Nový grafikon RegioJetu přehledně: Rychlíky s kávou v 1. třídě zdarma a návrat na trasu Bratislava – Žilina
Vlak RegioJetu, ilustrační foto. Pramen: RegioJet
Vlakový dopravce RegioJet dnes v tiskové zprávě zveřejnil některé podrobnosti k nadcházejícímu jízdnímu řádu a svému blížícímu se nástupu na
A co bude jezdit na lince Bratislava-Žilina?
To, co na lince Praha – Bratislava.
Jak to bude na Slovensku se slevou pro seniory? Bude ji Žlutý uznávat ?
Otevřete si na webu RJ rezervační stránku a zkuste si to nasimulovat. Senioři tam mají trochu nižší cenu, ale ne o moc. Mně to na trase Bratislava – Žilina ukázalo rozdíl oproti plně platícímu 20 Kč.
Oceňuji u autora článku respektování slovenskych názvů stanic, jejich skloňování, použití rytmického krácení . V tomto pokrok.
Přeci jenom se rozmohl nešvar, kdy se nohoda stane v „ulici Ječná“ a ne v „Ječné ulici“. Na svěřeneckofondovém servru ustálený zvyk, lupa nelupa.
Takže za mne palec nahoru.
Bohužel, RJ používá názvy svoje vlastní. Takže pro Bratislavu má stále prvorepublikový název Bratislava hl.n. Mně je to teda fuk, ale být Slovákem, tak mi to vadí.
Jsem Slovák původem z Bratislavy a na hlavním nádraží pamatuji ještě světelný nápis „Bratislava hl. n.“ . A ještě mnoho let po změně PSP jezdily tramvaje na konečnou Bratislava hl. n.. Stejně tak je dodnes na Slovensku hafo Nádražných ulíc a Prednádraží, takže bych, naopak, návrat k tomu nádražiu uvítal.
Nedávno jsem vyslechl na zastávce debat ajznboňáků (modrých) čekajících na značně zpožděný Os do Přerova o tom, jak oni nešťastní budou od nového JŘ jezdit na výlet do toho Brna, jak je to hrozné, co se děje, že se blíží konec železnice (asi modré – což mají pravdu, pokud se tam nic zásadního nezmění), a zda to bude lepší přes Olomouc, nebo Břeclav, protože RJ jet napřímo z Přerova nemohou (nevím, jestli z loajality k firmě, nebo protože se tam platí světe div se jízdné). Takže ona zase spousta takovýchto „cestujících“ odpadne, takže nějaké místo tam zbude… Důležité je, že… Číst vice »
Já jsem zase mnohokrát vyslechl debatu busfáry a stevardky na pražském Čerňáku, kde končila žlutá linka z Liberce. V životě bych nevěřil, že může být děvče tak vulgární. Kam se hrabou posunovači. Mnoho cestujících a zejména jeden legrační pán z Ostravy museli pravidelně dostávat škytavku a afty v dutině ústní.
Opravdu se opravuje, jen to sviští? Kde? Nejde spíš jen o údržbu a odstranění nejhorších průšvihů?
No richtig, že jde o odstraňování těch průserů, ale je to na této štrece něco nevídaného. Roky se tam na nic nesáhlo, zřejmě s vidinou brzké kopletní přestavby. Ta se ale spíše vzdaluje, než přibližuje, navíc zde má jezdit RJ, takže se pustili alespoň do oprav. Je od letoška nová kolej mezi Kojetínem a Chropyní, část mezi Chropyní a Věžkami (proč to neudělali celé, nechápu…). Vrátila se tak rychlost 100 km/h (dosud byla dlouhou dobu jen 80), ale s omezeními na 80 na mostě přes Moravu (bylo tam 30 km/h) a v místech nechráněných přejezdů. 80 zůstala i n tom… Číst vice »
u nás sa tiež komplexne opravila trať Ba-Komárno tesne predtým, ako tam nastúpila žltá zmija… nechápem prečo sa do poriadku dáva len to kam sa naserú súkromníci
Daj si tabletku, kapitáň. Tá trať sa nedávala do poriadku pre RegioJet ale pre omnoho horšieho súkromníka, čo na svojich vlakoch ani len okienka nemá!
