O post šéfa drážního regulátora mají zájem tři lidé včetně současného předsedy
Praha hlavní nádraží. Foto: Jan Sůra
Vybraný kandidát povede Úřad pro přístup k dopravní infrastruktuře šest let.
Vybraný kandidát povede Úřad pro přístup k dopravní infrastruktuře šest let.
Musí to vypadat jako soutěž…
Tato pozice je trafikou pro jisté lidi. Paní Hnulíkové bylo srdce pro České dráhy. Konkurenci nemohla vystát. Srdeční příhoda způsobila tlukot pro vlaky externího dopravce. Panu Kodýmovi záleželo na chodu Drážního úřadu. Při jednáních mu často z koutku úst kapala slina jako chovancům důležitějších ústavů. Smrt strojvedouciho v Moravanech považoval za banalitu (viz reportáž v TV). Prostě tam bude opět dosazena figurka s mediálně ujetým egem. Úřad je absolutně nepotřebný a jeho funkci má plnit úřad drážní. To je ale těžké, protože pan Kolář se zajímá pouze o problematiku licencí strojvedoucích.
Vážená redakce, mé slušné příspěvky podléhají kontrole a TOTO pustíte klidně do světa???
Jak by funkci tohohle uradu plnit DU, kdyz regulator ma byt podle prava EU nezavisly? To by neslo.
Musím říci, že jak znovujmenování pana Kodyma, tak případné angažmá paní Hnulíkové by bylo fajn 🙂 Oba asi nejsou z těch, kteří by šli na ruku Správě železnic, jako tomu je podle mého názoru u Drážního úřadu. Zajímavé bude, kdo bude třetí kandidát, a zdali má Správa železnic a její vedení natolik dlouhé prsty, že si tam prosadí „svého“ kandidáta.
Já bych na pozici drážního regulátora navrhl kolegu Axela. Jistě všichni souhlasíte.