Nový šéf DPP: Chceme rozšířit síť trolejbusů a zavést elektrobusy

Tramvaj T3 v zastávce Hlavní nádraží. Autor: Zdopravy.cz/Jan SůraTramvaj T3 v zastávce Hlavní nádraží. Autor: Zdopravy.cz/Jan Sůra

Bankéř Petr Witowski stojí v čele pražského dopravního podniku teprve měsíc, v prioritách má ale jasno. Vedle důkladné revize smluv

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
DRABADURA

Hlavně proboha, aby byly soupravy na trase D plně kompatibilní s trasami A, B a C. To znamená délka nástupiště, délka soupravy a další, protože jsem někde četl, že nějaký „inteligent“ navrhuje jinou délku nástupiště a jiný počet vagonů v soupravě na nové trase D – no to by byl konec možného budoucího sjednocení systémů na všech trasách a z toho plynoucí úspory na údržbě, opravách a dalším.

A.R.

Fajn, takže s těmi pochybnými experimenty s průběžně dobíjenými trolejbusy budou pokračovat dál.

Ondra

Má pravdu: „z klimatizovaného auta do neklimatizované tramvaje nikoho nedostanete“. Ještě dlouho se budou muset napravovat chyby vedení Prahy za ODS Béma a spol.

Tomas

O tom si můžete povídat s panem Machem níže. Odpor proti klimatizaci vycházel zejména zevnitř DP od těch „dopraváků s praxí“…

Daniel Mach

Bankéř v čele dopravního podniku! Proč se některé chyby opakují a zodpovědní se nepoučí? Stačilo si ho najmout na kontrolu smluv, ale i u toho se dá domluvit s kýmkoli a nemusí to být bankéř. Ale protože je to bankéř, docela zajímavá bude určitě manažerská smlouva a nějaký ten padáček na odchodnou. No uvidíme za rok, až se bude poroučet. Dát do čela dopravního podniku dopraváka s praxí, to by bylo asi pod úroveň hlavního města 🙁

MHD

Takže ne nesouhlas s koncepcí, ale předsudky vůči osobně a předchozí profesi.
Vím o jednom bankéři, co dělal generálního ředitele v ČD a tu firmu výrazně pozvedl, že z toho těží dodnes. ( donutil MD k pravidelným platbám a ne system z ruky do huby, jednotná korporátní identita, vstup na burzu, nákup Railjetů,…)

jkjk

DPP má obrat 18 mld. Kč, patří mezi největší zaměstnavatele v Praze, tedy si manažera v čele zaslouží.

VRT

Dopravák s praxí. No to by nám ještě chybělo.

železničář v důchodu

Však oni tam ve vedení firmy i dopraváci s praxí ve skutečnosti jsou – jen o nich není tento text.

VRT

Jistě na pozicích provozních ředitelů to je naopak žádoucí.