Nové komerční autobusové linky. Z-Group Bus začal jezdit do Polska, United Buses z Prahy na Lipno
Autobus United Buses. Foto: UB
Z-Group Bus nově začne jezdit i z Frýdku-Místku do ostravské zoo.
Z-Group Bus nově začne jezdit i z Frýdku-Místku do ostravské zoo.
Ta linka do ZOO Ostrava je dobrý vtip. Ráno přímým autobusem a zpět… teleportem?
Dovézt lidi někam je jednodušší, než zpátky. Každému vyhovuje odjezd v jinou dobu. Spojení OV-Havířov nebo OV-FM je dostatečné i bez tohoto přímého spoje.
Z Ostravy do Frydku jezdí pořád něco.
United Buses bohužel v tichosti zrušil linku Strakonice Brno.
Raději bych oželel Hradec. Škoda, že nebude alespoň PA, Neděle.
Spojeni do Polska je super, jen je skoda, ze ho bude provozovat zrovna Z-group, coznje snad nejhorsi dopravce, se kterym jsem se kdy napric vsemi druhy dopravy setkal. Neustala zpozdeni, absolutne nulova informovanost cestujicich, udaje o zpozdenich v IDOS nesedi, a navrch neskutecne, ale opravdu neskutecne arogantni ridici.
To píšete o kterém regionu?
Souhlasím Bily= neplatič
Já osobně bych byl raději, kdyby cílem nové linky do Polska byla Przełęcz Salmopolska. Jaworzynka je co by kamenem dohodil z Hrčavy.
A naplníte pokaždé ten autobus?
To nevím, ale z Cieszyna na Salmopol jezdí při dobrém počasí busy společnosti WISPOL plné.
A myslíte, že dostane vnitrostátní přepravu v Polsku povolenou v dané relaci?
Vnitrostátní přeprava jen na území ČR a jízdné se platí v Kč.
http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L000297_220601_327876.pdf
Rozhodující je to dobré počasí. To potom jezdí plné do hor kde co a jsou i plná parkoviště. .
Právě proto Hrčava, tj. i Trojmezí. Začíná být populární a dopoledne tam nic nejede. Jen brzo ráno a v poledne. Zároveň spojením Ustroně, Wisly a Istebné se spojí 4 atraktivní turistické cíle.
Na průsmyku salmopolském je akorát bílý kříž a dvě hospody.
Je tam „východisko turistických tras“, dá se jít třebas na Skrzyczne nebo Baraniu Góru.
Na Brno – HK přidány i kladiva
United by se měl hlavně soustředit na placeni svých dluhu
Na starý ČSAD Vsetín někteří nevzpomínají rádi (ale asi to bylo kvůli netto smlouvám, nevýhodnému tarifu, a paragrafech u jiných dopravců), takže jak vypadá situace? Jsou to lepší autobusy?
Z pohledu cestujícího je to rozporuplné Na jedné straně moderní Setry, široká síť linek a nízké ceny. Na druhou stranu zde stále jezdí Setra z roku 2003, zpoždění občas 45-60 minut, obvykle však jen 15 m a absolutně žádná snaha o spolupráci s IDZK a ODIS (např. v Rožnově na nádraží se na tabuli vůbec nepíšou odjezdy komerčních linek ZGROUP)
Smím se zeptat, co je špatného na S 315 GT-HD?