Novým šéfem ČD Cargo je Tomáš Tóth, povýšil z postu výkonného ředitele

Tomáš Tóth. Foto: ČD CargoTomáš Tóth. Foto: ČD Cargo

Personální změny na ČD Cargo souvisí s odchodem Ivana Bednárika do Českých drah.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Josef Král

U odborářů hodnocen kladně.

Martin 11

No jak v březnu pan Tóth osekal posuny v Ove a vůbec nástupy strojvedoucích a vozmistru i když vojáky byly.tak jsme se všichni provozní zaměstnanci počínaje strojmistru a konče dispečerů chystali za hlavu.Pockejme co ukáže čas.

Martin 11

Sorry i když vlaky byly.a neměl je kdo odvézt.

roman

Tak kvůli něho litame jako hadr na koštěti.

Sitgestravel

A proc vlastne odesel ten Nebezky. Nejake soukrome duvody a ze neumi financni rizeni bylo v tiskove zprave. Fakt ma nejake vazne problemy nebo neumi jenom pocitat? Jaku tu je spousta insidru, tak jsem se to nikde nedocetl.

Apollo17

Nebezky neodešel,působí v ČD na jiné pozici.

Pepík

Nechápu proč CD Cargo střídá strojvedoucí po každých 50 km, někdy i dříve. Soukromnik jede z Ostravy do Děčína na jeden zátah, ale Cargo třikrát přepřahá mašinu a sedmkrát střídá strojvedouciho. 😃

Jerry

To víte nebo vestite s koule?

Pepík

Každodenní zkušenost

Bertik

To s tim soukromnikem nebo cargonauty? Obe je pravda

Joo

Ne, má pravdu.

Koro

Aby meli nejakou praci aspon

Kubrt

Nevim, jak je to dnes s firama, ale aspon nákladní elektricke lokomotivy už dnes jezdí „křížem krážem republikou“, ale není to tak dávno, kdy se přeprahalo „ze zelené na zelenou“ v Nymburce a v Třebové, protože depa měla sva, zvykovym právem pridelena, vozebni ramena. Původ to mělo v usekove vozbe (jedno depo mělo přidělenou veskerou – nákladní- vozbu na daném rameni), což přišlo od SŽD, ovšem v měřítku 1:10.

asdfg

Protože dispečeři. Jejich organizace práce je strašná. Nemají představu že než se někde dojde pro mašinu, mašina se oživí, cestou posunu se najede na vlak, nafoukat ho, udělat zkoušku brzdy je tak na hodinu. Oni jsou schopni říct, tak za 20 minut odjedeš, že? Vždycky mi přišlo, že nejvíc práce dispečer shání pro strojvedoucího v třetí třetině směny a vymýšlí co se musí stihnout. Případně logika pošlu rg fíru pro vlak 100km, když mi volný fíra sedí v dané stanici a je na začátku směny. Ono je to celkový protěžování některých provozních jednotek, kde jsou přasčasy jak hrom a pak… Číst vice »

Bubák 2003

Kde to možu podepsat 👍😁……takový “vrcholovci” je jen malý příklad,že…

Josef Král

Kvalitní manažer. Pro dopravce jen dobře.