Nový most poškodil špatně naložený bagr. Dopravu u Olbramovic omezuje oprava

Poškozený most na obchvat Olbramovic. Pramen: ŘSDPoškozený most na obchvat Olbramovic. Pramen: ŘSD

S omezením provozu na I/3 se musejí řidiči vyrovnat i o kus dál na jih, kde ŘSD opravuje průtah Miličínem.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honza R.

Zlý, zlý most, takhle ubližovat bagru… 😉
(aneb ukázkově chybně napsaný titulek)

medvěd

Supr …. mráz spojí, apríl povolí ! Nestálo by se zamyslet, proč na hlavní silnici se staví tak mosty s tak malou světlou výškou ? Kdyby byl o metr výš, tak by se to nemuselo opravovat……

bkv

A když bude mít příště blbě naložený větší bagr, tak zase bude chtít přidat metr světlé výšky?

Honza P.

Celý obchvat je vybudovaný velmi špatně. Kdo tam jezdí pravidelně, musím si toho všimnout. Rozvlněná vozovka, začínající díry, hrubý a drolící se povrch, nerovné čáry značení… Neví tady někdo, zda to bude stát reklamovat? A pak by mě zajímalo, proč se občas (docela často, na obchvatu Olbramovic je to skoro všude) děje, že nalitý asfalt je plný skvrn? Není tu nějaký stavař, co by věděl, proč to tak je a zda je to chyba? Člověk pak čeká nerovnosti a díry… Přijde mi, že dřív se to tak nedělo, ten povrch byl krásně „jednobarevný“ a v zahraničí to taky tak „flekaté“… Číst vice »

martin

některá stavby vysoutěžené cenou, vypadají jako tahle. ten povrch je ostudou firmy, divím se, že to u nové stavby někdo převzal. je to na výměnu obrusné vrstvy a pochybuju,že to v některých místech bude stačit na vyrovnání.

JardaP

Dotaz na znalé v oboru. Proč se to opravuje až po 3/4 roku?

Karel

Než se vyjádří statik, stavař, a projektant. Než se vypracuje projekt, a než chytré hlavy vymyslí postup opravy, tak to chvilku trvá. , A to to bylo asi v nějakém zkráceném řízení v rámci záruky, jinak by rok trvalo výběrové řízení na zhotovitele. Než se vyšetří nehoda, než se projekt nacení, a než se dohodne s pojišťovnou kdo to všechno zaplatí, tak to je ještě strašně rychlé

JardaP

Díky za objasnění. No to je masakr! Duch c&k byrokracie na druhou.

noerf

Do kdy bude trvat oprava Miličína? Pokud budou opravovat i úsek mezi dvěma opravovanými úseky, tak nechápu, proč ty původní neprotáhly, aby se objíždka mohla realizovat přes přilehlé parkoviště.

Emil

Miličín do 30.11

Jan

Doufám že celou opravnou akci zacvaká povinné ručení pana řidiče…

Azkaban

Ono by tam chtelo opravit i na několika místech vozovku. Nic moc kvalita po roce od otevření teda

Martin Hanzal

Profesionál…

Trumway

„Řidič nákladního vozidla měl špatně uložen bagr na valníku a hrubě nepřesně odhadl výšku soupravy“

V čem spočívalo to špatné uložení? Předpokládám, že asi nebylo možností jak ten bagr uložit, ale mohlo se za účelem snížení výšky maximálně rameno rozložit a položit. Dle mého názoru není na vině špatné uložení, ale to, že si řidič nezjistil skutečnou výšku a neřídil se podle toho. Když někdo jen odhaduje pak to takhle dopadá.

Karel

Samozřejmě je to jednoznačně chyba řidiče, ale pokud je zvyklý že mu to nakládají strojníci kteří ví co mají dělat ( jak píšete správně položit rameno) a pak mu to nakládá někdo méně zkušený a on si to nezkontroloval, průser je na světě . Nebo po naložení se s strojníkem zakecal a zapomněl na to. Blbí je že stát se to může hned a to i velice zkušeným a zodpovědným řidičům. A nebo byl jen naprostý debil. I to je samozřejmě možné.

Trumway

Tak tak. Ono to položení ramene má výhodu nejen v nižší výšce, ale také se sníží těžiště, které je pak při jízdě poznat.

Karel

Jako ano ale, … pokud má bagr na podvalu s ramenem v pracovní poloze výšku do 4m ( i s tím podvalem na kterém stojí) pak je tak malý že jeho váha je zanedbatelná. A už taková 12 je dost velká že rameno musí být položené aby se na standardním podvalu vlezl do 4m

martin

nemusí se vlezt do 4m , existujou povolení a zkušení přepravci, kterým se to nestane. tohle je většinou u neznalých, kteří jednoho dne dostali nápad,že budou vozit stroje a stanou se milionáři. v fb skupinách s touto tematikou se jich ročně pár vyrojí…