Nový úsek D7 u Chlumčan se otevře ještě letos, na mostě v polovičním profilu

Stavba D7 Chlumčany, zkapacitnění (duben 2023). Pramen: ŘSDStavba D7 Chlumčany, zkapacitnění (duben 2023). Pramen: ŘSD

Úsek se na západě napojí na právě budovaný dálniční obchvat Loun. Ten by měl být v plném profilu hotov rovněž letos. 

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zbyněk

všechny takovéto legrácky a stavby jsou nepotřebné a škodlivé.vede to jen k tomu,že auta jezdí zbytečně sem-tam.kdysi to taky nebylo a šlo to.a ještě byly lidi štastnější.pryč s dalnicema a silnicema vůbec.

Zbyňda

za kolik běháš maraton s kufrem v ruce ? budeme asi tak stejně staří, proto tykačka… v jeskyních byla sranda k popukání

Pavlos

Ste hlupák pane. To si jako myslíte, že nebýt dálnic, že by se přes města nejezdilo sem-tam?

Surio Mario Martinez Suarez

Jak jsem už psal před pár dny – to je ten úsek kde se maká dlouho do večera a kde se jede běžně i potmě – stroje maj se lny reflektory a maká se po tmě dlouho do večera.
Tohle jsem vážně ještě nikde nikdy nezažil!!!
Moje poklona

Jindra CV

Když je dobrý ministr dopravy, jde všechno.

Vladimir

Za mě super nápad, vím, že se to dnes dělá běžně, ale každý km mimo obec se pocita. RSD je treba jen a jen za to co dělá chválit. Bravo pane Matle, bravo.

Radek Vizi

Nechci Vám kazit radost, ale zrovna v daném úseku nevede stávající I/7 přes žádnou obec

Surio Mario Martinez Suarez

Potvrzuji že v daném úseku vede 1/7 už dříve zásadně upravenou trasou mimo obce – tedy kolem Chlumčan…taky po mostě a v hlubokém zářezu se stoupacim pruhem.
To ale nesplňuje údajně současné normy a tak se to staví znova o několik metrů vedle a už v profilu 2*2 = delší hluboký zářez a atip pádem míň prudký stoupání do kopce…

Vladimir

Tuto cestu přesně neznám, ale i tak je to dobrá zpráva, že otevře další úsek dálnic na víc.

Cemmnet

Nepotřebný úsek. Chlumčany měly obchvat i na stávající I/7. Intenzity v pohodě. Když nad tímhle jásáte, tak se pak nedivte že budete chodit do penze v 75…

Zkapacitneni

Ty jsi nepotrebnej.

Luboš Beneš

Velmi potřebný úsek, sjedete z jednoho kusu dálnice a po pár kilometrech další šikana na nájezd na dálnici. Ovšem hlavní problém je ten starý most přes údolí. Proč je tam asi léta ta 60? No protože buďme rádi ,že stojí… Nejvíc chybí obchvat Slaného ve 2+2.

Novák Jan

Vcera dalsi smrtak na obchvatu Slanyho…

Swariner

Tihle #nepotrebnyusek tu snad mají někde hnízdo nebo co. Ovšem oceňuji invenci – penze v 75 tu ještě nebyla.

Tchequie Cz

Je vidět, že jste tuto trasu moc často nepodnikal.

Novák Jan

Klobouk dolu. Jezdim okolo pomerne casto a maka se tam porad vcetne nedel. Takhle at to funguje vsude…

Jiřik

Metrostav je holt trochu jiná kategorie pracantů než Colas nebo M-Silnice.

Luboš Beneš

Liší se v úplatku?

Josef

Asi chteji napravit tu reputaci, aby po skonceni zakazu ucasti ve verejnych zakazkach zase neco shrabli.

Josef

Ale je fakt, ze rozdil v nasazeni v tech navazujicich usecich je viditelny, na obchvatu Loun neni poradne videt zadnej pokrok, vsechno se tam tahne a tady se viditelne neco deje. Skoda, ze to neni standard, myslim tu praci, ne ty zalezitosti okolo.

Surio Mario Martinez Suarez

Taky jsem už psal -na obchvatu Loun jsem od odzimu je neviděl ani „nohu“, ani „kolo“ = jedná se o celkovou přestavbu původního dvoupruhu, nyní se jezdí v tom nové přistaveném dvoupruhu. Fun fact je že ten velmi hluboké zářez tam byl už z devadesátém na 2*2 ikdyž se to tehdy stavělo v polovičním profilu – i tak to těm mamlasum trvalo tak dlouho jako by ten zářez kopali sami v té opuce..

Jiřik

Metrostaváci makají obvykle aspoň 12 hodin denně a 6 dní v týdnu. Vědí, že čím dřív to budou mít hotové, tím rychleji si vydělají a můžou jít jinam.
Colas je schopen opustit celé staveniště i na několik týdnů (rekonstrukce tramvajové trati Proseč-Vratislavice) a M-Silnice pracovat jen po-pá po 8 hodinách, z toho hodinu se vždy rozkoukávají a hodinu uklízejí, aby po zbytek týdne nechali desetitisíce lidí kodrcat se přes prázdné staveniště na semafory (rekonstrukce I/14 Valteřice-Vrchlabí).

Slávek

No vidíte, a pod jiným článkem si paní z Blanska stěžuje, že Metrostav TBR provádí práce na mostě i o víkendu. Holt, jiný kraj, jiný mrav.