O post šéfa Letiště Praha usilují nejméně dva zájemci. Kromě Václava Řehoře i Jiří Pos
Přistání na Letišti Praha. Foto: Letiště Praha
Ministerstvo financí zatím nezveřejnilo, kolik lidí se do výběrového řízení přihlásilo.
Pták Ťok se nepříhlásil. Dobrá zpráva.
Doufám, že zvítězí rozum nad poltikařenim a zůstane nadále pan Řehoř.
Nemám nic vůči pánovi Řehořovi, ale aby bylo zadostiučiněno spravedlnosti, ono i v jeho případě a části jeho kolegů z vedení byla a je politika. Bohužel, na co má stát dosah, to bude pořád v stejném módu.
Viz Česká pošta, kterou řídí střední management. TOP management jen podepisuje, ale reálně toho moc nevi. Podobnou parádu teď chystají s letištěm, protože je potenciál, ze bude sypat. Řehoř z letiště udělal postupně slušného draka. Tak snad bude pokračovat, nebo to přebere někdo s podobnou vizi. Ředitel KV letiste. To je post panečku. Dostatečný předpoklad pro vedení Ruzyne. Uvidíme.
Ale ředitel KV letiště je bývalý ředitel toho Pražského a to už se počítá, ne?
Ne, že bych se chtěl toho ředitele LKKV zastávat, za mě asi bude lepší, když z krize dostane Letiště Praha Řehoř, nicméně bych si jen dovolil faktickou poznámku – on ten ředitel KV letiště byl předtím i ředitel Ruzyně, takže ta narážka na jeho kvalifikaci není úplně namístě.
Ja vím, ale je to určitě vykyv v kariéře, na kterej moc poukazovat nebude.
Jirka Pos má velmi vysokou kvalifikaci na tento post, má znalosti, rozhled i třeba mezinárodní kontakty v oblasti letectví. Václav Řehoř už velkou část v posledních letech také získal. Rozdíl mezi nimi je v tom, že Pos není na rozdíl od Řehoře takový sociopat. Což je na jednu stranu výhoda pro zaměstnance, na druhou stranu je to běžný předpoklad pro výkon takové vysoké funkce.
Mě přijde, že neprodlouzeni/odchod Řehoře je politicke rozhodnutí. To mi prostě nesedí. Kdokoli po Řehořovi doufám podrží rustovou tendenci a všechny projekty, co už se objevily na veřejnosti, bude dál rozvíjet. A to se týká paralelní dráhy, vlak na letiště, celá infrastruktura okolí letiště a terminálů včetně jejich rozšíření atd. Otahnout ještě pár leteckých společností, cobsem nabazuji letadla. EuroWings snad nebudou poslední. Hlavně nebýt vazalem politiku, kteří mnohdy nerozumí svým resortum. Natož letectví..
Politické rozhodnutí to bylo skoro určitě, Řehoř to dlouhodobě neměl dobré s Faltýnkem a Schillerovou. Otázkou tedy je, která klika ANO to tentokrát vyhraje a na jak dlouho. Z odborného hlediska by Pos byl taky dobrá volba, ale má za sebou politickou podporu nebo ne, to je oč tu běží 🙂 Letos stejně budou volby, pokud vyberou někoho neschopného tak snad jen na letní sezónu 😀 A pak se bude vybírat znovu.
rustovou tendenci by ted podrzel kazdej. i kdyby tam dali popelare
Tak samozřejmě počítám, že jste si ten můj příspěvek přečetl celej a jen si děláte legraci. Nejde mi o popandemicky rust, ale růst dlouhodobý. Tzn z horizontem 10 až 15 let. To snad je pochopitelné.