OAG: Západní Evropa se stala největším leteckým trhem na světě

Airbusy easyJetu na letišti Gatwick v Londýně. Foto: easyJetAirbusy easyJetu na letišti Gatwick v Londýně. Foto: easyJet

Výrazně rychleji rostou nízkonákladoví dopravci, ukazují data.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

Západní Evropa? Jak se to dnes definuje? patříme tam taky? .)

Tomáš

Definuje se to jako vše, co leží na západ od poledníku protínajícího střed Evropy.
Patříme tam také. Praha leží nějakých 800 km jihozápadně od středu Evropy.

Jano

Zásadný omyl. Česko patrí z pohladu zapadoeuropanov do východnej Európy. Jednoducho to delenie je podla bývalej železnej opony. V Čechách s tým môžu nesúhlasiť môže sa im to nepáčiť , riešiť geografický stred Európy, ale to je tak všetko čo s tým môžu robiť. Takže Viedeň je západná Európa a Praha východná Európa.Geografické parametre s tým nemajú čo robiť. Tak asi tak.

Y.K.

Naštěstí je ještě střední Evropa, kam se Rakousko i ČR a pravděpodobně i Slováci rádi řadí (a i v uvedených statistikách ji mají). Východ pak Ukrajina a evropská Část Ruska atp.

PetrH

Myslíte, že když tam v té tabulce mají regiony:
Europe : Eastern/Central Europe
Europe : Western Europe
tak my budeme patřit do toho druhého?

Jiří Kocurek

Vídeň je na východ od Prahy. Takže?

PetrH

Takže dle všech používaných rozdělení patří Rakousko do západní Evropy a ČR přinejlepším do střední, můžete si s tím nesouhlasit, jak chcete. Umístění hlavního města je irelevantní, část Rakouska je na západ od Aše.
https://en.wikipedia.org/wiki/Western_Europe

Kamui

Co se týče Číny, myslím že těmi svými nekonečnými lockdowny si zadělali na solidní problémy do budoucna.

Y.K.

Podělali to na začátku a teď to hnojí na (snad) konci. Šušká se, že nevole roste, což by se mohlo rudému Medvídkovi Pů vymstít.

Ibragim z Bastru

Nešušká. Off-record a když ví, že Pů nenaslouchá, tak to přiznají i celkem otevřeně. …

Honza

A ČSA v situaci, kdy ostatní rostou ruší spoje…smutné..je nějaká šance, že někdy znovu rozlétá alespoň BRU, AMS a podobné?

Air Traveller

tak sance je vzdycky.

ale tohle neni o sancich. tohle je o tom, jak se rozhodne majitel.

Y.K.

No jo, ale ČSA jsou pořád na dně, pod nucenou správou, obrací každou korunu, na rozvoj si zatím nepůjčí. Do ukončení insolvenčního řízení se to asi nezmění.

Adam H

Dokud je ČSA v insolvenci, tak to takto bude. Rozvoj může začít až posléze.

David

Myslíte, respektive věříte ještě někdo, že ČSA se někdy opět zvedne? Nebo to bude nic co je ted?

Air Traveller

to jsou porad ty stejne otazky … doufat muzem, verit muzem o stosest … ale je to naprosto irelevantni 🙂