Zase každá silnice a polní cesta má svůj most 🙁
Kdo to bude za 50 let opravovat? lepší 1 most a stáhnout tam 3 cesty než tohle
Jan pesina
1 rok
Nebylo by místo Dálnice lepší zkapacitnit železnici?místo tě smradlavé dálnice?a ničit přírodu dalším asfaltem místo Dálnice bych radši viděl vysazenou zeleninu a jídlo které se po té dálnici bude vozit přes půl zeměkoule? Vůbec se netěším až se tu zvisi provoz v oknech vesnicích
Chápu, že trollíte, protože neumíte napsat správně ani své jméno (a to je co říct!). Dálnice tam je zrovna jedna z těch potřebnějších, včera jsem tama jel a vzniká tam dost nebezpečných situací. Koleje tam vedou už dlouho.
Nechci vám, pane kolego, brát iluze, ale až bude dálnice, tak se život v okolních vesnicích naopak zlepší. Téměř veškerá tranzitní doprava, a že jí není málo, pojede právě po té, vámi zatracované, dálnici.
Když bude dálnice tak i na dálnici a z dálnice bude provoz v okolních vesnicích kolem vjezdu a příroda bude čím dál víc v prdeli je jasný že vás žádná příroda nezajímá a to jen kvůli tomu aby sis vozil prdel
často to ti lidi mají jen načtené, bydlí ve městě nebo v bungalovu za Prahou a když se jich zeptáte, jestli se celoročně starají o nějaké lesy, pole, louky nebo sady, tak z nich maximálně dostanete přiznání, že u bungalovu mají monokulturní trávník a kropí ho pitnou vodou… jsou to pozéři.
Tak si představte, že jsou lidé, co to auto potřebují kvůli práci a MHD a VHD jejich potřeby ale absolutně nemůže pokrýt a takových lidí mezi Čechami a Moravou opravdu pendluje hodně. Silnice I/35 absolutně kapacitně nestačí, v podstatě každý týden jsou tam smrtelnné nehody. Lidem ve Vysokém Mýtě a Litomyšli se kvůli tranzitu taky dobře nežije. Představte si taky, že zmíněná a města a jejich okolí vůbec nemají kvalitní napojení na železnici a to nemluvím ani o firmách, které v těchto městech podnikají a potřebují vozit svoje zboží. To se navíc netýká, jen VM a Litomyšle, ale prakticky celé… Číst vice »
Víc ekologické jak dálnice a navic mě bude zajímat kde se vezmou prachy na opravy silnic nižších tříd které jsou po okolí v.myta Litomyšle Proseče v naprostém katastrofalnim stavu čím víc asfaltu všude bude tím hůř páč na ostatní už prachy nezbydou
Pane Pešino, ty silnice jsou ve správě Pardubického kraje. Některé silnice tam jsou ve slušném stavu, některé v horším ale nenazval bych to katastrofálním. A to se týká jak dvojek tak i trojek. Často jezdívám do Maštalí u Nových Hradů takže mohu říci že to tam znám.
Ale vy přece silnice nepotřebujete. Chcete místo nich pěstovat zeleninu, tak si nestěžujte. Překvapivě i ta lokální zelenina se musí z toho pole někam odvést a někde spotřebovat. Kupodivu, to co tu zeleninu vozí z místa produkce na místo spotřeby je těžká nákladní doprava, což je prakticky největší ničitel silnic. Ale pokud jsem dobře pochopil, tak vy chcete mít v podstatě u každého pole železniční terminál s vlastní vlečkou, odkud by zeleninu vozily přímé vlaky rovnou do všech supermarketů. A tak to patrně chcete mít s každým zbožím, které nakupujete. Přece někdo s tak pokrokovými názory jako vy, nebude kupovat… Číst vice »
S tou ekologií opatrně. Elektrifikovaná železnice je nejekologičtější doprava současnosti. Čím více železnice, tím více eko. I kdyby to měl být 10 násobek současné délky.