Zajímavé je, jak se v článku z vedlejších tratí v UK dělají páteřní tratě. Především 073 a 132.
Lituji Trondo, beze mě. Ačkoliv, vezmeme-li v potaz legendární „stmelování kolektivu“ v pěti lidech na jednom pokoji při noclehu a slečnu na ilustračním fotu, no…to bych Radimovi možná odpustil i jeho držgrešlovství.
Zdravím. Pro cestující za Ostravou čeká prudké zhoršení. Zrušil již druhý ranní vlak a ještě i jeden večerní. Takže třeba z Těšína či Třince první vlak v Praze v 10:07 a neděli 11:07. Zpět nutno použít místo vlak v 19:50 již v 17:50. Přípoj ve 23:07 ze Svinova jen po Havířov. Tedy za Ostravou kdo jezdí regiojetem je to tristní…. Zajímavá situace je opět v Opavě. Dnes odjíždí dva dálkové vlaky v cca 4:00 a 4:30. Dojezd do Prahy cca stejný. Nově se z Opavy pojede v cca 5:30 a 6:00 do Prahy se dorazí zase cca stejně… Člověk by… Číst vice »
Vážený pane Ic540, pokud vím, vyjma neděle vyjíždějí z Opavy spoje ČD všechny zbývající dny ve 4.00 a v 6.00 (a RJ, mám dojem, většinu dní cca okolo půl páté a v některých dnech víkendu jinak). V neděli, pamatuji-li si dobře, jedou ČD jen v 6.00 (a poslední neděli jsem jím jel). Při studiu návrhu nového grafikonu mi přišlo, že spoj ČD ve 4.00 bude zrušen. Tedy považuji za pravděpodobné, že poptávka v obdobném odjezdu není dostatečná. Současně v neděli jezdil RJ v 5.31 (tuto neděli jsem jej viděl odjíždět, když jsem vystoupil ve stejný čas z přípojného autobusu). Je… Číst vice »
Samozřejmě , že poptávka z Opavy není dostatečná – sleduji rezervace od začátku provozu těchto vlaků a do/z Opavy jezdí minimum lidí – většina jsou do nácestných stanic , především ze Svinova ,Olomouce . Jenom jsou s tím trable při závadách vozů, kdyby ty vlaky jezdily do Bohumína, bylo by to podstatně lepší, přestupovalo se vždy ve Svinově, nabídka spojů je více, než dostatečná. Pokud by byla silná poptávka, budiž, ale takto je to zbytečnost.
Pane kolego ale já co se týká Opavy popisuji stav který by snad té Opavě vyhovoval. Kdyby jeden vlak jel ve 4 (byť zrovna Vy jak avizujete se na něj nedostanete) a druhý v 6….
Víc lidí by mělo na výběr…
Stejně jako večer…
Tak pojede jeden v 5:31 a druhý v 6:00 a v Praze budou stejně….
Nic proti Opavě nemám….
Ne že by se na trať nevlezly, ale jelikož jde o trať jednokolejnou, tak by bylo mnohem lepší vést jak v okrajových časech tak během dne větší množství os i sp…
Ty mínusy jsou zřejmě od zapšklých nadražáků. Jinak si to neumím vysvětlit. Koho těší cizí neštěstí zvlášť když náhrada není žádná a případné přestupy bídné………
Ale to i věc dopravce že upřednostnil Opavu.
Bohumín je pak daný soupravami a nutností pobýt někde i v zázemí pro údržbu….
