O první ústeckou dražbu autovraků byl zájem, nejvýš vystoupala cena za Škodu 120

Škoda 120, která se dražila v Ústí nad Labem. Foto: Portaldrazeb.czŠkoda 120, která se dražila v Ústí nad Labem. Foto: Portaldrazeb.cz

Cena za Škodu 120 dosáhla namísto vyvolávací ceny 300 korun více než stonásobku. Peníze utržené z prodeje pokryjí odtah a náklady za stání na odstavném parkovišti.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vidím Totak

Nevím, lze prodat(koupit) vrak na ND , nemusí být doložena ekolikvidace pro vyjmutí z registru vozidel?

Armin

Vozidlo se dočasně vyřadí z registru na dobu delší 1 roku a úřadu se oznámí kde vozidlo stojí a způsob využití. Pak ho majitel může mít na vlastním/pronajatém/vypůjčeném pozemku třeba jako sběratelský předmět nebo kurník 🙂 problém vznikne jen kdyby se potom opět objevilo na ulici nebo na nějaké černé skládce.

ABC

A úřad si ho může teoreticky zkontrolovat a nesmí z něj být odstraněny „podstatné části“. V praxi nevím že by se tak dělo, otázka je co nastane až se zase zákonodárci rozhodnou vyčistit registry od deset let starých depozitů – zda fakticky amnestie jako posledně (polopřevody) nebo je najednou někdo bude chtít fakt vidět….

Vidím Totak

dík, hezký večer

Vidím Totak

dík hezký večer

czhunter

V Ústí jsou bohatí a mají vraky v docela dobrém stavu (i když nepochybuju, že je to výběr „best of“).
To pražské vraky okupující ulice a parkoviště sídlišť vypadají mnohem hůř, v některých roste půlmetrové plíseň, říkáme jí Agáta.

Martin

Zajimalo by me, zda ty auta nechali majitele jen tak na ulici, s tim, ze se jim nechtelo resit likvidaci… Jestli ano, tak ten majitel 120 by mel dostat verejne podekovani… 😀

Jiří Kocurek

Jo, postupně se z nich stávají veterány. Youngtimery jsou to již dobrých 15 roků.

Jan

Ten majitel 120 to měl dát normálně na inzerát a sběratelé by mu zaplatili podstatně víc, sám výherce zmínil že byl ochocen zaplatit až 100 tisíc.

jkjk

Je možné, že majitel už je mnoho let po smrti nebo leží pohybu neschopen někde v domově důchodců.

ABC

no tak má v prvním případě dědice nebo patří UZSVM, v druhém pak má pěknou sekyru u ČKP….

Jiří Kocurek

Což u draženého vozu musí být uvedeno.

jkjk

Dědicové nemají vždy zájem, dědictví můžou odmítnou. ÚZSVM se při hledání auta taky nepředře, pokud není na pozemku zemřelého, celé sídliště kvůli Felicii obíhat nebude.

Jan Sova

Jako v těch různých záchytech vraků po městech mohou figurovat i raritní kousky, ale to musí mít někdo koníčka/profesi/čas se tím zabývat. Jinak to bude asi spíše exekuční model ve stylu vydraž/nevíš co/třeba to ani nepojede, záruka žádná….

Jiří Kocurek

Kupodivu ani není moc zrezlá. A docela rád bych věděl, zda je ten boční blinkr zapojený, nebo je to ozdoba instalovaná z fabriky, v elektrickém schema nepřítomná.

BND30

Samozřejmě, že by ten blinkr měl být zapojený. Bylo to tak u tohoto typu už z továrny. To, že pak stejný výlisek přešel plynule i na favorita, jen svědčí o pokroku kráčejícím mílovými kroky touto ne vždy šťastnou krajinou….

Jiří Kocurek

„měl být zapojený“

Jenže na jiném voze jiného typu z téže fabriky zapojený není. … a v elektrickém schematu taky není.

Proto se ptám tak blbě.

Kubrt

V jakém typu?

Jiří Kocurek

Octavia z 60. let.

A. Mikulka

To ale vůbec nesouvisí. Vyobrazené vozidlo je Š 120 L s tvarovými reflektory, tedy modelový ročník 1985 a dale, kde už postranní blinkry byly sériově montovány i zapojovány v souladu s tehdejší homologací.

ABC

Ty první kusy typu „M“ ho neměly, jinak nebylo zvláštností že se montovalo to bylo zrovna na skladě a tak se mohl objevit blatník už s blinkrem na autě, kde ho nebylo kam zapojit….

https://www.autorevue.cz/skoda-105/120-model-m-1984-posledni-velka-inovace-2/3

Jiří Kocurek

Přesně o tomhle píšu.