Severní Kypr nebo tuniská pevnina. Čedok představil nové destinace a letiště na příští rok
Dreamliner společnosti LOT v Praze. Pramen: Čedok
V prosinci odstartuje vůbec první dálková linka přímo z Brna na thajský ostrov Phuket. Obslouží ji italský Neos s dreamlinery.
Lety na Phuket nebudou linkové, ale budou to charterové lety. Všechna místa v letadle si bude obsazovat Čedok.
Čedok může představovat co chce. Dopravi-li vás sardinkarnou a la SW na Fuerteventuru, pak vám řekne máte smůlu jiný hotel než ve smlouvě a reklamaci vám zamítne S Čedokem never moře ani do Budejic
a na Fue snad létá jiný typ letadla něž provozuje SW? :-DDD Nic proti, ale všechny aerolinky co letí na Kanáry mají podobnou konfiguraci. Kromě J class od LX, LH a SN, ale to je světlá výjimka. Zkus někdy Iberia Express z Madridu a věř, že v letadlech SW je ještě královské místo…
Tak podle katalogu Čedoku se nejedná o let na letiště Phuket, ale na letiště Krabí. To je minimálně 100km od ostrova Phuket . Autem jsme to jeli přes 2 hodiny.
Neos v súčasnosti lieta z Milána na Phuket (HKT), nie Krabi (KBV). Aj tento zdroj, z ktorého vychádza anglická Wikipedia, hovorí o letisku Phuket https://www.aeroroutes.com/eng/230724-nonw23brq
Kam léta Neos z Milána je celkem irelevantní. Zkuste si rezervovat zájezd c Čedokem na Phuket a uvidíte, že let je Praha – Krabi. Pochybuju že z Brna to bude jinak.
Čedok rezervačný systém mi ponúka pri hoteli na Phuket okrem letu Praha – Krabi s LOT aj Brno – Phuket s Neos
Zdravím Milane, do hotelů na Phuketu můžete letět i z Prahy, ale tam se létá do Krabi. Z Brna budou lety přímo na Phuket. Výběr hotelu je vždycky na klientech.
Škoda jen, že kapacitu letadel si plně obsadí Čedok. Je velmi nepravděpodobné, že zbudou nějaká místa pro individuální cestující. Možná jen v případě nevytížení plné kapacity, a to na poslední chvíli, ale nejspíš ani to ne.
Jedná se o charterové lety, takže se budou prodávat primárně zájezdy.
kdyby zbylo pár míst na každém letu, neškodilo by dát do prodeje, 100% by se využití našlo 😀
ale chápu že charter je není pravidelka a má to své podmínky
Není to náhodou Krabí a ne Phuket??
Není, z Brna se bude létat na Phuket, z Prahy pokračuje spojení do Krabi.
Na te mape severní Kypr nevidím. Afaik by muselo být s mezipřistáním v Turecku aby to bylo legální, a vzhledem k tomu, že normální Kypr je v EU, by to asi ani nebylo vhodné.
Let je do Larnaky, následně se cestující přesunou autobusy na Severní Kypr.
Pěkné, příště očekávám zájezdy do Podněstří, DNR a Jižní Osetie…
Severní Kypr letadlem bez přestupu? Trochu překvapivé. Myslel jsem, že na letiště Ercan v severokyperské části Nikósie létají spoje pouze z Turecka, protože zbytek světa neuznává tureckou okupaci severu ostrova. Před časem jsem viděl Famagustu jako město duchů a bylo to dost tísnivé.
Pokud vím tak se bude létat do Larnaky a odtud busem na Severní Kypr.
Bude to přesně tak, jak píše David.
Když se naposledy létalo z Brna (2019) na severní Kypr, lítal to turecký Tailwind přímo na Ercan s technickým mezipřistáním v Antalyi (tím se vyřešil problém, že se přímo na Severní Kypr nesmí létat)
Ono nejde jen o samotný let. Podle kyperských zákonů je nelegální vstoupit na ostrov přes hraniční přechody v severní části. Pokud přistanete v Ercanu a chtěl byste si udělat výlet na jih, tak tam jdete přes standardní pasovou kontrolu. A kdyby ve vašem pase našli razítko z letiště Ercan, tak můžete dostat mastnou pokutu. Naštěstí tím, že je Kypr v EU, tak do jižní části můžete na občanku.
A kolik turistů tu mastnou pokutu podle tebe už dostalo?
Letělo to tedy přímo, nebo s technickým mezipřistáním?
A bude to Brno – Phuket, a nebo Něco – Brno – Phuket?
Podle zákulisních informací to bude „přelet z Milána-něco-Brno-Phuket“ a cesta zpět „Phuket-Brno-Něco-přelet do Milána“
Takže pro Brňáky by to tak jako tak měla být přímá linka bez mezipřistání..
Bude to Milán-Brno-Phuket, z a do Brna přímý let. 🙂
Děkuji za info. Takže předpokládáte, že celou kapacitu letadla zaplníte z Brna bez dobírání cestujích například z Polska?