Nový grafikon v Plzeňském kraji: Velká změna přijde až v pololetí
RegioPanter pro Plzeňský kraj. Foto: České dráhy
Spěšné vlaky na lince mezi Plzní a Karlovými Vary budou jezdit každé dvě hodiny
Spěšné vlaky na lince mezi Plzní a Karlovými Vary budou jezdit každé dvě hodiny
co osobáky beroun plzeň? bude stále sysel s dobytčákem a ho*na dírou na koleje nebo něco trochu víc odpovídajícího roku 2021?
Roku 2021 vyjedou slibované pantery, bohužel budou ráno plné úplně stejně
Kdy se asi plánuje, že by nové Pantery vyjely na OS Plzeň-Beroun? Už někdy v průběhu r. 2021 anebo až za rok, od prosince 2021?
Nejspíš prosinec a ne jen Plzeň Beroun,ale i Klatovy Plzeň Beroun,celou tuhle trasu
Opsali jste to i s chybami…
Na trati 191 bude projíždět Velký Bor i spoj v 18.50.
Navíc by se hodilo uvést, že je to z důvodu obnovení přestupní vazby z Os od Sušice a naopak.
Ve směru z Plzně jede navíc v této posunuté poloze pouze o víkendu i Os s odjezdem v 8.03.
Z důvodu (byla obnovena vazba a toto je důsledek) anebo za účelem (bez toho by to nešlo)?
chybí vám tam u trati 190 i úsek Horažďovice předměstí – Strakonice, kde Os/Sp jsou v objednávce jen Plzeňského kraje
A ještě by se hodil spoj Rokycany Mirošov město v 11:40 z Rokycan, což by bylo fajn ,mezi 10:34-12:34 nejede nic a ten v 11:40 by byl také využíván,od Spěšného vlaku Z Klatov/Plzeň.
Jede autobus 😉
Já vím,ale vlak je to přes perón, autobus pro staré lidi docela dálka
Je to opravdu kousíček 😉 navíc autobus jede dále, duplikace by nedávala smysl.
Spíš by se hodil OS 13:34 i v So a Ne. Na výlet s kolem do Brd by byl ideální, takhle po obědě. 12:34 se nestíhá, 14:34 je docela pozdě.
Pravda to samé si říkám,ale hold plzeňský kraj neobjedna,to samé jako Trať Klatovy Horažďovice kde po 8 večerní nic nejede, protože prostě plzeňský kraj neobjedná
Divím se, že když se článek hemží u jednotlivých tratí informacemi typu „na trati X jede vlak Y o dvě minuty dříve“ , proč autor vůbec ani slůvkem nezmíní trať 180, v kraji jednu z nejvytíženějších, kde naopak k podstatné i když na první pohled trochu skryté změně dochází. Ta změna spočívá ve zkrácení jízdních dob téměř všech vlaků – u expresů o 1, resp. 2 minuty, u osobních vlaků zpravidla o 2 – 4 minuty, u 7429 dokonce o 17 minut (nebude muset být předjížděný expresem). V praxi se tak plně projevuje dokončení dvoukolejky v Plzni umožňující zrychlení a… Číst vice »
Autor totiž jen vykostil tiskovou zprávu ČD: http://www.ceskedrahy.cz/tiskove-centrum/tiskove-zpravy/-31720/
Škoda, že nejezdí spoje Bor Svojšín,Mohli udělat alespoň 4 x tam a zpět spoj vedený Sharkem Bor-Plzeň, cestující by se našli….
Na trati Svojšín – Bor bude stejně jako letos jezdit turistický spěšný vlak GWTR na trase Plzeň – Bělá nad Radbuzou, a to každou letní sobotu.
Vím,ale to není pro místní,ale pro Plzeňský a dle mého by spoj Bor Plzeň byl využíván. Mohl by jezdí v 6:30 cirka z Bora okolo 7 ve stříbře, no byl by plnej k prasknutí
příliš logické a příliš pro lidi …
No nevím… podle plánu dopravní obslužnosti v úseku Bor-Svojšín před zrušením jezdilo průměrně 67 lidí za den. Přímý spoj by možná pár lidí přilákal, ale stejně by to nejspíš od Svojšína vozilo vzduch
Před zrušením, to je myšleno v době kdy tam jezdily nějaké 3 vlaky denně, totiž jen od čtvrtka do neděle? Tak tomu se nedivím. Myslím že přímé regio každé 2 hodiny z Boru do Plzně by bylo o něčem jiném.
Na krajích (asi obou) jsou fakt vtipný… ty spěšáky do Varů už mohly jezdit dávno. Tvrdit, že tyto vlaky jsou podmíněny nasazením panterů je úchylárna. Normálně plechovka a tradá. Na to pantera netřeba.