To máte sice pravdu, ale představte si, že současné dodavatelské odběratelské řetězce, prakticky ve všech oborech vyžadují podstatně větší flexibilitu, než jim je schopna nabídnout železniční nákladní doprava. 1. Do každé fabriky, do každého skladu by musela vést vlečka. V současné době nevede železnice ani zdaleka do každého města, natož vesnice, natož továrny. Představte si např. firmu, která denně vyexpeduje např. 10 kamionů, každý do úplně jiné destinace. 2. Vzhledem k bodu číslo 1 byste to zboží musel k těm vlakům nějak dostat. Tzn. že by muselo jed autem z místa výroby k nejbližšímu železničnímu terminálu a to samé při… Číst vice »
Idea pěkná, ale bohužel tato dálnice opravdu význam má. Ať je alespoň nějaká trasa dokončená. EU plánuje seškrtat dotace na dálnice a silnice, a vsadím se že čecháčci do těch 10 let nebudou dokončit ani základní síť dálnic.
Jinak co se týče železnice, doufám že si stát došlápne na realizaci VRTky, cožeje to zmiňované zkapacitnění železnice.
Silnice se časem sežere sama nehodami, kolonami, drahou údržbou a nedostatkem řidičů,
Tak teď tomu nerozumím. Podpořil jsem dálnici D35. Zmínil jsem pravdu o stavu dálnic (D1 se modernizovala 10 let, jak chce stát za 10 let dokončit X km dálnic). VRT jakožto 60 minutové spojení Phy a Brna (kam se hrabe D1) přece chce spousty občanů ČR. A stejně mám samé mínusy.
OndraG
1 rok
Už aby to bylo …
Walker
1 rok
Jestli se ma zacit ve druhe polovine roku, tak to vlastne muzou uz o vikendu 🙂
ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW
1 rok
Dobře oni! ŘSD neskutečně jede!
Co na to Dobrá Správa?
Ono jet kdekoliv po dálnici je peklo. Bohužel. A nová D35 situaci zlepší. Snad ne jen na chvíli. D1 taky ze začátku pomohla, ale pak se z ní stalo ztělesněné zlo.
Zase každá silnice a polní cesta má svůj most 🙁
Kdo to bude za 50 let opravovat? lepší 1 most a stáhnout tam 3 cesty než tohle
Nebylo by místo Dálnice lepší zkapacitnit železnici?místo tě smradlavé dálnice?a ničit přírodu dalším asfaltem místo Dálnice bych radši viděl vysazenou zeleninu a jídlo které se po té dálnici bude vozit přes půl zeměkoule? Vůbec se netěším až se tu zvisi provoz v oknech vesnicích
Posledně co jsem zkoumal, tak víc smrdí ta železnice… Pořád se totiž vyměšuje mezi ty koleje.
A tobě smrdí příroda🙂
Chápu, že trollíte, protože neumíte napsat správně ani své jméno (a to je co říct!). Dálnice tam je zrovna jedna z těch potřebnějších, včera jsem tama jel a vzniká tam dost nebezpečných situací. Koleje tam vedou už dlouho.
Bez toho smradlavého dusíku byste neměl ani chleba.
Nechci vám, pane kolego, brát iluze, ale až bude dálnice, tak se život v okolních vesnicích naopak zlepší. Téměř veškerá tranzitní doprava, a že jí není málo, pojede právě po té, vámi zatracované, dálnici.
Když bude dálnice tak i na dálnici a z dálnice bude provoz v okolních vesnicích kolem vjezdu a příroda bude čím dál víc v prdeli je jasný že vás žádná příroda nezajímá a to jen kvůli tomu aby sis vozil prdel
Pane Pešino, tabletky jste si již vzal? Jestli ne, doporučuji zvýšit denní dávkování:->)
Z vlastní zkušenosti vím, že za vožení prdele autem nejvíc nadávají ti, co mají auta dvě.
