Ano, kolik lávek máme v české republice, které vypadají jako betonové koryto a osvědčili se? Proč se obvykle na mosty a lávky dává subtilnější ocelové zábradlí, skrz které je vidět?
A máte vy nějaké jiné argumenty než napadání ostatních diskutujících? Chápu,, že dlouhodobě bráníte současnou bandu z magistrátu. Takže asi budete jeden z nich nebo jste ze strany A.I. Praha nebo snad máme tu čest přímo s panem Tejem? :-))
Jinak lávka je fakt strašná, oproti ostatním návrhům v soutěži byla vybrána jen podle jména autora. Ukazuje se, že bude i předražená a proto Scheinherr už plánuje uzavření různých jiných podchodů a lávek po Praze, protože mu nebudou zbývat peníze na údržbu… Takže milé děti, cestou do školy ne bezpečně ale šup přímo pod kola aut 🙁
A můžu poprosit o totéž vás? Na matriku se mi nechce…
Díky!
Big Fat Fabulous Woman
3 let
Nevím no, myslím, že architektuře alespoň laicky rozumím, a že by tohle byla nějaká bomba, jak je to prezentováno, to si nemyslím. Cenu realizace asi nemá moc smysl komentovat, holt dnes mají stavební firmy dostatek zakázek, tak jdou ceny nahoru.
Tito designeři asi ne, ale byla tam spousta zajímavějších návrhů. Pořád mám neodbytný pocit že tenhle návrh někdo spíchnul za víkend a prezentoval to jen do počtu, aby se v soutěži objevilo jeho jméno. Jednodušší to už opravdu být nemohlo.
Napsat ty kecy o reakci prostorové křivky na půdorysné zadání, pokoře k panoramatu a minimalistickém sochařském tvarosloví jim určitě zabralo víc času než nakreslit ten žlábek.
Ondros
3 let
Doporučuji prohlédnou všechny přihlášené návrhy. Je škoda, že soutěž vyhrálo tohle betonové koryto bez nápadu. https://www.iprpraha.cz/lavkaholka
38 – něco ne moc křiklavého, leč ultrarozumný.
2 – to je fakt něčí duševní výron…
Pkiii
3 let
To jako na bubenečské straně lávka vyplivne případného cyklistu přímo na úzký chodník a na přechod? Ono i pro chodce nicmoc zakončení. Doufám, že to ve finále bude vypadat jinak než na obrázku.
A že se nenamáhali tam udělat nějaou hezčí vizualizaci než ostrý konec a o 1,5 metru dál hned vozovka. Nebo se na to hodnotící porota vůbec nepodívala a rozhodovali se podle něčeho jiného.
Není to šťastné řešení, rozbitý kokos je jen otázka času, tramvají sražený cyklista na přechodu také. Podle toho, jak se chovají, se to dá očekávat.
Jiná možnost je nadejít silnici i tramvaj a sjet úplně někde jinde.
tak na druhou stranu většina cyklistů ovládá tajemné a staré umění brždění a nějak se s tím popasuje. snad to ale bude na holešovický části zakončený nějakym rozšířením. zase tolik aut tam nejezdí, aby to nezvládnul přechod a případně přejezd pro cyklisty. já sem třeba skromnej a mě tam stačí i ten přívoz, ale vzhledem k jeho bezbariérovosti bude lávka pokrok. dvorecký most v přípravě, ještě spojit severní cíp císařský louky a smíchovskou stranu a převozníci nebudou mít co žrát, zbydou akorát P1, P2 a P6.
Většina cyklistů je dokonce vybavena všelijakými magickýmu prostředky k adheznímu převedení kinetické energie na teplo, nejen znalostí tohoto procesu.
Jenže pak je tady ještě menšina, která toto staré umění zavrhla, jejich přesvědčení jim dovoluje užít pouze podrážky bot.
Tento argument se opakuje mnohokrát, avšak není vůbec opodstatněný. Téměř všechny pražské mosty jsou postaveny kolmo na řeku a problémy to nečiní. Ta lávka bude výrazně širší než na vizualizacích a nábřeží bude upraveno.
