ÖBB objednaly u Stadleru prvních 41 jednotek KISS z problémového tendru
Stadler Kiss pro ÖBB. Foto: ÖBB
Nové vlaky v hodnotě zhruba 15 miliard budou vozit cestující ve Vídni, Dolním Rakousku a Burgenlandu.
Nové vlaky v hodnotě zhruba 15 miliard budou vozit cestující ve Vídni, Dolním Rakousku a Burgenlandu.
Mě by zajímalo, kolik dětských nemoci to bude mít .. nebo že by to bylo na první dobrou ?
Nene, v Česku pojedeme hezky vagóny s lokomotivou abychom mohli pružně (sic) reagovat na poptávku…
A CityElefanty nebo Panteři je co?
Rozhodně zajímavý kandidát pro EMU400 pro Prahu a okolí.
Pro ARR a Leo určitě , RJ kdo ví co z Polska nebo Španělska a ČD oživí něco v Plzni. Záleží kdo vyhraje 🙂
Z toho oživení v Plzni mám největší strach.
U nás jedině RegioPanter a jeho tisíc modifikací…
Spíš Městoslon nee?
Vzhledem k cílené unifikaci vozového parku by bylo logické, aby jezdil ve dvou až pětivozové verzi. 5dílný – rychlíky (i když tam to není moc šťastné řešení) 4dílný – příměstské aglomerace (okolí Prahy, Brna, Ostravy) 3dílný příměstská verze – Hradubický, Olomoucký, Plzeňský a Ústecký kraj 3dílný regionální verze – spoje na koridorech, např Ústí nad Labem-Kralupy, Kolín-Česká Třebová 2dílný – méně vytížené spoje na elektrifikovaných trasách (Jihočeský kraj, Pardubický kraj ČT-Zábřeh/Letovice/případně Lanškroun, snad v budoucnu Liberecký kraj) Ano – rakouský CityJet je určitě kvalitnější, ale nevím, zda je možné jej vyrábět v tolika verzích. Za mě by bylo ideální, aby… Číst vice »
Dvoj-trojdielne poschodove vlaky? Preco nie radsej stvor-sestdielne obycajne? Alebo sa niekde vo velkom vyskytuju tak kratke nastupistia bez moznosti predlzenia?
já píši o neposchoďovém vlaku , a sice o Panteru. Šestidílné vlaky nemají smysl, v případě zdvojení se nemusí vejít ani na větší nádraží
U nás jedině Regiopanter a jeho několik modifikací….
Dvoupatrová verze asi není šťastné řešení pro příměstské zastávkové vlaky okolo velkých měst, kde je výměna cestujících tak intenzivní