Co je pro mě zklamání, že když jsem se díval na fotky z R8. Sice asi měli málo času, ale. 2 třída – většiny vagónů vypadá jako jejich třída lowcost. Ta vizualizace s kupé, prezentovaná, je pouze jeden vůz. Pokud mohu hádat, tak to ve Švýcarsku, nebo zahraničí jezdilo někde na kratší trasy jako os. Ale tady to jede cca 2:30. A pohoda, pseudo soutěž na nižší cenu… to evidentně neřeší. Je jim to jedno. ČD pokud jsem se díval dobře, mají 6 vozů. Regiojet 5. Tedy mi z toho vyplývá, že méně míst nebo větší sardinka.. Dost podstatný rozdíl..… Číst vice »
Na tom, že bude RJ jezdit s v 2. třídě s vozy, které jsou na dálkových trasách jako lowcost nic není. Rozhodně to není horší, než klasické B. Navíc tam je WiFi a klimatizace. K tomu má být v každé soupravě pouze 2 tyto vozy. Další 2 budou normálně kupé pro 6. A jestli chci mít pohodlí, tak si připlatím za 1. třídu, se kterou sice RJ jezdí jako standard, ale jsou označené jako Amz a navíc je kupoval od SBB. Ceny jsou taky nižší než měly ČD a servis je taky lepší. Nechci tady nějak vychvalovat RJ, ale myslím,… Číst vice »
No pro mě ten namačkaný přecpaný openspace (chřipka expres) je rozhodně horší než modernizované B.. To mám vyzkoušené.. Věc názoru.
Tak si do openspace místenku nekupujte. Jak prosté.
že se do toho jednoho vagónu všichni vlezou..
kokám na rezervační RJ stránka, vlaky jsou furt prázdný, není problém si koupit lístek s místenkou tam, kám vám to vyhovuje. Já jezdám ze zásady 1. třídu, abych měl jistotu místa a alespoň relativího klidu.
Jedná se zřejmě o Amz (což proti Bmz až takový rozdíl není). Sice máte pravdu v tom, že podobné vozy jezdí na jiných linkách jako 2. třída (dokonce sám RJ na komerci s tím jezdí jako „standard“). Musíme ale porovnávat porovnatelné, tedy co tam jezdí nyní a co tam bude jezdit. A podle mě Amz není horší než současné Aee. K nám například na lince R12 jezdí jako první třída něco horšího, než co například nabízí Railjet ve 2. třídě.
Tak minulý týden, zde byla spousta pohoršených komentářů, jak ten správný dopravce má všude hromadu záloh, které v případě poruchy ihned vyjedou. Protože se článek také týkal RJ, tak se můžeme podívat, jak to je s tou rychlostí doopravdy: Mimořádnost v provozu Trať 298 | Třemešná ve Slezsku – Osoblaha (a zpět) V úseku: Třemešná ve Slezsku – Osoblaha Probíhající mimořádnost Pravidlo: Nahrazení náhradní autobusovou dopravou 09. prosince 2019 03:30 10. prosince 2019 23:50 Moravskoslezský kraj Porucha vozidla Obecné opatření v regionální dopravě Všechny vlaky v úseku Třemešná ve Slezsku – Osoblaha a zpět jsou nahrazeny náhradní autobusovou dopravou. Poznámka… Číst vice »
Milý Trondo. Víme, jaký je rozchod na „Osoblažce“ ? Očividně nevíme, proto porovnávaš hrušky s jablkama.
Milý Miki, rozchod s dostatkem záložních vozidel (kterých prý mají ČD dostatek a nic takového se nemůže stát) nemá nic, ale vůbec nic společného.
ČD má 99% výkonů na rozchodu 1435 mm a tam má dostatek záložních strojů. Proč kraj trvá na provozování železniční dopravy na Osoblažce, která má rozchod 760 mm a chybí na ni provozuschopná železniční vozidla, to netuším. Co tuším je, že NAD místo železniční je na této trati krajem akceptována.