Ono má hlavně vypadat dost jinak to nábřeží, na který to člověka vyplivne. Ostatně vzhledem k tomu, že to má mít celý 4 m šířku a maj se na tom kombinovat kola a chodci, na rychlou jízdu to asi bude málokdy.
Jak tu již napsali jiní, celé bubenské předmostí projde úpravou, což je dokonce výslovně uvedeno v článku. U vizualizace se pracuje se současným stavem, neb výsledná budoucí podoba místa ještě není známa. Nicméně je smutný, že tan váš výkřik do tmy, kterej prozrazuje maximálně tak to, že nejste schopen pochopit psaný text, souhlasně olajkuje dalších něškolik desítek podobných tragédů, co dneska netrefili na Novinky.
Zajímavé, že tedy vizualizace nereflektuje ani správnou šířku lávky, jak tu bylo zmíněno. A když už chci aby to vypadalo nějak hezky tak to aspoň minimálně přikrášlím a přidám přechod nebo vůbec lepší, širší a méně ostré vyústění! Každý ví, že to tak vypadat nebude a stejně se trvá na zakreslení fiktivního stavu, který laika na první pohled odradí.
a tady vidíte,že revitalizace Msenky byla skoro zadarmo…čili za jednu lavku
Jenom ne úplně inteligentní člověk může srovnávat stavbu, kterou za hodinu využije stejně lidí jako Mšenku za měsíc.
Ale co čekat od šotouška…
děkuji za nálepku.
nepochopení porovnání obnoveného snad 30km úseku železnice s jednou jedinou lávkou pro pěší…no, nic, proporce nikomu nic neříkají.
nad mšenkou se pláče a lkaje v každé antilokálkové diskuzi ale lávka za 300 mio je v poho a nikdo si na ni za půl roku ani nevzpomene.
A proto necelý kilometr chodníku s nosností několika cyklistů musí stát více než 30 km železnice s nosností několika tun na nápravu?
Tohle vypada dobre. V zime se to trochu postrika vodou a bude z toho pekna bobova draha.
Oni to fakt chtějí postavit? Betonové koryto je snad asi nejhorší návrh ze všech možných.
A máte pro toto tvrzení také nějaký jiný podklad, než svůj osobní dojem?
Ano, kolik lávek máme v české republice, které vypadají jako betonové koryto a osvědčili se? Proč se obvykle na mosty a lávky dává subtilnější ocelové zábradlí, skrz které je vidět?
A máte vy nějaké jiné argumenty než napadání ostatních diskutujících? Chápu,, že dlouhodobě bráníte současnou bandu z magistrátu. Takže asi budete jeden z nich nebo jste ze strany A.I. Praha nebo snad máme tu čest přímo s panem Tejem? :-))
Jinak lávka je fakt strašná, oproti ostatním návrhům v soutěži byla vybrána jen podle jména autora. Ukazuje se, že bude i předražená a proto Scheinherr už plánuje uzavření různých jiných podchodů a lávek po Praze, protože mu nebudou zbývat peníze na údržbu… Takže milé děti, cestou do školy ne bezpečně ale šup přímo pod kola aut 🙁
Prosím, vyberte si jiný podpis, tento je velmi podobný tomu, který tu dlouhodobě používám. Díky.
A můžu poprosit o totéž vás? Na matriku se mi nechce…
Díky!
Nevím no, myslím, že architektuře alespoň laicky rozumím, a že by tohle byla nějaká bomba, jak je to prezentováno, to si nemyslím. Cenu realizace asi nemá moc smysl komentovat, holt dnes mají stavební firmy dostatek zakázek, tak jdou ceny nahoru.
Mimo brutálně zdražuje stavební materiál, proti loňsku klidně na dvojnásobek.
Škoda, že město si neuskladnilo zásoby 😀
Jako že ta trocha betonu zdražila o sto mega? To snad ne.
No například ocel pokud se nepletu meziročně zdražila o 100 %, a té se tam také spoustu použije.
Měl v tom prsty Tej, tak to muselo vyhrát i když to byl jeden z nejslabších návrhů.
Nádhera. Nadčasový design, neokoukaný. Tvl to neumí nic jiného než betonové koryto?
