Nové spojení z Evropy do Austrálie. Turkish Airlines spustí linku do Melbourne

Airbus A350-900 v barvách Turkish Airlines. Foto: Turkish AirlinesAirbus A350-900 v barvách Turkish Airlines. Foto: Turkish Airlines

Linka bude zatím v provozu třikrát týdně.

25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kadlec

Je fakt, že letenky v Austrálii jsou úplně jiná cenová liga a i Jetstar kousek na Bali se tam prodává za 400 AUD.
Zatímco Turkish létají do 130 zemí světa a drží tak rekord, ČSA budou držet rekord zase na opačné straně spektra.

Y.K.

Co furt lidi mají s těmi ČSA? Jak to souvisí s expanzí Turkish (z Instabulu)?

VTT

Údajně v úsloví „všechny cesty vedou do Říma“ je tím Římem myšlený „Východní Řím“ neboli dnešní Istanbul.
Istanbul má skutečně velmi výhodnou polohu pro hub. Když se to zkombinuje s velkým počtem obyvatel (a ne až tak chudých), s tím, že je to jedno z center turismu, velkým počtem tureckých emigrantů ve světě a podporou ze strany státu, který vidí v globální aerolince nástroj prosazení Turecka v globálním světě, pak není divu, že TK tak expandují.
Nyní je linka s mezipřistáním, ale určitě se dočkáme linky IST – MEL (SYD?, PER?) přímo.

vitapb

Turkish airlines patří všechna čest, nicméně pro mě velmi sympatickou a evidentně schopnou aerolinkou z Tr je i Pegasus. Samozřejmě turecké aerolinky teď masivně profitují ze zákazu letů ruských letadel do EU. Lítám do Istanbulu celkem často (SAW) a většina pasažérů bývá turků a pak rusáků..

Džamel

Pegasus je za mě velmi dobrá aerolinie. Sice to je low-cost, ale mají velké příruční zadarmo a odbavené stojí pár korun. Jídlo také za pár korun a flotila převážně NEO. Do mnoho míst východu a bližší Asie nejlevnější. Pravidelně s nima lítám NQZ. Teď v prosinci jsem letěl VKO asi za trojku. Takže spokojenost.

Zdeněk

Podle mého jde o nejhorší tureckou let.spolecnost z hlediska dochvilnosti a sezení, v tom vámi vychvalovanem Neu….loni v září VIE AYT 3h sekera, dle číšníka z blízkého baru prý pravidelná, a ty tuhé naňahňané plastové sedačky i ty 2,5h byly utrpení….

vitapb

Base Pegasusu je SAW, který bývá v poslední době velmi často přelidněný a provoz je tam (ve špičkách) řekl bych na kraji snesitelnosti. S tímhle by snad měla pomoct nová dráha. Zkrátka mnoho zpoždění, co Pegasus má si přivezou už ze SAW a pak se dál propisují do provozu.

Milan

Je to jen o mezipristani natazena linka
Ale i tak csa tohle nemuze litat protoze na to nema ani letadla ani zakaznika

Air Traveller

Coz je ale uplne jedno, jak vznikla. Jestli protáhli existující linku do Asie o další segment, nebo jinak. Vlastně to vůbec nikoho nezajímá.

Tu chorobnou touhu do všeho zatáhnout ČSA, a kopnout si, taky nechápu. Jak s tím souvisí ČSA?

Ota Zima

Tvl, proc sem placas ČSA? Co s linkou TK do MEL maji spolecneho?🤦‍♂️

Vojta Svobodný

Jojo, to je jiný level oproti našemu aeroklubu ČSA…

Tuaer

Já nevím…
Tohle neustálé kopání do ČSA mi přijde zbytečné. Ano, ČSA na tom není dobře. Gratuluju, že jste si toho všiml. Jestli chcete medaili, za postřeh, tak mi napište adresu a já vám ji pošlu, ať to nemusíte psát pod každý článek o nové lince, i když s ČSA nesouvisí…

Dino

Srovnavat TK a OK je uplne mimo.

Vojta Svobodný

Tak je smutne, kdyz nas i zaostale staty jako Turecko predbihaji…

Air Traveller

To jsou, ve vsi ucte, strasny plky.

Radsi budu mit vcelku demokraticke a liberalni Cesko, byť bez CSA ale s celkem bezproblemovou hospodarskou situaci, nez polototalitni zchudlé Turecko, v hospodarskem skorokolapsu, ale zato s Turkish Airlines…

Zdeněk

Proč ve vší ucte….autor tohohle hloupého prispevku si uctu nezaslouží….

watslaw

Po té hospodářské stránce na tom to Turecko zas tak mizerně není, v průměru sice o třetinu horší HDP v PPS, ale v tom mají zahrnut i chudý východ. Reálně Istanbul a okolí jsou na tom (čistě po ekonomické stránce) spíše lépe než ČR.

Air Traveller

az na inflaci, ktera likviduje cele turecko a dobedla to tak daleko, ze ani stredni trida uz v podstate nema na jidlo …

Jiří Kocurek

Aerolinka fakt není jediné kritérium vyspělosti státu. Navíc na to to jsou úplně jiná měřítka.

Jen tak s trochou černého humoru: V počtu letadel vede Rusko, v počtu kradených celosvětově.

Michal82

ČSA do Austrálie nikdy nelétali. V 70.letech do Jakarty a dále pak Qantasem. A ted maji uplne jine problemy. 🙂

Jirka

Tak on od nich snad už ani nikdo žádné extra výkony neočekává, jejich obě linky momentálně prochází redukcí.

Air Traveller

Děkujeme za informaci a posíláme odznáček ČSA.

Vojta Svobodný

Supr, dam vam adresu a na odznacek CSA budu cekat. Drive jsem s nimi rad lital…a to i mimo evropu.

Průvodce původní Aleš

Bohužel vaši spoluobčané kdysi volili ČSSD (a ti tam nasadili jistého generálního ředitele). Co s tím teď chcete dělat a co s tím proboha mají společného Turkish?

Ota Zim

Pridam i tuzku a blok papiru 😉