Trondo,asi jsi zapomněl to ,co jsem psal minulý týden o tom dámském přirození.Že je to krásná věc,ale nesmí to být chlap.Jak chceš toto srovnávat.
Třemešná – Osoblaha je celkem dost specifická trať a jestli ji obsluhuje jediná(?) poslední lokomotiva, tak ty zálohy asi nebudou… A myslím, že můžeme být rádi, že tam aspoň něco jezdí, a rozebírat ekonomickou návratnost pořízení nových vozidel zde nebudeme…
Specifická je akorát v tom, že tam matka dráha nemá ty slibované záložní vozidla to navzdory tomu, že tam měla jeden dlouhodobý kontrakt a za pár dní jí začne druhý, které jí dorovnaly všechny ztráty, narozdíl od provozování komerčních linek, naprosto bezpečné bezeztrátové podnikání. Takže přesně podle modrých pouček, má dvacet let na to, aby se připravila na otevření trhu a připravila se na to tak, že během 10ti let vyrobila za tří provozních mašin jednu (a někde je ta virtuální hromada záloh), při jistotě 2*10 let. Chápu, že pravda bolí, ale možná by ten dopravce s hromadou záloh měl… Číst vice »
Lidi,nedávejte pořád Trondovi palce dolů.On je potom smutný.
JHMD záložní vozidla má?
A lanovku na Ještěd ruší bez náhrady, Trondo, jakmile trošku foukne vítr.
A ještě mají jednu náhradní,ta co jede dolů
Opět vaše oblíbené téma Osoblaha?? 😆😆
I ten největší laik ví, že tahle trať je natolik specifická, že když se něco pokazí, tak opravdu za „raz dva tři“ to prostě nejde… Opakuji se. A rád. Jste úsměvný…
Ale von má pravdu, předsedo! Přece když mám smlouvu na provozování něčeho, tak to musím provozovat, jak bylo dohodnuto. Ano, je to specifická trať. Ale taky, jak píše Tronda, bez rizika ztráty. Tak co brání ČD, aby byly připraveny? Pokud se jim to nehodí provozovat (může být, že záloha je pro ně třeba drahá a já nevím co), pak ať to nedělají. Ale když to podepsaly, tak ať se chovají podle toho. Příklad: Máte firmu, provozujete ve firmách recepční. Zaměstnanci českého standardu. Ale máte smlouvu s jednou firmou, kde se vyžaduje co já vím švédština. Švéd nabízí, že vám zaplatí… Číst vice »
Minulou neděli rychlík z Ostravy,kolem 21 hodiny v Brně Židenicích 10 narvaných vozû studenty.Doufám,že u soukromého dopravce,těch 10 vozů bude také.Už tak to byl masakr.
No a to ještě dojde k poklesu ceny jízdného atd. atd. Rezervační systém u RJ zatím vypadá v klidu, protože pokud vlaky na R8 budou jezdit co hodinu, tak jízdenku s místenkou si jen málokdo vezme týden dopředu. Prostě cestující přijde na perón a pojede tím prvním vlakem co přijede. Však MHD v mnoha městech má podobnou četnost spojů
10 vozů určitě nebude…Ale budeme si moct koupit Laté nebo medovník 🙂
Na střeše:-)
Bude tam tolik vozů, kolik si MD objednalo, stejně tak jako je tu u jiných R e Ex linek vč. těch u toho správného dopravce. V případě Ex Praha – Púchov jsme se opakovaně dozvídali, že řazení je takové a takové kvůli MD a dopravce s tím nic dělat nemůže.
