Nový 737 MAX v barvách Smartwings musel kvůli závadě neplánovaně přistát v Abú Dhabí
Boeing 737 MAX 8 letecké společnosti Smartwings s registrací OK-SWJ. Zdroj: Smartwings
Cestující letící z Ománu se dostali do Prahy náhradním letadlem dnes.
Já už jsem se bohužel dostal do bodu, že jakmile citace uvádí Dufkovou, přestanu zbytek informace číst. Což je u tiskové mluvčí trochu problém. Už několik let nám dává najevo, že cokoliv, co řekne SW není relevantní (chápu, že to není její rozhodnutí).
Ač opravdu nemám B737 v lásce, tak tohle je naprosto normální porucha, která nestojí za řeč, ty zásadní problémy jsou někde úplně jinde.
Kde jinde ??
Tvl zase Max – ale lidi se nepoučí a budou tím furt lítat, takže si to zákazníky bohužel vždycky najde.
Doporucuju se podivat treba na avherald 🙂 zjistite, ze bezne provozni problemy se deji vsem typum letadel, a to vcetne dokonalych A320 🙂
Nebudu sledovat nic o tom, proč je nutné, aby letadla byla poruchová.
Bezpečnostních přistání kvůli technické závadě je denně několik a týká se to absolutně všech typů (je to jen technika a ta závady má). Není to nic závadného, naopak je to správně.
Tohle je zajímavé jen lokálně, protože to je éro s OK imatrikulací.
Poruchy letadel jsou podle vás správné??? Tak mnoho štěstí při létání. Snad se vám to povede a budete mít ten správný let.
Me by zajímalo jak se podle #boba dá tomu letadlu v případě letu vyhnout. Pokud mám zájezd od CK tak téměř nemožné. Nebo spíš špatně budu hledat dovolenou dle letadla. A mimo co tam to bude jednodušší ale nejsem si jak je to s garancí konkrétního letu.🙃🙃
Ještě se mi nestalo, že bych letěl něčím jiným, než bylo uvedeno na letence.
A pritom je to celkem bezne.
Ano, zase MAX! Četnost problémů MAXů a čehokoliv jiného? Kromě A320 existují i Embraery….atd…já osobně mám odlitano hodně, ale do tohoto bych nesednul…m
Tak si tak nějak shrnme statistiku problému letadel (těch známých) za tento rok: A320 – problém s ovládáním letadel (saudia) DH8D – problém s tlakováním CRJ2 – „vsechno se pos**lo“ CRJ9 – „kouř“ A319 – indikace otevřených dveří A321 – problém s elektrikou 738 – vypadly oxygen masky 330 – motor nereagoval na ovládání 321 – problémy s kompresorem (bleed-air) 330 – kouř v kokpitu 752 – ztráta tlaku 787 – ztráta tlaku 320 – kouř v kokpitu 330 – přídový podvozek nezatáčel 320 – nešlo zasunout přídovy podvozek 767 – problémy s motorem 738 – ztráta tlaku 320 –… Číst vice »
A už jste šel žalovat i paní učitelce, že někdo nechce letěl maxem? Nebo proč, když někdo napíše, že nechce letěl letadlem vaší oblíbené firmy, tak to musíte neustále rozporovat a psát nějaké nesmysly, které nikoho nezajímají? Tomasi, tomasi, kdy už dostaneš rozum a začneš vést normální diskuzi.
Ne, tohle není pravda. Četnost problémů všech typů je taková, že každý den se něco stane. A 737 jsou v tomhle směru (každodenní provoz) opravdu spolehlivé stroje.
Jiná věc jsou „populární“ výrobní vady Maxu a ty jsou bezpochyby průšvih, ale tohle s tím nijak nesouvisí.
Jinak samozřejmě volbu nesednout respektují, ale nepočítejte s tím, že se vám něco podobného (bezpečnostní přistání) nestane v jiném typu.
Proto je lépe létat Lufthansou.
Podobných incidentů se sice stanou každý rok mraky, ale je fakt, že MAXum to na dobré pověsti nepřidá, pri vsem ostatnim okolo…
Už aby ty MAXy byly zakázány.
Stejnou logikou by se měl zakázat provoz řady 380
Jako myslíte A380? A kolik jich zatím spadlo?
Myslím lokomotivu, když píšu řada.
PS: Ano, několikrát vyjela s nefunkčním motorem do turnusu.
Tady je řeč o letadlech a vy začnete s lokomotivou. Která může spadnout leda když pojede přes most na Výtoni. Dosud jsem si myslel, že ty bambiliony mínusů máte neprávem, ale asi jsem moc naivní.
A peoc nechcete zakazat treba a320? Jenom letos utrpely minimalne dvakrat problem s tlakovanim kabiny…
aha, vy to nevite …
Od Boeingu ani rohožku před dveře!
Neotvírat AV Herald. Neotvírat AV Herald.
PS: A320 měl problém stoupat, vraceli se zpátky na letiště.
To ani nemusím, problémy Boeingu vylejzají odevšad 😀
Když to ani neotevřete, tak to je těžké. Ono to zmíněno proto, že třeba včera se vracely dvě A320. Jedna měla nereagující motor na povely a druhá A320 problémy s řízením. Technické problémy prostě mají všechny stroje.
Sice chápu, že lidi pod přetlakem novinových zpráv o Maxu mají problém rozlišovat, co je konstrukční nebo výrobní vada a co normální závada nějakého prvku a Boeing si za to může sám, ale také i tak by bylo dobré nedělat zbytečně příkré závěry zrovna na věc která se vám může stát v jakémkoliv letadle.
Ano jistě, bezpečnostní expert na svém místě, mající statistiku v malíčku…
Congitive bias se vás samozřejmě netýká, vy jste neomylný.
Šotouš, který všemu rozumí a všechno musí komentovat. Do letadel zamotá i lokomotivu.
If it’s not Boeing ,I am not going…
If it is Boeing, I’m not going.