A jako myslíte si že do vlaků vedených plechovkou a dvěma béčky někoho nalákáte ?
lidi potřebují zajistit dopravu z bodu A do bodu B… a bude jim úplně jedno, že ty moderní plechovky budou pro poruchu každoou chvilku nahrazený plechovkou s dvěma béčky
650 na P1 umřel snad jednou za celou dobu.
Si piště, že ne. Cestující jsou na kvalitu souprav právem čím dál háklivější.
mohli tam nasadit (pod dráty) 810 + ve špičce přidat vagón a je to, co? 😀
Možná že časové polohy s moderními soupravami (= horní rychlostníky + kratší pobyty vlivem nízkopodlažních vstupů) nejsou vyjezditelné se starými soupravami (= dolní rychlostníky + delší pobyty vlivem vysokopodlažních vstupů).
Plus samozřejmě marketing typu „až s novými soupravami dovedeme toto, podívejte“. 🙂
To, že do Boru vede z Plzně dálnice a jezdí po ní busy, nebo místní obyvatelé Auto, Vám asi moc neřekne.
Spíš je potřeba šetřit…takže nejde o Pantery, ale jde o to oddálit zahájení linky, aby se ušetřilo, protože díky koroně a daňovému balíčku budou kraje finančně mezi půlkami.
Hlavně já v tom spásu moc nevidím, tím, že budou spěšný budou sice trošku rychlejší, ale zase se odříznou ty menší zastávky. Mě osobně překvapuje jakou tomu dávají naději, ale kdyby jel z Plzně do Varů i obyčejnej osobák přes Mariánky, trvalo by to tak o 10 minut dýl a lidí by to odvezlo stejně.
A co osobáky na trati 170 Beroun – Plzeň? Ty měly začít jezdit Pantery a údajně nebudou.
Bodou, ale dle smlouvy, tedy až od 12/21.
„komfortní cestování mezi významnými městy Plzeňského a Karlovarského kraje,““
Zejména „komfortně“ zastavující úplně všude mezi Chebem a KV, resp. skoro všude mezi Stříbrem a Chebem…
„Sp vlaky“ jako řemen. 🙂
A přesto budou mít mezi Plzní a Chebem jízdní dobu jen o 7 – 10 minut delší než expresy.
Trať 191 – odjezdy v sudá:03 jsou z Plzně JIŽNÍHO PŘEDMĚSTÍ, v sudá:03 z Plzně hlavního nádraží jedou rychlíky, které v Jetenovicích a Velkém Boru nezastavují …
Kdy budou na sebe konečně navazovat osobáky P1 a P11 v Horažďovicích předměstí a nebudou si úplně debilně ujíždět o 4 minuty v obou směrech? Kdo tohle vymyslel? Že by snaha, jak řešit brutální snížení kapacity Os P1 (téměř na třetinu) poté, co tam začali panteři jezdit (a zdvojování nebo ztrojování je zřejmě pro Plzeňský kraj sprosté slovo, nebo spíš jich na to není dost)? A prosím neargumentovat s možností využít rychlíky, ty zaprvé nestaví všude kde osobáky a navíc mnohem radši pojedu panterem, který je aspoň velkoprostorový, než starými béčky, ještě k tomu dost přeplněnými, což linka R11 bývá… Číst vice »
Nově bude přípoj fungovat 1x za 4 hodiny, některé Os budou projíždět zastávky Jetenovice a Velký Bor. Druhá z těchto zastávek má být v budoucnu zrušena úplně.
Zastávka Jetenovice do budoucna zůstane v provozu pro vybrané vlaky.
A jo, teď na to koukám, to je fakt, teď to chce ale ještě ty zbylé spoje.
Taky je otázka, jestli je to opravdu mysleno jako přípoj, tj. že na sebe budou v případě potřeby čekat, nebo jestli to není jen náhoda, která vznikla právě projížděním těchto dvou zastávek.
Je to záměrný přípoj, a kvůli tomu se ty zastávky projíždí.
A až bude zpoždění, tak si stejně ujedou? Co třeba zrychlit vlak mezi stanicemi?
jojo, tuto se POVEDlo :), když jsem psal s dotazem návaznosti na poved, odpověď jsem nedostal, ale prý je kvůli návaznosti v KT na R
Tak by to snad mohlo jít vyřešit uspíšením odjezdů Os P1 z Plzně o 6 minut a naopak opožděním odjezdů o 6 minut z Horažďovic? Možná by si pak lidi o 6 minut více počkali v Nezvěsticích na přípoj směr Příkosice, ale to mi přijde pořád lepší, než v Horažďovicích takto nesmyslně ujíždět.
Nešlo, bo R11.
nešlo, toto půjde, až budou dvě koleje z Plzně do Nepomuku, nyní s ohledem na R11 a křižování to nejde…
jinak jsou lidi, co jezdí z Nepomuku od Plzně raději panterem (prej kůli wajfaj)
ovce v gulagu z wifinou