede dopravu z křižovatky že Životic. Prostě Belica.(ANO) slíbil svým kamarádům, že peníze za pozemky, které si koupili pod budoucí trasou obchvatu budou a slib se musí dodržet.

PetrD

„Město tuto čtyř pruhou komunikaci záměrně změnilo na dvojpruhou.“
To se změnilo jenom na poslední čtvrtině Dlouhé třídy (a udělalo se tam parkoviště), která měla být hlavní průjezdní cestou a né přes těšínskou.

Ic540

Proč lžete. ? Ti co bydlí v Havířově ji samozřejmě chtějí. Vůbec to s Bělicou a jinými nemá nic společného. Jde o potřebnou komunikaci která pomůže všem. Dále lžete o dvou pruzích 1/11 zůstala ve městě 4 pruhová. Městská komunikace Národní Třída byla v minulosti jen částečně 4 pruhová. Vůbec se nic nezměnilo v provozu na Národní. Naopak občané získali tolik potřebná parkovací místa. V budoucnu po vybudování obchvatu bude z Národní městský bulvár s novou zelení(stromořadím), mohou v oblasti Beskydu vzniknout nové zastávky MHD a další množství projektů s novým městským bulvárem spojených. Nic toho co píšete se nejen… Číst vice »

Lelek

Nic takoveho jako mestsky bulvar nikdo neplanuje, tak si tady nevymyslejte blbiny 😉

Jezdič

Proč lžete vy?

Po letošním zúžení Národní třídy v celé délce na 2 pruhy již nelze Havířovem nikudy projet celým městem po 4pruhové komunikaci, ulice 17. listopadu na I/11 byla zúžena na 2 pruhy už před léty, stejně jako Dlouhá třída, která měla podle těch dávných obchvatových plánů být přípojkou na něj.

A vlastně si sám odporujete tím, že potvrzujete, že se s provozem vlastně nic nestalo.
Pro ježdění Havířováků to stačí a tranzit přes Havířov je minimální (nákladní je zakázán úplně), protože jet přes něj dává smysl maximálně tak z obcí po sousední Těrlicko či Horní Bludovice a okolní.

Ic540

Havířov není určen pro průjezd 10ti tisíc a více vozidel. Poslední studie to jasně prokázala. Problémy zůstaly a doprava opravdu kolabuje. Proto je obchvat jednoznačně potřebný…

Tranzit přes Havířov není minimální.
Na radnici si o studii a měření které bylo loni veřejně představeno můžete požádat…

Jezdič

Jestli podlouhlý Havířov není určen na 10 a více tisíc aut denně, tak to bude muset polovina Havířováků nechávat denně auto doma.

Lelek

A vy jste teda kdo? Nejaky aparatcik z ANO? Nebo uz nejaky ten brigadnik? Ta vase aktivita zde je opravdu zvlastne podivna, jeste jsem nepotkal nikoho, kdo by o te dalnici tak nadsene mluvil. 😉

PetrD

A co teprve někdo, kdo tvrdí o 2 proudém obchvatu, že je to dálnice? Účelová bububu demagogie alá ANO.

Martin

Nesmyslná studie, nesmyslné závěry. Je blbé, když závěry jedné studie jdou proti závěrům jiné studie, která byla placená že stejné kasy😉

Ic540

Bylo mi potěšením slyšet na tom veřejném projednávání jak Vám všechny argumenty bylo odpovězeno ve prospěch obchvatu. A to jak panem Pšeničkou ze společnosti City Traffic která za pomocí kamerového systému prováděla detailní sčítání provozu a další potřebné náležitosti a analýzy. Tak náměstkem Niemiecem z Havířova. Jen jste polykali s vedle vás sedícím kolegou naprázdno…

Z jiných studií co jste uváděl jen vytrhute z kontextu co se vám hodí. Nic míň a nic víc…

Lelek

Nejte vy nahodu samotny pan Neimec ci pan Bielica? 😀 Nezmam totiz nikoho, kdo by tu dalnici prosazoval s tak velkou vehemenci, krome techto dvou.

Martin

Obavám se pane Kohut, že jste na veřejném projednání buď spal, nebo jste za sebe poslal dvojníka. Je neuvěřitelné, co jste schopen napsat. S City Traffic jsme diskutovali, našli jsme spoustu (slušně řečeno) slabých míst. Na tom jsme se shodli všichni, že závěry jdou proti závěrům TES pseudoobchvatu, kterou zpracovala v roce 2021 společnost Dopravoprojekt.

Místem obeznámen

Opravdu ? A podíval jste se někdy do petice proti obchvatu, kolik obyvatel Havířova ji podepsalo ? Asi ne, že ?

Ic540

Já jsem v minulostí navštívil i stánek v centru města s peticí dá li se to tak nazvat. Vedle ucpaná křižovatka v centru města provozem. Neuvěřitelný paradox.

Paní co tam v tu chvíli byla o tom pořádně nic nevěděla. Tak zmanipulovaný text a argumenty. Proto se nedivím že to spousta lidí podepsalo. Těch akcí a peticí už proběhlo více. To jsem samozřejmě zaznamenal…

Lelek

To ze jste vsudybyl a vsechnoznal uz vime 😉

Místem obeznámen

Městský bulvár? A co tak obnovit myšlenku přehrady na Lucine? Anebo nakupaku na náměstí před kinem Centrum?

Ic540

Už tam nemáte nic jiného tak podsunujete? Klasika.

O přehradě nic nevím.
S nákupní galérií před kinem centrum bych nesouhlasil. Respektive hlasoval proti. Bylo li by něco takového umožněno…