O víkendu nepojede metro mezi Florencí a Ládvím
Stanice metra Nádraží Holešovice. Autor: User:Aktron – Fotografie je vlastním dílem, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=756197
Zabezpečovací zařízení ve stanici Nádraží Holešovice bylo historicky první elektronické stavědlo v metru
Menej cestujucich vikend + covid time = ideal cas na vyluky a opravy ako trati tak vozov, uplne ideal i tie pozdejsie planovane prosim teraz!
Aby to nikoho zbytečně nemátlo, bylo možná vhodné do informací o náhradní dopravě ještě doplnit, že linka č. 24 jezdí pravidelně jen v pracovních dnech, takže jde o mimořádné rozšíření jejího provozu v části trasy i na víkend.
Vďaka, presne nad tým som ako „nemiestny“ premýšlal 🙂
Když už o tom píšete mohl jste tedy napsat jaká je pravidelná trasa.
Je vidět, že už je na tom DPP finančně hodně blbě, když nebude klasická autobusová náhradka.
A proč by byla, když kolem vedou tramvajové koleje?
Jj, proto na XC dali o dost levnější náhradní tramvaj, že… Vůbec to není tím, že zrovna v tomto úseku náhodou je vhodná trať, která může obsloužit všechny vynechané stanice metra líp, než náhradní bus.
Jak to, že není „klasická autobusová náhradka“? Pravda, úplně „klasická NAD“ to sice opravdu není, ale bude posílená i autobusová linka č. 140 = viz informace ROPIDu ( Úvodní stránka / Výluky / Florenc – Ládví ). A když už jsme u té NAD – jak byste chtěl vést NAD mezi Holešovicemi a Kobylisy, aby to bylo pro cestující výhodnější a rychlejší než náhrada tramvajovou dopravou? Ta posilová tramvajová linka pojede v intervalu metra (tedy 7,5 minuty), což je ve vyloučeném úseku v současnosti asi dostatečná nabízená kapacita, když i všechny pravidelné linky povrchové MHD budou jezdit jako obvykle: jediný… Číst vice »
Jak to, že není „klasická autobusová náhradka“? Pravda, úplně „klasická NAD“ to sice opravdu není, ale bude posílená i autobusová linka č. 140 = viz informace ROPIDu ( Úvodní stránka / Výluky / Florenc – Ládví ). A když už jsme u té NAD – jak byste chtěl vést NAD mezi Holešovicemi a Kobylisy, aby to bylo pro cestující výhodnější a rychlejší než náhrada tramvajovou dopravou? Ta posilová tramvajová linka pojede v intervalu metra (tedy 7,5 minuty), což je ve vyloučeném úseku v současnosti asi dostatečná nabízená kapacita, když i všechny pravidelné linky povrchové MHD budou jezdit jako obvykle: jediný… Číst vice »
… a proto byla NTD za metro již mnohokrát v minulosti.
Aké zabezpečovacie zariadenie bolo v stanici Nádraží Holešovice inštalované doteraz a aké zabezpečovacie zariadenie bude nové?
Podle mě tam nic nového nebude. DPP poněkud zbytečně nezjasňuje informace. Tuším je tam ESA-11M (do 2002 tam byla reléovka AŽD 72). Nemění se celé hradlo, to by se snad ani za víkend nedalo. V ROV Ládví jsem viděl: doplnění EZZ komunikačními počítači, náhrada čteček PIK (personálních identifikačních karet) v rámci profylaxe systému EKV (elektronická kontrola vstupu) a výměna SW v EZZ + práce na systému ASDŘD… Počítám, že na Florenci -C to bude víceméně podobné.
Správně. Je to to samé, co na Ládví. Až na to, že na tom FR/C je RZZ ne ESA. Výluka je jen kvůli NH.
Vida, dík za upřesnění.