Tito designeři asi ne, ale byla tam spousta zajímavějších návrhů. Pořád mám neodbytný pocit že tenhle návrh někdo spíchnul za víkend a prezentoval to jen do počtu, aby se v soutěži objevilo jeho jméno. Jednodušší to už opravdu být nemohlo.
Napsat ty kecy o reakci prostorové křivky na půdorysné zadání, pokoře k panoramatu a minimalistickém sochařském tvarosloví jim určitě zabralo víc času než nakreslit ten žlábek.
Doporučuji prohlédnou všechny přihlášené návrhy. Je škoda, že soutěž vyhrálo tohle betonové koryto bez nápadu. https://www.iprpraha.cz/lavkaholka
Návrh č. 41 je opravdu špičkový. Bez jakékoliv ironie.
Ten se mi také líbí nejvíc.
38 – něco ne moc křiklavého, leč ultrarozumný.
2 – to je fakt něčí duševní výron…
To jako na bubenečské straně lávka vyplivne případného cyklistu přímo na úzký chodník a na přechod? Ono i pro chodce nicmoc zakončení. Doufám, že to ve finále bude vypadat jinak než na obrázku.
Bubenské nábřeží také projde proměnnou, jak stojí v článku.
A že se nenamáhali tam udělat nějaou hezčí vizualizaci než ostrý konec a o 1,5 metru dál hned vozovka. Nebo se na to hodnotící porota vůbec nepodívala a rozhodovali se podle něčeho jiného.
Není to šťastné řešení, rozbitý kokos je jen otázka času, tramvají sražený cyklista na přechodu také. Podle toho, jak se chovají, se to dá očekávat.
Jiná možnost je nadejít silnici i tramvaj a sjet úplně někde jinde.
tak na druhou stranu většina cyklistů ovládá tajemné a staré umění brždění a nějak se s tím popasuje. snad to ale bude na holešovický části zakončený nějakym rozšířením. zase tolik aut tam nejezdí, aby to nezvládnul přechod a případně přejezd pro cyklisty. já sem třeba skromnej a mě tam stačí i ten přívoz, ale vzhledem k jeho bezbariérovosti bude lávka pokrok. dvorecký most v přípravě, ještě spojit severní cíp císařský louky a smíchovskou stranu a převozníci nebudou mít co žrát, zbydou akorát P1, P2 a P6.
Většina cyklistů je dokonce vybavena všelijakými magickýmu prostředky k adheznímu převedení kinetické energie na teplo, nejen znalostí tohoto procesu.
Jenže pak je tady ještě menšina, která toto staré umění zavrhla, jejich přesvědčení jim dovoluje užít pouze podrážky bot.
Tento argument se opakuje mnohokrát, avšak není vůbec opodstatněný. Téměř všechny pražské mosty jsou postaveny kolmo na řeku a problémy to nečiní. Ta lávka bude výrazně širší než na vizualizacích a nábřeží bude upraveno.
Ono má hlavně vypadat dost jinak to nábřeží, na který to člověka vyplivne. Ostatně vzhledem k tomu, že to má mít celý 4 m šířku a maj se na tom kombinovat kola a chodci, na rychlou jízdu to asi bude málokdy.
Jak tu již napsali jiní, celé bubenské předmostí projde úpravou, což je dokonce výslovně uvedeno v článku. U vizualizace se pracuje se současným stavem, neb výsledná budoucí podoba místa ještě není známa. Nicméně je smutný, že tan váš výkřik do tmy, kterej prozrazuje maximálně tak to, že nejste schopen pochopit psaný text, souhlasně olajkuje dalších něškolik desítek podobných tragédů, co dneska netrefili na Novinky.
Zajímavé, že tedy vizualizace nereflektuje ani správnou šířku lávky, jak tu bylo zmíněno. A když už chci aby to vypadalo nějak hezky tak to aspoň minimálně přikrášlím a přidám přechod nebo vůbec lepší, širší a méně ostré vyústění! Každý ví, že to tak vypadat nebude a stejně se trvá na zakreslení fiktivního stavu, který laika na první pohled odradí.