Nový úsek D7 u Chlumčan se otevře ještě letos, na mostě v polovičním profilu
Stavba D7 Chlumčany, zkapacitnění (duben 2023). Pramen: ŘSD
Úsek se na západě napojí na právě budovaný dálniční obchvat Loun. Ten by měl být v plném profilu hotov rovněž letos.
všechny takovéto legrácky a stavby jsou nepotřebné a škodlivé.vede to jen k tomu,že auta jezdí zbytečně sem-tam.kdysi to taky nebylo a šlo to.a ještě byly lidi štastnější.pryč s dalnicema a silnicema vůbec.
za kolik běháš maraton s kufrem v ruce ? budeme asi tak stejně staří, proto tykačka… v jeskyních byla sranda k popukání
Ste hlupák pane. To si jako myslíte, že nebýt dálnic, že by se přes města nejezdilo sem-tam?
Jak jsem už psal před pár dny – to je ten úsek kde se maká dlouho do večera a kde se jede běžně i potmě – stroje maj se lny reflektory a maká se po tmě dlouho do večera.
Tohle jsem vážně ještě nikde nikdy nezažil!!!
Moje poklona
Když je dobrý ministr dopravy, jde všechno.
Za mě super nápad, vím, že se to dnes dělá běžně, ale každý km mimo obec se pocita. RSD je treba jen a jen za to co dělá chválit. Bravo pane Matle, bravo.
Nechci Vám kazit radost, ale zrovna v daném úseku nevede stávající I/7 přes žádnou obec
Potvrzuji že v daném úseku vede 1/7 už dříve zásadně upravenou trasou mimo obce – tedy kolem Chlumčan…taky po mostě a v hlubokém zářezu se stoupacim pruhem.
To ale nesplňuje údajně současné normy a tak se to staví znova o několik metrů vedle a už v profilu 2*2 = delší hluboký zářez a atip pádem míň prudký stoupání do kopce…
Tuto cestu přesně neznám, ale i tak je to dobrá zpráva, že otevře další úsek dálnic na víc.
Nepotřebný úsek. Chlumčany měly obchvat i na stávající I/7. Intenzity v pohodě. Když nad tímhle jásáte, tak se pak nedivte že budete chodit do penze v 75…
Ty jsi nepotrebnej.
Velmi potřebný úsek, sjedete z jednoho kusu dálnice a po pár kilometrech další šikana na nájezd na dálnici. Ovšem hlavní problém je ten starý most přes údolí. Proč je tam asi léta ta 60? No protože buďme rádi ,že stojí… Nejvíc chybí obchvat Slaného ve 2+2.
Vcera dalsi smrtak na obchvatu Slanyho…
Tihle #nepotrebnyusek tu snad mají někde hnízdo nebo co. Ovšem oceňuji invenci – penze v 75 tu ještě nebyla.
Je vidět, že jste tuto trasu moc často nepodnikal.
Klobouk dolu. Jezdim okolo pomerne casto a maka se tam porad vcetne nedel. Takhle at to funguje vsude…
Metrostav je holt trochu jiná kategorie pracantů než Colas nebo M-Silnice.
Liší se v úplatku?
Asi chteji napravit tu reputaci, aby po skonceni zakazu ucasti ve verejnych zakazkach zase neco shrabli.
Ale je fakt, ze rozdil v nasazeni v tech navazujicich usecich je viditelny, na obchvatu Loun neni poradne videt zadnej pokrok, vsechno se tam tahne a tady se viditelne neco deje. Skoda, ze to neni standard, myslim tu praci, ne ty zalezitosti okolo.
Taky jsem už psal -na obchvatu Loun jsem od odzimu je neviděl ani „nohu“, ani „kolo“ = jedná se o celkovou přestavbu původního dvoupruhu, nyní se jezdí v tom nové přistaveném dvoupruhu. Fun fact je že ten velmi hluboké zářez tam byl už z devadesátém na 2*2 ikdyž se to tehdy stavělo v polovičním profilu – i tak to těm mamlasum trvalo tak dlouho jako by ten zářez kopali sami v té opuce..
Metrostaváci makají obvykle aspoň 12 hodin denně a 6 dní v týdnu. Vědí, že čím dřív to budou mít hotové, tím rychleji si vydělají a můžou jít jinam.
Colas je schopen opustit celé staveniště i na několik týdnů (rekonstrukce tramvajové trati Proseč-Vratislavice) a M-Silnice pracovat jen po-pá po 8 hodinách, z toho hodinu se vždy rozkoukávají a hodinu uklízejí, aby po zbytek týdne nechali desetitisíce lidí kodrcat se přes prázdné staveniště na semafory (rekonstrukce I/14 Valteřice-Vrchlabí).
No vidíte, a pod jiným článkem si paní z Blanska stěžuje, že Metrostav TBR provádí práce na mostě i o víkendu. Holt, jiný kraj, jiný mrav.