Nový přivaděč z Děčína k D8 získal první souhlas úřadů, trasa přesto není jasná
Opravený Nový most v Děčíně. Foto: ŘSD
ŘSD nyní chystá studii, která vybere nejlepší ze tří variant trasy.
ŘSD nyní chystá studii, která vybere nejlepší ze tří variant trasy.
Kamiony na koleje a je po problému, nic se stavět nemusí. A zmodernizovat Kozí dráhu, aby jí mohli obyvatelé v okolí využít
A něco reálného tam nemáte?
Kamiony na koleje…, Zařídíte to už od odpoledne, nebo se s tím budete babrat až do pondělí?
A kdy se začnou ty koleje zalívat asfaltem, aby se tama dalo jezdit ?
To určitě, vesnicí jim vede autobus a ty je poženeš za vesnici na zastávku uhelný dráhy.
Problém je, že už se postavilo – dálnice D8 namísto dálkové tratě pro vlaky, která by přidala rychlost a kapacitu jim, a pomohla přimět lidi k přesunu části dopravy ze staré silnice na koleje, jak se pořád jen teoreticky hlásá… Teď už pouze sklízíme další auta a „potřebu“ je vymístit z lidských sídel, „nejlépe“ do přírody.
Staví se to, co lidé a ekonomika požadují.
Tak tohle opravdu upřímně pobavilo:-)
Jsem rád, že se bavíte. Na tom, že je to pravda, ale nic změnit nemůžete.
Pravda to opravdu není. Nebo si myslíte, že v této zemi je důležitější postavit zvedací most v Lužci nad Vltavou a opravit trať Mšeno – Mělník než udělat rychlejší železniční spojení Praha – Liberec? (jen pár příkladů)
Opravdu budeme porovnávat systémové/síťové požadavky vůči jednotlivostem? Pan Frantisek psal obecně, já odpověděl taky obecně, a vy to překrucujte na vybrané jednotlivosti.
Realita je taková, že ekonomika i lidé prostě chtějí především rychlou a vysokokapacitní silniční přepravu, a proto se taková řeší prioritně.
Proč musí být zrovna silniční?
Hm, to zkoušíte jako provokaci nebo pokus o vtip?
Myslím, že tohle vám opravdu není třeba vysvětlovat, zaznělo to tu koneckonců asi jen stotisíckrát. Že to nechcete přijmout jako fakt, na tom faktu nic nemění.
Ani jedno.
Pak vaší reakci už vůbec nerozumím. Na některé věci zkrátka nejsem dost chytrý.
Zajeďte si někdy třeba do Švýcarska.
Jo, tam v hustě osídlených částech mají dálnice i kočkopsi na dobré úrovni.
Jakože že z ní konečně bude cyklostezka?
Kozí dráhu by bylo nejoptimálnější přestavět na cyklostezku, páč: a) Přilehlé obce nejlépe obslouží příměstské autobusy co jedou přímo přes ně. b) Nákladní vlaky stejně pojedou spodem pod dráty po koridoru a v okolí tratě není průmysl, který by se dal smysluplně obsluhovat vlaky. c) Sezónní vlaky kvůli turistům mohou být zbytečně drahé a potřebám vyhoví a) a d). d) Pro takové těleso je nejlepší využitím přestavbu na cyklostezku. Umožní to obyvatelům „zelenou“ mobilitu a pomůže to i cestovnímu ruchu. V ČR samostatné cyklostezky moc nejsou a jednou z výjimek je Labská. Z pohledu Děčína tak může jít o rozšíření… Číst vice »