Když ono je to s kupé vozy velice těžké… Kupé vůz pro osm osob uvažovat raději nebudeme, těch jezdí naštěstí stále a stále méně. Kupé pro šest osob je problém – tam už stačí dvě osoby – jedna na sedadle u okna a druhá na sedadle u uličky, které si dají kopyta na protější sedadlo a na zbylá uprostřed si dají příruční zavazadla. Kupé pak vypadá plné, nehledě na to, že se občas najdou drzouni, co si ho zamknou. Takže v tu chvíli nastupuje moje klička se čtyřhranem ke slovu a následuje umravnění takového drzého osazenstva kupé. Jenže kličku se… Číst vice »
Čemu říkáte masakr? 4 lidi v kupé a zbytek ovcí na chodbičce? Lidi se holt musí naučit jezdit vlakem. Ale tohle RJ umí a studenty je to preferovaný dopravce. Takže to vidím v růžovo-žlutých barvách.
„10 narvaných vozû studenty“ – co to je za slovosled? Odkud se tenhle mor šíří?
Na trase Bohumín-Brno mě vzhledem k cenám jízdného děsí kapacita vlaku. Už teď je to docela masakr (pátek a neděle, ale i minulou středu, kdy jsem si říkal, není špička tak bylo plno)
Osobně předpokládám, že díky ceně i kvalitě půjde počet cestujících nahoru. Předpokládám, že RJ se bude snažit na to „splašit“ nějaké vozy, protože nebude chtít dopustit, aby se o nich říkalo, že „jsou stejní jako ČD, protože vozí lidi na záchodě“. Ale je otázka, kde je seženou.
zatím koukám na předprodej, lístků je zatím dost i na nedeli, pátky a obvyklé „narvané termíny“
Otázkou je, kolik lidí si to bude kupovat dopředu. Přeci jen bych očekával (alespoň ze zkušenosti z trati Olomouc – Brno), že systém místenek moc lidí na těchto linkách nevyužívá.
Já je využívám a tímpádem budu sedět, jako vždy, ve svém rezervovaném místě v kupé 1. třídy i s mladým. Bez místenky jezdím akotár tak na „lokálce“ jet 2 hodinovou štreku a doufat, že si sednu, to není můj styl. To nechť si užijou rybízci.
No, buďte rád. Alespoň zatím máte tu jistotu, že tu místenku získáte. U RJ se mi celkem pravidelně stává, že když si kupuji jízdenku jen pár dnů před odjezdem, tak mám prostě smůlu.
no mi to zatím vždy vyšlo. 😀 asi mám štěstí.
Záleží, kde jezdíte. Já když se chci dostat Brno – Zábřeh, tak přeci jen autobus Brno – Olomouc bývá často problém.
Pokud se na to místo přes zcela zaplněnou uličku vůbec dostanete.
Já vždycky. Mám průraznou postavu!
Naučej se.
Přesně tak. Žádné drama se nekoná. A kdo si není schopen koupit místenku v předstihu tak holt tu chvilku postojí, no. Však to není spoj do Košic.
Pokud budou potřebovat nějaké vozy navíc si pronajmout a přiznejme si, že to docela reálné i je. Tak asi jediný, od koho si vozy pronajmout můžou, jsou ČD. Ty mu ale nabídnou velmi pravděpodobně B249, případně BDs449.
S tím pronájmem to reálné je, ale určitě to nebude od ČD (ČD mu je už ze zásady nepůjčí a navíc by si „koženkama“ opět kazil pověst). Spíše bude lovit zase nějaké vozy v zahraničí. Ještě je možnost, že zkrátí některé komerční spoje, i když to je trochu dvojsečná zbraň.
Otázka jak rychle je bude chtít. Tzn. že na 3 měsíce by mohl ČD odlovit s tím, že během té doby se poshání po pronájmu vozidel vyšší kvality. Z komerčních linek nestáhne podle mne, protože by si tím odstřelil část výnosů.
Otázka je, jestli je pro něj z dlouhodobého hlediska lepší si odstřelit část výnosů, nebo svoji reputaci.
Pokud se nepletu, tak z komerčních linek už stáhnuté vozy jsou.
Já myslel, že RegioJet má v Buzinec Klásu koženku a je na to hrdý.
