Dopravci Lidé Železnice

Novým šéfem ČD Cargo je Tomáš Tóth, povýšil z postu výkonného ředitele

Tomáš Tóth. Foto: ČD Cargo
Tomáš Tóth. Foto: ČD Cargo
Personální změny na ČD Cargo souvisí s odchodem Ivana Bednárika do Českých drah.

ČD Cargo má nového předsedu představenstva. Stal se jím devětatřicetiletý Tomáš Tóth, který byl dosud na postu výkonného ředitele. Ve funkci vystřídal Ivana Bednárika, který je od dnešního dne předsedou představenstva Českých drah.

Tomáše Tótha nejprve dnes dopoledne zvolila valná hromada do představenstva, to ho následně zvolilo za svého předsedu. Tóthovu volbu potvrdil mluvčí Českých drah Robert Pagan.

Tóth působí v největším tuzemském nákladním dopravci od jejího vzniku v roce 2007, postupně se propracoval až na post výkonného ředitele. „Po velkých propadech objemů přeprav v souvislostí s pandemií Covid-19 se chceme již v příštím roce vrátit zpět do černých čísel, pokračovat v investicích do obnovy a udržitelnosti kolejových vozidel, držet naší pozice na českém trhu a posilovat roli ČD Cargo v Evropě,“ řekl Tóth.

Podle něj personální změny znamenají i snížení počtu lidí ve vedení firmy. „S kolegy v představenstvu si tedy nyní musíme přerozdělit práci a zároveň udržet i přímé – operativní řízení jednotlivých úseků firmy, mimo usnesení z představenstev. Máme silný tým provozních kolegů, ekonomů i obchodníků. Pokračujeme ve spolupráci,“ dodal Tóth.

Jeho jmenování není překvapivé, už v dubnu 2018 byl jmenován výkonným ředitelem. „Tomáš Tóth se vyprofiloval už dříve jako můj možný nástupce, správný manažer musí brát v úvahu i zastupitelnost. Jsem si jist, že je to pro ČD Cargo v tuto chvíli nejlepší možná varianta,“ řekl Ivan Bednárik.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Josef Král

U odborářů hodnocen kladně.

Martin 11

No jak v březnu pan Tóth osekal posuny v Ove a vůbec nástupy strojvedoucích a vozmistru i když vojáky byly.tak jsme se všichni provozní zaměstnanci počínaje strojmistru a konče dispečerů chystali za hlavu.Pockejme co ukáže čas.

Martin 11

Sorry i když vlaky byly.a neměl je kdo odvézt.

roman

Tak kvůli něho litame jako hadr na koštěti.

Sitgestravel

A proc vlastne odesel ten Nebezky. Nejake soukrome duvody a ze neumi financni rizeni bylo v tiskove zprave. Fakt ma nejake vazne problemy nebo neumi jenom pocitat? Jaku tu je spousta insidru, tak jsem se to nikde nedocetl.

Apollo17

Nebezky neodešel,působí v ČD na jiné pozici.

Pepík

Nechápu proč CD Cargo střídá strojvedoucí po každých 50 km, někdy i dříve. Soukromnik jede z Ostravy do Děčína na jeden zátah, ale Cargo třikrát přepřahá mašinu a sedmkrát střídá strojvedouciho. 😃

Jerry

To víte nebo vestite s koule?

Pepík

Každodenní zkušenost

Bertik

To s tim soukromnikem nebo cargonauty? Obe je pravda

Joo

Ne, má pravdu.

Koro

Aby meli nejakou praci aspon

Kubrt

Nevim, jak je to dnes s firama, ale aspon nákladní elektricke lokomotivy už dnes jezdí „křížem krážem republikou“, ale není to tak dávno, kdy se přeprahalo „ze zelené na zelenou“ v Nymburce a v Třebové, protože depa měla sva, zvykovym právem pridelena, vozebni ramena. Původ to mělo v usekove vozbe (jedno depo mělo přidělenou veskerou – nákladní- vozbu na daném rameni), což přišlo od SŽD, ovšem v měřítku 1:10.

asdfg

Protože dispečeři. Jejich organizace práce je strašná. Nemají představu že než se někde dojde pro mašinu, mašina se oživí, cestou posunu se najede na vlak, nafoukat ho, udělat zkoušku brzdy je tak na hodinu. Oni jsou schopni říct, tak za 20 minut odjedeš, že? Vždycky mi přišlo, že nejvíc práce dispečer shání pro strojvedoucího v třetí třetině směny a vymýšlí co se musí stihnout. Případně logika pošlu rg fíru pro vlak 100km, když mi volný fíra sedí v dané stanici a je na začátku směny. Ono je to celkový protěžování některých provozních jednotek, kde jsou přasčasy jak hrom a pak… Číst vice »

Bubák 2003

Kde to možu podepsat 👍😁……takový “vrcholovci” je jen malý příklad,že…

Josef Král

Kvalitní manažer. Pro dopravce jen dobře.

Partneři

Škoda transportation