Já jezdím MHD🙂a vhd
A přírodu nejvíc vzývají ti, co ji viděli leda na YouTube a když je vyložíte kilometr za městem bez navigace, tak netrefí zpátky.
často to ti lidi mají jen načtené, bydlí ve městě nebo v bungalovu za Prahou a když se jich zeptáte, jestli se celoročně starají o nějaké lesy, pole, louky nebo sady, tak z nich maximálně dostanete přiznání, že u bungalovu mají monokulturní trávník a kropí ho pitnou vodou… jsou to pozéři.
Tak si představte, že jsou lidé, co to auto potřebují kvůli práci a MHD a VHD jejich potřeby ale absolutně nemůže pokrýt a takových lidí mezi Čechami a Moravou opravdu pendluje hodně. Silnice I/35 absolutně kapacitně nestačí, v podstatě každý týden jsou tam smrtelnné nehody. Lidem ve Vysokém Mýtě a Litomyšli se kvůli tranzitu taky dobře nežije. Představte si taky, že zmíněná a města a jejich okolí vůbec nemají kvalitní napojení na železnici a to nemluvím ani o firmách, které v těchto městech podnikají a potřebují vozit svoje zboží. To se navíc netýká, jen VM a Litomyšle, ale prakticky celé… Číst vice »
Víc ekologické jak dálnice a navic mě bude zajímat kde se vezmou prachy na opravy silnic nižších tříd které jsou po okolí v.myta Litomyšle Proseče v naprostém katastrofalnim stavu čím víc asfaltu všude bude tím hůř páč na ostatní už prachy nezbydou
Pane Pešino, ty silnice jsou ve správě Pardubického kraje. Některé silnice tam jsou ve slušném stavu, některé v horším ale nenazval bych to katastrofálním. A to se týká jak dvojek tak i trojek. Často jezdívám do Maštalí u Nových Hradů takže mohu říci že to tam znám.
Vážně jen některé a co ten zbytek čím víc asfaltu bude tím míň peněz na to bude🙂
Ale vy přece silnice nepotřebujete. Chcete místo nich pěstovat zeleninu, tak si nestěžujte. Překvapivě i ta lokální zelenina se musí z toho pole někam odvést a někde spotřebovat. Kupodivu, to co tu zeleninu vozí z místa produkce na místo spotřeby je těžká nákladní doprava, což je prakticky největší ničitel silnic. Ale pokud jsem dobře pochopil, tak vy chcete mít v podstatě u každého pole železniční terminál s vlastní vlečkou, odkud by zeleninu vozily přímé vlaky rovnou do všech supermarketů. A tak to patrně chcete mít s každým zbožím, které nakupujete. Přece někdo s tak pokrokovými názory jako vy, nebude kupovat… Číst vice »
S tou ekologií opatrně. Elektrifikovaná železnice je nejekologičtější doprava současnosti. Čím více železnice, tím více eko. I kdyby to měl být 10 násobek současné délky.
Jenže k tomu, aby zkutečně nahradila silniční dopravu, jak tady chce kolega, není potřeba desetinásobek současné kapacity , ale exponenciální násobek.
Pane, ono není potřeba nahradit 1 auto jedním vagonem. Na jeden nákladní vagon se vejde náklad ze dvou kamionů.
To máte sice pravdu, ale představte si, že současné dodavatelské odběratelské řetězce, prakticky ve všech oborech vyžadují podstatně větší flexibilitu, než jim je schopna nabídnout železniční nákladní doprava. 1. Do každé fabriky, do každého skladu by musela vést vlečka. V současné době nevede železnice ani zdaleka do každého města, natož vesnice, natož továrny. Představte si např. firmu, která denně vyexpeduje např. 10 kamionů, každý do úplně jiné destinace. 2. Vzhledem k bodu číslo 1 byste to zboží musel k těm vlakům nějak dostat. Tzn. že by muselo jed autem z místa výroby k nejbližšímu železničnímu terminálu a to samé při… Číst vice »
Ne, nebylo.