Zas na druhou stranu odpadnou ty davy cestujících, kteří už dopředu vykřikovali, že do fuj, fuj RJ nevlezou (protože se tam kupuje jízdenka) a pojedou přes Olomouc, ev. Břeclav.
Trondo,to jsou všechno cestující na státní slevy.
Karle, pouze připomínám modrá moudra, která jsme se o nástupu RJ dozvěděli v době tržního rozstřelu.
Modrá moudra jsou kořením těchto diskusí. Občaa je ale překořeněno, to je fakt.
Řešení Trondy.. Jezděte s ČD ve špičku.. Špičky ať si vyřeší někdo jiný..
Tuto neděli směr Brno s příjezdem v 19 se dalo za Vyškovem najít i prázdné kupé. A nemyslím tím jedničku.
S příjezdem ve 21 byl už za Ostravou problém najít prázdnou sedačku a to i vzadu v béčkách.
> Rozšíří se také provoz stávajících dálkových spojů na trasách Praha – Ostravsko – Košice a Praha – Brno – Vídeň/Bratislava, které nově na Ostravsku zamíří také do Bohumína O pár odstavců dál > Pouze večerní spoj s odjezdem z Prahy v 19:50 bude nově místo ve stanici Návsí končit ve stanici Bohumín. Tento spoj tak nebude zajíždět do stanic Ostrava Stodolní, Havířov, Český Těšín, Třinec centrum a Bystřice. Podobně ranní spoj RJ 1000 (všední dny a sobota) a spoj RJ 1004 (neděle) bude mít nově výchozí stanici v Bohumíně s odjezdy v 4:36 (RJ1000) resp. 6:36 hodin (RJ1004). Takže… Číst vice »
Vidíte, jak dobře rozumíte psanému textu. Zdaleka ne každý to tak dneska umí.
Já tam nečtu „pár vlaků“ ale jeden tam a jeden zpět. A v okrajovou dobu. Jo, všecko se musí umět prodat.
> Já tam nečtu „pár vlaků“ ale jeden tam a jeden zpět.
Takže, hm, jeden pár vlaků?
pokud by jste chtěl psát o jednom páru tak uvedete „zkrácením páru vlaků z Návsí.“ a ne „zkrácením pár vlaků z Návsí.“ =) =) =) =)
Pozdě bycha honiti
Jsem na něj zvědavej, už mám s prckem koupený lístky do Ostravy, tak mu uděláme inaugurační jízdu! Trochu mi vadí, že tam má jinak třídy než jak jsem zvyklej z rychlíkůl do Prahy. Třeba časem „přidá“ vůz s Bussines oddíly.
To by musel omezit komerční spoje, jelikož právě vozů Ampz není zase tak moc aby je mohl dát na linku, kde se mu úplně nevyplatí.
Jiří: V roce 2020 má koupit 50 vagónů, tak uvidíte, co to bude.
Mám už trochu bolení hlavy ze soustavného „nemá dost vozů“. Pořizuje a dokupuje vozy dle potřeby. Když začínal měl pár desítek vagonů, aby ujezdil to co měl, nyní má několik set vagonů a určitě bude dál pořizovat další vozy.
Dost vozů nemá ani ČD, protože díky zvýšené poptávce po dopravě na železnici, vytahují co jde z odstavných kolejí, ale bohužel nákup probíhá pomaleji a samozřejmě díky počtu spojů není skoro vůbec poznat.
Má to, co si MDČR objednalo. A business/relax vůz nemá 54 míst k sezení.
Mám písemně přes SMS a E-mail potvrzené Jančurou, že se to do dvou let objeví.
Nevěřím 😂
Kdyby zde šli vkládat obrázky přiložím screen. Mě se taky moc nechce tomu věřit.
Zkuste služby jako https://imgur.com/upload
Snad nebude první třída ve vozech, které na jiných linkách jezdí jako třída druhá (relax).
