Nymburk řeší odříznutou lokalitu Na Hroudách. Nová ulice ji propojí s městem
Autobus OAD Kolín v Nymburku. Autor: OAD Kolín
Město chce využít financování z programu cyklostezek, o peníze žádá i developery.
Město chce využít financování z programu cyklostezek, o peníze žádá i developery.
..až na to, že ta lokalita vůbec není odříznutá, pěšky se člověk dostane kolem řopíků co je za poliklinikou / školkou , no a autem směrem na drahelice, k Penny,
nicméně jak je v Nymburce zvykem, tak novější zástavby mají jistá privilegia oproti zbytku města, stejně tak, jako se řeší že za poliklinikou by se měl stavet nový market …
Jinak tohle řešení je nesmysl, větší smysl by dávalo napojit / zpevnit / se na aktuální polní cestu, která ústí do zatáčky u přejezdu u Kamenného zboží , kam navíc už nyní dost lidí z této lokality chodí na vlak
Říká a píše se v Nymburce, né v Nymburku.
Tak já to vím přesně: Oba tvary jsou správné. Tvar v Nymburce je uveden jako první. Z knihy: Naše místní jména.
Tohle bych dal do učebnice jako klasický příklad kapitalizace zisků a socializace ztrát.
Jo kdyby jim tam měl stát postavit železnici….
Tak to dopada, kdyz neviditelna ruka trhu je vic nez uzemni planovani a kdyz mesto jde na ruku developerum.
Nakonec neschopnost mesta mame zaplatit vsichni z dani.
Když se staví a lidi mají kde bydlet je to špatně, když se nestaví je to taky špatně a ozývá se kňůůůů, že je nedostatek bytů.
Nikdo nekritizuje, že se staví. Kritizujeme, že se staví takovýmto parazitním způsobem, kdy developer postaví baráky, ale dopravní obslužnost a občanskou vybavenost nechá řešit někoho jiného (město).
A co by teda město mělo řešit? Za to, aby řešilo dopravní obslužnost je placené z našich daní (když tam bude víc obyvatel, budou mít i oni vyšší platy) a občanskou vybavenost, tedy supermarket, hospodu města už cca od roku 1989 neřeší.
Abys měl jak dojet autem domů opravdu nemají řešit samosprávy, nýbrž ten, kdo dům postaví. Samosprávy mají řešit otázky dostupnosti veřejné vybavenosti, inženýrských sítí (opravy vodovodů, nové kanalizační větve, broadband atd.), měly by udržovat infrastrukturu v použitelném stavu (opravovat chodníky, když je to potřeba), udržovat minimální dopravní obslužnost (prakticky za to platí kraji) a na víc se v rozpočtu obce nebo menšího města stejně nenajde
Nicht falsch zu Verstehen, čerpat dotace z programu na cyklostezky na něco, co by měl v prvé řadě zajistit developer, podle mě není v pořádku a nedostanou ji
Ať si tam dělají co chtějí, od toho je to samospráva, my jim do toho mluvit nemůžeme, ale můžeme tady říct:
STÁT BY TAKOVÉ VĚCI ZA město a developera řešit neměl.
„broadband“ mají zajišťovat města?
Proč ne develotr a ultrakapitalsita sdírající lidi z kůže za telefonování?
To jste toho napsal skutečně hodně, je to věcí každého města jak spolupracuje s developery.
Tady ale řěší jiná věc, aby jejich problémy NEŘEŠIL STÁT DOTACEMI.
Stačilo by to dát do podmínek komukoli, kdo tam chce stavět byty. Myslím že zájem by byl pořád.
domkáři si mohou prispet na silnici . nebo ten co zasitoval parcely by se mohl postarat.
To je k dané problematice naprosto irelevantní. Nesouvisí to spolu.
a takhle vznikají bezdomovci. Někdo si postaví a tím sebere jinému možnost bydlet. Chudák rus pak musí chlastat samohonku v zemljance, aby se z toho nezbláznil!
… přitom by stačilo sebrat majitelům domy a bylo by kde bydlet!