Je dobře, že se autor nejlepších tripreportů na Airways.cz vyjadřuje taky k silniční dopravě.
Jako že dvojkolejka VM – Litomyšl? Se spojkou Slatina – Sruby pro přímé IC Praha – Litomyšl? Ale v L už není ani osobní pokladna …
Samozřejmě by byl ale potřeba stejný servis i v druhém směru, tudíž na Moravskou Třebovou a přes Mohelnici na Olomouc, jinak to nemá smysl.
Idea pěkná, ale bohužel tato dálnice opravdu význam má. Ať je alespoň nějaká trasa dokončená. EU plánuje seškrtat dotace na dálnice a silnice, a vsadím se že čecháčci do těch 10 let nebudou dokončit ani základní síť dálnic.
Jinak co se týče železnice, doufám že si stát došlápne na realizaci VRTky, cožeje to zmiňované zkapacitnění železnice.
Silnice se časem sežere sama nehodami, kolonami, drahou údržbou a nedostatkem řidičů,
Máte Smolíka. Do vrt se do 10 let rozhodně nekopne neboť v ČR to vůbec nemá smysl. Závratná rychlost 160km/h myslím že dostačující.
Klidně si to myslete. Každý má právo na názor, i když špatný názor.
Tak teď tomu nerozumím. Podpořil jsem dálnici D35. Zmínil jsem pravdu o stavu dálnic (D1 se modernizovala 10 let, jak chce stát za 10 let dokončit X km dálnic). VRT jakožto 60 minutové spojení Phy a Brna (kam se hrabe D1) přece chce spousty občanů ČR. A stejně mám samé mínusy.
Už aby to bylo …
Jestli se ma zacit ve druhe polovine roku, tak to vlastne muzou uz o vikendu 🙂
Dobře oni! ŘSD neskutečně jede!
Co na to Dobrá Správa?
#svobodaven!
Bože to je mindrák.
#klíčenku?
To není mindrak, to je taková místní kratochvíle 🙂
To on píše vždy. Když je něco o RJ, tak ještě „do švestek“.
Já si spíš myslím tenká linie mezi láskou a nenávistí 🙂
Dobrá správa tak jede už 4 roky 😉 ŘSD se rozjelo letos
jako že opravují zanedbanou údržbu?
Vše v pořádku, ušetří se peníze, začne se stavět, lidem v Litomyšli se uleví od aut. Tak to má být.
Oprava: Ve Vysokém Mýtě.
Platí oboje. V pátek jsem po delší době připomněl jaké to jet přes tyhle destinace ve špičce a je to peklo.
Myslím, ze v Litomyšli to naopak bude o to horší. Tedy dokud se nepostavi i její obchvat. Ale nemělo by se čekat dlouho, držíme si palce.
Ono jet kdekoliv po dálnici je peklo. Bohužel. A nová D35 situaci zlepší. Snad ne jen na chvíli. D1 taky ze začátku pomohla, ale pak se z ní stalo ztělesněné zlo.
Kde presne je zrekonstruovana D1 „ztelesnene zlo“?
Před Prahou a Brnem jsou každý den kolony. Nebo stát v koloně je nirvána, éter či nebeská činnost?
A co porovnat ceny např.v Německu, a za jakých podmínek. Např.se nevyplatí vše, jako záruční zástava.
A co radši po dvaceti letech přešlapování přestat porovnávat a rozpitvávat a konečně kopnout do země.
Věta „stavba má začít ještě letos“ byla pro mě v souvislosti s ŘSD donedávna naprosto nepředstavitelná…
Tak toto sdružení dostaví v listopadu obchvat Svitav, takže je to realné
Prosim Frantiska a oponenty SŽ o zdrzenlivost.
Bez modrého zábradlí to jde prostě skoro samo