Pokud se dobře dívám, jako 1. třída bude označen vůz, který jezdí v kategorii „Standard“, předpokládám, že to bude Amz.
Jsou to ty ex SBB vozy s 9 oddíly a stolkem skrz celé kupé. Na stránkách RJ jsou k lince R8 už i fotky vozů. Mrkněte.
Os.ka.rek: první třída bude z vozů, které na komerčních linkách jezdí jako standard. A dvojka bude z vozů lowcost a předělaných lehátkových vozů. Časem možná přibudou vozy Astra.
Ne ne to se bát nemusite, jednička je kupeckovy Am .. tedy kozenkovy standart zadny velkoprostorový relax….
Žádný koženkový standard, ale plyšový Amz ex. SBB s velkým stolkem uprostřed.
Oni vyměnili kůži (koženku) za plyš, nebo to tak bylo vždy (měl jsem za to, že Amz bylo koženkové).
Pardon, má tam být otazník 🙂
Ne jsou už od začátku v plyši, a už na ně i montujou informační systém 🙃
A ještě je ta nová jednička o zpravidla dvě Kč levnější než stará a poctivě koženková dvojka.
+ kafe zdarma a džus a sušenka nad 45 minut jízdy.
No to je skandál, když vozy, které jezdí jinde jako první třída nasazuje skoro denně ten správný dopravce na protivínku jako druhou, tak to překvapivě důvod k pohoršeným komentářům není.
Ty bláho, když člověk čte vaše komentáře tak si není možné nevšimnout, jak velký komplex máte z ČD a jak zapšklý jste. Je mi vás opravdu líto.
Spíš by mě zajímalo, kdy vyjde článek o půlročním nahrazení vlaků autobusem v úseku Most – Osek město, kde soukromí dopravce DLB podle dostupných informací, nedokázal zajistit strojvedoucí?
Fámy jsou strašná věc.
A jaký je tedy přesný důvod?
A kdy vyjde článek o tom, že strojvedoucí nemá státní dopravce? Od 15.12. Do 30.6.2020 je zastaven provoz všech vlaků na lince PID S42 a je nahrazen autobusy, přestože 90% trasy vlaků (Kralupy-Vraňany) je normálně sjízdných. Výluka je jen Vraňany-Lužec. Vlaky na Kralupsku také sem tam nevyjedou z nedostatku personálu národního dopravce.Lze z toho vyvozovat, že ČD raději zajistí provoz na celé lince autobusem, aby ušetřili strojvedoucího? Samozřejmě nelze. P.S.: krok s náhradou vlaků autobusem je logický a zcela ho chápu, nemá smysl kvůli 3 párům vlaků za den „zabít“ strojvůdce na nesmyslné šichtě, jen mne už vadí ty útoky… Číst vice »
Když vy v tom máte lehce guláš.Jakákoliv připomínka k soukromníkovi je útok, kdežto kritika ČD je ve Vašem výkladu asi vždy objektivní a konstruktivní.
Ale od Arnošta je to útok – zcela nepodložená spekulace s nízkou pravděpodobností, že se tak fakt stane. Zatímco pak Robek komentuje reálnou situaci a podotýká, že to chápe.
Bohužel lidé od drah nechtějí vidět, že problémy mohou být u všech dopravců. Mají obrovskou radost z toho, když se něco pokazí u ostatních dopravců a hlasitě na to poukazují. Stačí si projít seznam mimořádností a je vidět kolik problémů způsobí který dopravce.
Jediné co mě překvapuje je, že tady nikdy nečtu výkřiky lidí z ČD Cargo a útoky na jiné nákladní dopravce. Asi ví, že je jedno jakou barvu má jejich mašina, hlavní je, že je co vozit. Koleje jsou jen jedny a nemají žádnou barvu.
Tenhle článek není o DLB. Běžte si spamovat jinam.
Koblha by nebyla?
To musite za panem premierem.