ÖBB koupí dalších 61 lokomotiv Siemens Vectron MS
Lokomotiva Siemens Vectron v barvách ÖBB. Foto: Rail Cargo Group
Rakouské spolkové dráhy (ÖBB) uplatnily opci na nákup dalších lokomotiv Siemens Vectron MS. U německého výrobce železniční techniky si objednaly
Zdá se, že Messerschmitt 109E byl definitivně sestřelen a narazil do země :-).
Zdá se mi to nebo tam opravdu chybí fous a zásuvka pro vlakové topení?
…poslední obejdnávka je určena pro Rail Cargo Group…
já tam zásuvky vidím.
Pod oběma nárazníky jsou zásuvky, „fous“ je zvlášť ve strojovně, standardně se používá z vozu. Mezi kuplí a červenou hadicí je ještě zásuvka spodního UIC vedení (Ep brzda a NBÜ)
jsou stejný jak ty lejsnutý u čd?
Vzhledem k tomu, že tito mají mít max 160km/h, zatímco u ČD mají 200km/h spíš ne 😉
no já jsem právě hledal podle čísla čd a ta má taky 160, tak se ptám, jestli není někde chyba. Mrknite se tady na článek o vectronu čd a najdite si technické udaje. A tuším podle mínusů to asi čdáci nemůžou rozdýchat, nebot jim asi připomenu diskuzi, jak pomlouvají traxx(žlutý), že je jen na 160.
Jestli jste opravdu něco hledal podle čísel(nevím jakých a kde), tak jste hledal dost špatně, nejlíp když sednete do těch EC do Němec, přesvědčíte se, že jezdí 200km/h a už tam zůstanete.
a jaký číslo jezdí do německa?
Podmínka němců pro Hamburky byla 200 km/h
atlas vozů želpage? ELOC má vectrony 160km/hod píší.
Lze usuzovat, že ČD Cargo má lokomotivy na rychlost 160 km/h a ČD na 200 km/h. A mohu ti Péťo potvrdit, že ty pronajaté lokomotivy ČD jezdí mezi Berlínem a Hamburkem 200km/h.
tak chyba v želpage a u eloc. Ještě, že tě tady máme.
máš nějaký fotky?
třeba jak má RJ od eloc vectrona, tak v kabině je samolepka 160km/hod.
Většina dosud vyrobených Vectronů jsou na 160 a primárně pro náklady.