On nerýpe, on se podivuje poněkud neobvyklému jevu. Asi nikdo nepochybuje, že tomuto jevu předcházel nějaký výpočet. Otázkou je, proč bylo zvoleno zrovna toto řešení… Takovou odpověď bych si tu přečetl docela rád…
On ten zářez má jen asi třetinovou hloubku. Jak se to mělo řešit, aby se splnily hlukové limity?
Kdekdo se rád poučí od čerstvého nápadu. Bez splnění zákonných požadavků nestavíte.
U nás na obchvatu místo protihlukové stěny postavil val (pármetrový kopec hlíny). Tady je ta silnice v zářezu více jak 2m, takže by na okraji pole stačilo navršit malý hrb. Je to ekologičtější, ekonomičtější a také to vypadá mnohem lépe.
Lubas
1 rok
Já nevím zda se smát nebo plakat…ten směr na sever je katastrofa,ale tady se bude jásat nad jedním miniobchvatem. Takže na dalších 30let končíme…
Ondřej 2
1 rok
A není to málo? Jeden obchvat ročně, silnice rozsekané, údržba veškerá žádná.. Co kluci?
A v Kuřimi si Sukalovský stále přeje prokopat Kuřimskou Horu !! Zmetek jeden
Třeba se i dožiju obchvatu Hradčan a Kuřimi. 🙂
Sic si místní oddychnou, ale bez obchvatu Kuřimi je to stále o ničem.
Opravte mě, jestli špatně vidím, ale na jedné z fotek je protihluková stěna v zářezu?!
Nene fakt je v zářezu 😆
Hlukovou studii stavby jste neviděl, ale rýpnout jste si musel.
On nerýpe, on se podivuje poněkud neobvyklému jevu. Asi nikdo nepochybuje, že tomuto jevu předcházel nějaký výpočet. Otázkou je, proč bylo zvoleno zrovna toto řešení… Takovou odpověď bych si tu přečetl docela rád…
On ten zářez má jen asi třetinovou hloubku. Jak se to mělo řešit, aby se splnily hlukové limity?
Kdekdo se rád poučí od čerstvého nápadu. Bez splnění zákonných požadavků nestavíte.
Třeba tak že ji dáte nahoru a né do toho zářezu.
U nás na obchvatu místo protihlukové stěny postavil val (pármetrový kopec hlíny). Tady je ta silnice v zářezu více jak 2m, takže by na okraji pole stačilo navršit malý hrb. Je to ekologičtější, ekonomičtější a také to vypadá mnohem lépe.
Já nevím zda se smát nebo plakat…ten směr na sever je katastrofa,ale tady se bude jásat nad jedním miniobchvatem. Takže na dalších 30let končíme…
A není to málo? Jeden obchvat ročně, silnice rozsekané, údržba veškerá žádná.. Co kluci?
Asi by dávalo smysl ty silnice opravovat až stavba skončí.
A ty ostatní silnice, kde se nic nestaví ani stavět nebude? A že jich kraji je…
Kdyby to udělali rovnou i s Hradčanama, tak bych možná i tleskal, že konečně vidíme nějakou přínosnou investici od JM kraje.
A mají pro tu část okolo Hradčan všecka razítka? Jestli ne a museli by se stavbou téhle části čekat…
Minulá akce byl průtah Rájcem II/374. Tam jsou zas všude svodidla, přes která není vidět, ale to proto, že je to na náspu v nivě. Jinak dobrý.