Nová vláda na Slovensku mění šéfy železničních firem. Nové vedení má ŽSR i ZSSK Cargo

Lokomotiva Siemens Vectron v čele nákladního vlaku ZSSK Cargo. Foto: ZSSK CargoLokomotiva Siemens Vectron v čele nákladního vlaku ZSSK Cargo. Foto: ZSSK Cargo

Personální zemětřesení zažívají velké železniční organizace a firmy, které ovládá slovenský stát. Po výměně šéfa správce kolejí Železnice Slovenskej republiky

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Rýpal

Uvidíme, jestli nové vedení všech tří firem bude opravdový management, nebo jen budou nadále uržovat penězovody k vybraným firmám.
Pravdou je, že železniční provoz na Slovensku se do jisté míry blíží skanzenu. Konkurenceschopnost značně omezená.

Kamui

Vedení může být schopné, ale když stát nedá peníze, tak je to těžké.

julio

Za b) bude správne, aj keď rád by som sa mýlil.

Addams

Clanok nespomina vymenu v cele statneho dopravcu cestujucich (ZSSK).

Tomáš

Konečne po toľkých rokoch šéfisov, ktorí doslova svojím arogantným riadením podniku, kedy sa radoví zamestnanci cítili takmer ako pred rokom ’89, to jest, žiadne právo na názor, posunutie návrhov na zlepšenie v rámci pracovnej činnosti, či katastrofálne pracovné podmienky pri veľmi ,,adekvátnej“ mzde, prišla nová vlada, ktorá týchto vydedencov z čias socializmu konečne poslala preč.. Len stále mi nejde do hlavy, prečo minister dopravy neposlal list aj dozornej rade akciovej spoločnosti Železničná Spoločnosť Slovensko so žiadosťou o odvolaní Filipa H… To sa malo stať okamžite, ako nový minister zasadol na svoje kreslo, ani nejdem opisovať, kam sa národný popravca za… Číst vice »

-TR-

Nebuďte naivní. Nic se nezlepší.

Daniel Mach

Neberte jim nadšení, Slováci fungují jinak než my. Matovič nevypadá jako někdo, kdo se chtěl dost k moci kvůli svému byznysu.

julio

Trošku reality by nezaškodilo. Daňoví podvodníci nechodia do politiky, aby si spytovali svedomie.

Addams

Mizernych suprav jazdi stale dost, ale nove Esusy (671, ciastocne aj 951) a Dunihlavy 861 (po opravach budu) jazdia aj v strede a na Vychode. Najzufalejsi stav ma ZSSK s rusnami, ktore kupila za 28 rokov „az“ 2 ks (rekonstrukcie pomohli len Vrutockej smejdfabrike, ZSSK takmer vobec). Vectronov je len 10 ks a o 8 rokov ich bude 0 ks.
Tragediou zel.dopravy v SR je, ze cca 50 rokov ju riadia (a rozhoduju o jej finacovani) dopravni analfabeti …